sirka Skrevet 17. september 2004 #561 Del Skrevet 17. september 2004 Det er morsomt å fortelle familien slike gode nyheter. Håper du får en fin helg, Cappo. Nyt symptomene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 17. september 2004 #562 Del Skrevet 17. september 2004 Så koselig! Gratulerer med den lille i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. september 2004 #563 Del Skrevet 18. september 2004 God helg, cappo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. september 2004 #564 Del Skrevet 18. september 2004 Gartulerer med en liten spire i magen! Håper du får en God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. september 2004 Forfatter #565 Del Skrevet 18. september 2004 5+1 og formen er ok veldig svimmel og blir veldig fort sliten. Regner med at det er livmoren som gjør sitt Mannen har forlatt meg til fordel for gutte-hyttetur! Skal endelig få litt tid til å printe ut våre bilder og sette de i album i løpet av helgen.... er sååå treg på det! Har ikke begynt på bryllupsalbumet enda.. sukk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 18. september 2004 #566 Del Skrevet 18. september 2004 Godt å høre at formen er ok. Håper du får en fin helg Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. september 2004 Forfatter #567 Del Skrevet 19. september 2004 Ja da har den første uken siden + gått.. en liten oppsummering: ømme pupper, litt kvalme uten oppkast, men brekninger, stikkinger og menssmurringer, vond rygg. fort sliten og trøtt. Veeeeldig bekymret for den lille.....men litt roligere nå Er 5+2 idag Gleder meg veldig til legetime om 3 uker, eller var det 2,5 nå? Mannen kommer hjem idag og det blir kos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2004 #568 Del Skrevet 19. september 2004 Ha en fantastisk fin søndag! Kos deg med din kjære som kommer hjem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. september 2004 Forfatter #569 Del Skrevet 20. september 2004 Takk for hilsener jenter, jeg sier det igjen. Dere er supre Søndagen gikk med på å sette inn bilder i album, ble helt ferdig med år 2004, vel iallefall hittil da Tenkte jeg skulle begynne med gravidalbum med bilder og små notater/dagboklignende sak. Har foreløpig et bilde så det er ikke mye å skryte av men det kan bli veldig bra etterhvert. Greit å ha til neste graviditet... Er litt roligere ang babyen nå godt er det. Er jo selvfølgelig bekymret for h*n men ikke så "hysterisk" kanskje Men ryggen min tar livet av meg. Har så lyst til å snakke med en venninne av meg ang bekkenløsning, hun er "poppeklar" og har hatt bekkenløsning så å si hele svangerskapet så hun vet myyyyeee om det! Men hun vet ikke enda, at vi er gravide.. så jeg er i litt tvil... Får ikke sove om nettene, idag sov jeg kanskje 3-4 timer usammenhengene... så nå er jeg veldig trøtt!! Lurer på hvordan denne dagen skal gå?? Er 5+3 idag. Dagene går litt for tregt syns jeg skulle ønske de gikk litt fortere... Nei får vel sette igang med jobbingen nå... klem til alle dere supre jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 21. september 2004 #570 Del Skrevet 21. september 2004 Hei! Går det bra med den nygravide? Nå fikk jeg inspirasjon til å jobbe med egne album, tror jeg skal gjøre det i kveld! Håper du har en fin dag, og dagene går litt raskere framover! fra Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. september 2004 Forfatter #571 Del Skrevet 21. september 2004 Hei Cielo! Formen idag er bra! Kjenner jeg er litt svimmel! men ikke noe kvalme - gudskjelov Men ryggen er vond :veldigsur: Sov litt bedre inatt, ikke hele natten men nok til at jeg kunne ta morgenturen med hunden idag. Men kjenner jeg er trøtt Skal treffe en venninne idag som er fysioterapeut og som skal vise meg øvelser jeg kan gjøre gjennom svangerskapet. Kanskje hun kan fikse ryggen min også! Håper det Begynte på gravid album igår! Det ble ganske stilig :enig_animasjon: Har tatt med uke for uke beskrivelse hva som skjer med fosteret. Også skla jeg lime inn bilder for hver uke (eller kanksje hver mnd?) Så har jeg med symptomer og mine tanker i løpet av perioden... senere skal jeg også ha med handleliste og diverse ting som skal gjøres før babyen kommer. Men det er en stund til Mannen ble imponert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. september 2004 #572 Del Skrevet 21. september 2004 Så smart det hørtes ut med et gravid album! Skulle ønske jeg hadde begynt med det. Det er jo ikke for sent, men det hadde vært gøy å gjort det fra første stund!! Ha en fin dag og kos deg med spiren, selvom du er i litt dårlig form! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. september 2004 #573 Del Skrevet 21. september 2004 så koselig det hørtes ut å pusle med et slikt album! Noterer god ide bak øret He en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 21. september 2004 #574 Del Skrevet 21. september 2004 Cappo, du er en sånn som meg, som pusler med alt mulig rart! Gravidalbum er jo genialt da. Morsomt også. Håper formen holder seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. september 2004 Forfatter #575 Del Skrevet 21. september 2004 Cappo' date=' du er en sånn som meg, som pusler med alt mulig rart! Gravidalbum er jo genialt da. Morsomt også. [/quote'] Det er kjempegøy!!! Tenkte det er morro å se tilbake og mimre.. også ha en sammenligningsgrunnlag for neste baby Idag er formen faktisk bedre.. nesten så jeg ikke kjenner noen ting.. Hmmm begynner å bli småbekymret for at det ikke skjer noe der inne.... Aaaaaaaaaaaaltfor lenge til neste legetime.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. september 2004 Forfatter #576 Del Skrevet 21. september 2004 Mensmurringer :-? For hver mageknip eller mensmurring er jeg redd babyen skal dette ut......er jeg litt psyko eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. september 2004 #577 Del Skrevet 21. september 2004 Mensmurringer :-? For hver mageknip eller mensmurring er jeg redd babyen skal dette ut......er jeg litt psyko eller??? Jupp. Neida, bare tuller. Seriøst: Du kan bare bli vant til det. Jeg hadde det hele tiden frem til 12 uker, etter det har det bare vært sporadisk. God tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 21. september 2004 #578 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har visst ikke vært innom og gratulert deg med spiren - GRATULERER! Håper at du ikke bekymrer deg for mye, men at du klarer å kose deg med graviditeten. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. september 2004 #579 Del Skrevet 22. september 2004 Normalt å bekymre seg, men også normalt å ha endel vonter i underlivet den første tiden :klem2: Er formen bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 22. september 2004 Forfatter #580 Del Skrevet 22. september 2004 Joda jeg er litt psyko.. har til og med fått det bekreftet av flere venninner... ihvertfall de som har sett albumet mitt jada... jeg får bare leve med det jeg da.... Takk Murmel, formen er ellers veldig bra! Bortsett fra bekymringer og litt mensmurringer så lever jeg i beste velgående Merkelig egentlig for noen ganger kjenner jeg ingenting og da tror jeg automatisk at hele "greia" her var bra innbildning.... joda jenter dere får lov til å være oppgitt over meg.... Jeg har funnet ut at jeg må få fyllt opp dagene mine med noe å gjøre så jeg slipper å gå å gruble over tingene som skjer i magen min...... 5+5 idag Snart fredag og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå