Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Cappo!!! :danse:

Så gøy!! :babysmokk:

Ha en superfantastisk nygravid helg, da! :klem:

Superkoselig! Glad på dine vegne! Har sniklest i dagboken din og blitt veldig engasjert etterhvert...

Gratulerer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsener jenter! Det er fortsatt litt sjokk!!! Eller veldig gladelig sjokk :)

men også veldig uvirkelig...

Sitter litt med tårer i øynene og kan nesten ikke tro det.... har ikke gått helt opp for meg at vi skal ha en liten prins eller prinsesse om 8 mnd .... :hjerter:

Trodde egentlig ikke det skulle skje denne mnd heller for jeg har ikke hatt noen symptomer og vært sikkelig pms, noe jeg selvfølgelig trodde skulle skyldes tantebesøk!

Har vært litt rar i magen, men tenkte ikke mer over det, har fått ny jobb som jeg elsker så jeg gikk ut ifra at det bare var forventninger til jobben....

Idag er jeg litt småkvalm, sannsynlig så er det en naturlig reaksjon på gravidtesten... håper jeg i allefall!!!

Mannen er helt i hundre og gleder seg masse!!!

Tuuuusen takk jenter, dere er supre..... snufse litt ...

Skal holde dere mer oppdatert nå som vi har fått det til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det begynner å gå opp for meg og min kjære hva som har skjedd....

Har vært sammen med en venninne idag som har en sønn på 5 mnd og jeg måtte bare fortelle det!! Det var godt å få det ut... etter dere da selvfølgelig jenter :)

Har begynt så smått og tenke litt på ting som blir forandret fremover.... veldig spennende samtidig som det er veldig skummelt ..

Lurer nå på når vi skla fortelle våre foreldre det. Det blir deres første barnebarn så det blir veldig spesielt...

Har fått låne noen gravid bøker som jeg skal kose meg med imorgen....

hjelp! det er ganske uvirkelig enda....

Sov godt alle sammen og sender alle

)))))))blå vibber(((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten få avsluttet denne her også

-----------Start --- EL -----stopp - antall dager -stikking

Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager

Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager

Syklus 3: 06.05 - 19/25 - 05.06 - 31 dager - høyre

Syklus 4: 06.06 - 18-24 - 07.07 - 33 dager - venstre

Syklus 5: 08.07 - 19-26 - 13.08 - 36 dager - begge tror jeg?

Syklus 6: 14.08 - 23.29? + 11 september!!!

Det vil si at jeg er da 4 + 0?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Cappo! Knallbra. Det er lenge siden jeg har surfet her, og så tittet jeg på IKM september og så navnet ditt der. Super-dupert! Håper formen er fin og alt står bra til. Kanskje det var det med å slappe av ift prøvingen som gjorde utslaget, at jobben ble så bra?

Kommer til å følge med spent her, du holder oss oppdatert håper jeg. Håper også du fortsetter å skrive litt om jobb og sånt også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med positiv test - jeg har fulgt med på deg siden du startet forberedelsene til bryllup, så jeg synes det er stor stas at dere lykkes!!

.... snart kommer det et lite nurk som vil bo hos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine: en rørt Cappo sitter her og leser innleggene :grine:

..kan det være hormonen tro :o ?

Vel nå har jeg fortalt to av mine beste venninner at vi er gravide, og mannen fortalte det til sin forlover... han var ganske overrasket!!!

Har bestemt oss å fortelle familien på onsdag ihvertfall mammaen min, hun reiser utenlands og blir borte en stund så det er kjekt for henne å vite før alle andre vet.. Vil ikke risikere at hun kommer hjem og får gratulerasjoner på døren av andre enn oss...

Vi har tenkt å legge en blomst på inngangsdøren hennes med en liten lapp på "Hei bestemor, er du klar for meg? jeg kommer i løpet av mai"... eller noe sånt! Også skal vi vente på reaksjon før vi kommer ut fra busken og hun får en klem :)

Håper det blir bra :)

Har lest litt i bøkene og det er mye å tenke på .. hjelp!

Men så er jeg jo vant med det fra bryllupet så det går så greit så.....

Lurer på om det finnes noen sjekkliste for gravide på nettet? løpe og sjekke...

Håper formen holder seg bra de neste ukene, vil helst ikke bombe nyheten på jobben enda... siden jeg har bare vært der i 3 uker... :o

Gleder meg til å begynne å se etter vogn og alt annet stasj til babyen....

hjelp!! merkelig å si at det er vår baby.....

...ånei nå begynner jeg å hulke igjen..... :grine:

Får gå og se dårlig episode av Robinson så går det kanskje over.....

God natt søte og snille jenter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og jeg sa jo at du kanskje kunne starte den blå bølgen for oss...og jammen er det akkurat det du har gjort!!! Nå er jeg utrolig spent på hva vi andre i IKM-september gjengen kan klare!!!!*kryssefingre* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...