Cielo Skrevet 28. september 2004 #601 Del Skrevet 28. september 2004 KV :-? :cry: Vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil likke..... :trøste: Håper det gir seg rimelig raskt! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. september 2004 #602 Del Skrevet 28. september 2004 Huff da, ikke noe godt å være kvalm nei.... håper det gir seg utover dagen.... Litt av en julepresang du får ja, er jo bare så fantastisk å se den lille for første gang, selv om det bare er på en skjerm Ha en fin dag videre Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 28. september 2004 #603 Del Skrevet 28. september 2004 Gratulerer med graviditeten! Du får prøve å se det positive i det: heller kvalm enn ny runde med PP og IKM etc. etc. Håper du føler deg bedre etterhvert, og lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluri Skrevet 28. september 2004 #604 Del Skrevet 28. september 2004 Uff!! Høres ikke bra ut!! Krysser fingrene for at kvalmen går fort over. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. september 2004 Forfatter #605 Del Skrevet 28. september 2004 Takk jenter!! Dere er søte :klem2: Men jeg er verre kvalm nå!!! Holdt på å kaste opp midt i gangen isted og det var ikke noe gøy!!!! Fikk så vidt i meg litt mat før jeg nesten spydde det ut igjen.... Dette her var skikkelig slitsomt! Kan ikke engang gå i matbutikker for jeg brekker meg sånn!!! Æsj!!! Manneparfymer på jobben STINKER!!!!! Gudameg kan ikke disse mannfolkene være litt mer forsiktig med aftershaven...... Også så hormonell da...???? Stakkar mann når jeg kommer hjem.... :cry: Jeg vet at jeg har et lite mirakel i magen men jeg skulle ønske jeg kunne slippe dette h¤/"/"(/&"/=!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. september 2004 #606 Del Skrevet 28. september 2004 :trøste: Såså... Hvis det er noen trøst, så går det over.. De aller fleste føler seg bedre rundt uke 12, får håpe det gjelder for deg også.. eller gjerne før da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. september 2004 Forfatter #607 Del Skrevet 29. september 2004 :trøste: Såså... Hvis det er noen trøst, så går det over.. De aller fleste føler seg bedre rundt uke 12, får håpe det gjelder for deg også.. eller gjerne før da.. :D Takk for trøsten Jeg håper jo at det går snart over... 6-7uker igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. september 2004 Forfatter #608 Del Skrevet 30. september 2004 Åj formen er litt bedre idag, eller nå etter å ha knasket 3 tørre knekkebrød og drukket bonaqua med sitronsmak.... Morgenen og kvelden er verst. Da er jeg ordentlig spyklar.... :evil: Fortalte til sjefen min at jeg var gravid igår! Det gikk overraskende bra! Hun var kjempeglad på mine vegne og håpet at jeg holdt meg frisk og rask under svangerskapet Ble 10 kilo lettere nå Imorgen er jeg 7 uker!!! åj det har gått fort i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #609 Del Skrevet 30. september 2004 Hei cappo- En smugleser melde seg :oops: Du har sikkert lest disse tipsene før men hentet de fra Babyverden.no ang kvalme :-) Spis lite og ofte. Spis gjerne før du blir sulten. For de med morgenkvalme kan et par grove kjeks eller knekkebrød og litt te inntatt i ro og fred i sengen være en nyttig start på dagen. Spis dessuten mat som er rik på karbohydrater som grovbrød, frokostblandinger, poteter og ris.(link kosthold). Sørg for rikelig med drikke. Dette er spesielt viktig hvis du kaster opp. Unngå alt som fremkaller kvalme og gjør deg uvel. Mye frisk luft gjør godt. Mange forteller at hjemmets lukter er de verste. Å gå på besøk kan være stimulerende, selv om du i utgangspunktet ikke orker tanken. Sørg også for ekstra mye søvn og hvile. I tillegg kan du ta disse kosttilskuddene: Vit B6, 50 mg daglig Ingefær Peppermyntete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 30. september 2004 #610 Del Skrevet 30. september 2004 Så du har sluppet nyheten på jobben?? Bare til sjefen eller til alle? Jeg vurderer å fortelle det ganske tidlig jeg også, er så rotete og glemsk og litt humørsyk, så jeg føler nesten at jeg burde si det så folk skjønner hvorfor jeg er sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. september 2004 Forfatter #611 Del Skrevet 30. september 2004 Foreløpig har jeg bare fortalt til sjefen. Satt i møte igår og vi gikk gjennom en årsplan og jeg følte det var et viktig moment å ta med... :-? Har også vært litt smådårlig og slapp så jeg vil ikke at sjefen skal tro at jeg ikke gjør jobben min.. men at det er en grunn til at jeg virker litt "missfornøyd". Det var ganske kos å høre henne si at hun tenkte at det var noe sånt med meg for hun så at jeg så litt "annerledes" ut.... Hjelp!!! Føler nå at hele verden kan se det på meg... :o Resten av gjengen skal høre det litt senere tenker jeg... eller når det blir naturlig å fortelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. september 2004 #612 Del Skrevet 30. september 2004 Hei du!! Synd å lese at du er så mye kvalm. Men jeg kan trøste deg med at det kommer til å gå over ( forhåpentligvis...) Jeg var kvalm i 3 og en halv mnd men så gav det seg momentant! Nå er det bare fryd og gammen. Jeg klarer til og med å glede meg over dette her. Ja, så hjalp det litt med UL og da Men hold ut!! spis masse tørre kjeks og drikk nok så håper jeg at du får noen gode dager fremover. Det sies at de som er mye dårlig ofte får en jente Stemte på meg!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #613 Del Skrevet 1. oktober 2004 7+0!!!! Som ukene flyr Takk for oppmuntringen Glossy! Jeg håper jo at kvalmen gir seg.. foreløpig er det ingen tegn til det :evil: Her går det i knekkis og bonaqua med sitron hele dagen... Men nå er det HELG!!!! Må bare oppdatere mine symptomer: kvalm ,svimmel og veldig vondt i magen. Sannsynlig voksesmerter. men får ikke sove om nettene og det er plagsomt for da blir jeg bare mer trøtt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. oktober 2004 #614 Del Skrevet 1. oktober 2004 En god helg til deg, Cappo. Håper kvalmen gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 1. oktober 2004 #615 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg Cappo :blomst_opp: Håper plagene gir seg snart, ikke særlig oppmuntrende å være kvalm og uvel i tide og utide. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. oktober 2004 #616 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg Cappo. Håper du får en helg uten for mye kvalme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 4. oktober 2004 Helgen over men ikke kvalmen og svimmelheten!! Også så vondt i magen... håper ikke noe er galt! skal til legen imorgen så jeg får svar på alle mine bekymringer.... Helgen gikk med til å sove og besøke noen venner. Ikke mye selskap for min kjære.. stakkar!! Er idag 7+3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #618 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tilbake fra legen ! Alt stod bra til med den lille Det er bare en og den har festet seg godt! Fant ut at den var på 10 mm og livmoren på størrelse med en appelsin... Åj fikk forresten kjempelyst på appelsin nå.. går og sjekker om vi har det her Neste legetime 16 november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. oktober 2004 #619 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så morsomt! Og godt å se at alt står bra til..Fikk du innvendig ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. oktober 2004 #620 Del Skrevet 5. oktober 2004 Koselig å lese at legetimen gikk fint og at alt ser bra ut!!! Kos deg med appelsin om du fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå