Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

En kan bli helt tullete av all tenkingen, kjenner til den, var slik selv. Gikk å bekymret meg for alt, men fikk heldigvis roet det ned litt etter UL.

Du skal se alt går bra Cappo, men skjønner godt hvordan du har det. Det hjelper faktisk å finne på ting for å avlede tankene litt innimellom...

Ha en super fin dag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mensmurringer, ganske kraftige, og blir redd hver gang jeg kjenner det... Så du er ikke alene i hvertfall! :wink: Hjelper ikke å høre at det er vanlig, man er jo bekymret likevel. Men det går nok bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra babyverden idag:

Du er nå 5 uker og 5 dager på vei.

Antatt termindato: 22. mai, 2005 Hmmm... litt usikkerhet rundt denne må vel vente til UL

Fosteret beveger seg: 17. september, 2004

Barnet reagerer på berøring fra ca.: 1. oktober, 2004

Indre organer som nyrer, lunger og hjerte er dannet ca.: 8. oktober, 2004

Risikoen for spontanabort avtar fra ca.: 4. november, 2004

Kvalmen begynner å avta ca.: 18. november, 2004

Kjønnet kan avgjøres ca.: 18. november, 2004

Øynene til barnet er følsomme for lys fra ca.: 2. desember, 2004

Du kan kjenne fosterbevegelser fra ca.: 2. desember, 2004

Tid for ultralydundersøkelse ca.: 9. desember, 2004

Barnet ditt kan høre stemmen din fra ca.: 23. desember, 2004

Barnet kan overleve utenfor livmoren fra ca.: 3. mars, 2005

Mange barn legger seg med hodet ned fra ca.: 24. mars, 2005

Svangerskapspermisjonen begynner ca.: 29. april, 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merket endel til mensmurringer, men de har vel mer eller mindre gitt seg nå! Når jeg var i uke 8, tok jeg privat UL og det angrer jeg ikke på. Det var deilig å se det lille hjertet som banket!

At man går og bekymrer seg er helt vanlig, jeg vet akkurat hvordan du har det. Nå er jeg i uke 11 og kvalmen har gitt seg. Eneste jeg merker er ømme brystvorter og at jeg er sliten og trøtt! Men jeg føler ikke at det er nok. Samtidig bør man jo kanskje være glad for at man ikke har flere plager!

Dette kommer helt sikkert til å gå bra, Cappo! Kos deg med den lille i magen og nyt svangerskapet!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Cappo og gratulerer så mye med den lille spiren.

:-)

Jeg håper jeg også har en liten spire i magen. Finner det ut snart............

Kos deg :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 6 uker på vei gitt.. er idag 5+6!

Formen er bra! Men jeg sover MYE!!! Stakkars mannen syns det er skikkelig trist at jeg ikke klarer å holde meg våken. Men han har vel litt skylden også siden han ofte sitter foran pc på datarommet.... :tunge1:

Svimmel idag. Ømme pupper. Ikke så kvalm, det er bra, men kjenner en snikende hodepine... :cry: vil ikke vil ikke vil ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff måtte dra hjem fra jobb idag. Var sååå vanvittig trøtt at jeg holdt på å soven foran pc... Vonde øyne og hodepine... :(

Har nå sovet i 6 timer og er like trøtt... Hmmmm......

Murmel jeg burde kanskje ha adoptert nicket ditt.. :hoho: det sier ihverfall mannen at jeg burde...

Imorgen er jeg 6+0 og det er såååå deilig at det er helg!

Uken har gått forholdsvis fort. Må bare finne på masse ting å gjøre etter jobben så tiden frem mot 12 uker går fort!!!

I helgen skal jeg på utdrikningslag så den kommer til å gå fort. Jeg håper jeg orker å være med på alt da...

Nei får vel gå og legge meg igjen.... Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 6+0 i dag! Blir vidunderlig med helg ja, skal si søvnbehovet mitt også har økt noe vannvittig! Har lyst til å sove hele helga... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag.... har ikke gjort noe annet enn å sove og spise idag :roll:

Fikk ikke meg til å gå på jobb i dag..... øyene ville liksom ikke lukke seg opp. så jeg ble likegodt hjemme. Husker fra igår at jeg var såååå vannvittig trøtt.. da hjelper det ikke jobben at jeg ikke orker å gjøre noen ting...

Selv om jeg nesten har sover hele dag er jeg fortsatt kjempetrøtt.... det er såvidt jeg klarer å holde øynene oppe. Skal få besøk av venninne så jeg håper jeg klarer å holde meg litt våken i allefall....

Er 6+0 idag :) bare 6 uker igjen til den magiske grensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er helgen straks over. Ikke mye har blitt gjort gitt..fikk sovet en god del timer da :hoho:

Og fortsatt like trøtt....

Nå vet så å si alle at vi venter baby :-)

Klarer liksom ikke å la være. Pappa fikk vite det idag og han ble veldig rørt :)

Udrikningslaget igår var kjempekos. skulle ønske jeg kunne være med videre men ble rett og slett for trøtt!!! bombe :roll:

Er idag 6+2 og inne i 7 svangerskapsuken.

Har hatt mye magesmerter i helgen, håper det ikke er noe galt...

Bare 1 uke og 2 dager til legetimen ....

Fikk svar på prøvene på lørdag også, alt var bare bra :)

Fikk også innkallelse til UL i uke 18. 22 desember, blir litt av en julegave for besteforeldre å få vite kjønnet....

hvis ikke vi får vite det før da...

Spiser som en hest om dagen. men har ikke lagt på meg noe.....

Lurer på om jeg skal begynne med yoga.. har en yoga bok hjemme . hmmmm.......... det skal testes...

Jobbedag imorgen, håper jeg ikke er altfor trøtt....

Skal i allefall legge meg tidlig idag...

God natta alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du er trøtt, he-he. Høres veldig normalt ut :wink: .

Det blir nok bedre etterhvert, men jeg sliter fortsatt litt :Gjesp:

Håper formen blir bra videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trange bukser? Du er nok litt oppblåst i magen. Jeg ble det tidlig og skjønte ikke riktig hvorfor buksene ble trenge før magen kom :-x

Håper du føler deg bedre, og at trøttheten ikke har tatt helt overtaket :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en trøtt morgen :Gjesp: Gudameg!!! Trodde aldri i livet at det gikk ann å være så trøtt!!!

Jeg holdt nesten på å sovne i bilen på veien til jobb :o Da kan det ikke være forsvarlig å kjøre.... Hjelp!

Får begynne å legge meg før 21 jeg da... :riste: Stakkars mann.... ikke får han noe selskap når jeg er hjemme på dagtid, sover da også, ikke får han selskap på kveldene heller.....

Vel håper det ikke er lenge før det gir seg...

Buksene ja.. det er en annen kapittel... er str 34-36 til vanlig så det skal ikke mye til før buksene strammer litt over rumpa og magen... :evil: Ja ja da blir det shopping på HM snart da....

Eller får jeg håpe at mamma sponser en tur til London snart :enig_animasjon:

6+4 idag og dagene snegler seg av gårde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...