Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Dag 7. Besøket er over. Er ikke særlig flink til å være her om dagen!

Mye å gjøre i den nye jobben så jeg har ikke tid til å surfe! Og godt er det egentlig, slippper alt det "stresset" med å telle dager og timer etc.....

Stortrives i jobben!!!! :) :) :)

Har egentlig ikke noe nytt og spennende å fortelle.... vel har tenkt litt på at kanskje vi burde vente litt med baby,siden jeg har det sååå bra i jobben... men så tenker jeg at det er ikke sikkert det klaffer for oss på leeenge og da er det i allefall greit å ha ha vært aktiv prøver en stund.

Men begynner også å bli litt redd.. det er jo ikke bare bare å få barn... de fleste vennenne våre venter barn eller har netopp fått barn.. det er jo superkos men veldig skremmende samtidig...

Vi prøver nok aktivt å bli gravide men ikke være sååå opphengt i det som før. Og det er typisk hvis jeg skulle bli gravid denne pp siden jeg nå er litt "redd"..

Ja ja da blir det i allefall en mai baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du trives i jobben! :-D

Jeg tenkte det samme som deg sist vi var prøvere. Da begynte jeg også i helt ny jobb, som jeg hadde siklet på lenge. Heldigvis valgte vi å fortsette prøvingen, for det tok virkelig sin tid å bli gravid.

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da man ikke "ønsker" er det ofte man blir gravid... Ønsker deg lykke til. Tror det er sunt å ha litt andre ting å tenke på, man blir lett overfokusert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har jo ikke vært her inne på leeeenge. Har mye å gjøre med ny jobb som jeg stortrives i!!!! Kunne ikke ha fått det bedre, er sååååå fornøyd!!! føler jeg heller ikke får sagt det nok :) :) :)

Idag er det dag 14 og El håper jeg... eller jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det i det siste... hjelper å være borte fra KG, selv om jeg savner det til tider når jeg har små pauser på jobben.

Dagene har bare flydd av gårde og det er egentlig kjempedeilig!

Nei nå må jeg huke tak i mannen for her skal det befruktes :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså - ingen kaballegging på den nye jobben? :sjarmor:

HAHAHA... nei her er det ikke tid til verken kaball eller nettsurfing :) tiden går sååååå fort... og jeg har det kjempegøy!!!!!! Så vidt vi rekker og spise lunch.

Høres ut som du har kommet deg på rett sted! :)

Så absolutt så absolutt :)

Jeg stortrives og går noen ganger med litt blandede følelser ang det å bli gravide nå.... på en måte ønsker jeg det med en gang, på en annen vil jeg "stoppe" tiden og jobbe noen år og sette igang igjen ....

Men man kan ikke få i både pose og sekk så her :kline: det så det jomer etter :ler:

Ja Hulderjenta, rett etter at jeg logget meg av den dagen så ble det :kline: i lassevis!!! :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flott at du koser deg i den nye jobben!! Det er jo helt topp..Håper det klaffer for dere snart også, føler at jeg har sneket litt i køen :sjenert:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det bedre å fokusere på at det er topp å ha en jobb man har *lyst* til å komme tilbake til etter permisjonen enn at det passer dårlig med jobben. Tror det er en del kvinner som ser frem til å bli gravide/gå ut i permisjon fordi de ikke trives på arbeidsplassen sin, uansett av hvilken årsak.

Dessuten vil du ha vært i stillingen i nesten et år før du går ut i permisjon hvis du skulle blitt gravid nå. Kan vi ikke definere det som et akseptabelt minimums"krav"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmer det seg IKM mon tro?

Krysser fingrene for deg! Det er nok nå, når du er litt usikker på hva du bør gjøre, at du endelig blir gravid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...