cappocino Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 12. juli 2004 Ingen problem jenter Bare hyggelig med litt selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 12. juli 2004 #402 Del Skrevet 12. juli 2004 Gratulerer med ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #403 Del Skrevet 13. juli 2004 Takk Veronal Jeg er overlykkelig ang det !!! Kan se ut som vi må jobbe litt med å få full klaff på spiren så da er det like greit å bytte jobb... hehe Kjeder meg så mye om dagen at det er ikke noe gøy engang begrenset hva du kan surfe på av nettsider. Igår satt jeg hele dagen og la kabal eller surfet... åpnet ikke kundesystemet engang.... lite å gjøre ja.... Åj der var det noen som ringte inn ja.. endelig noen som vil snakke med meg Bare litt i underkant av to uker til ferie hurra!!! Må bare si opp jobben først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. juli 2004 #404 Del Skrevet 13. juli 2004 Gratulerer med ny jobb, Cappo!!! Så spennende det blir. Synd at det ikke ble noen marsboer på dere , men april er en flott måned for småtroll :-D . Krysser fingre for at det ordner seg for dere snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 13. juli 2004 #405 Del Skrevet 13. juli 2004 Gratulerer så mye med den nye jobben, Cappo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 13. juli 2004 #406 Del Skrevet 13. juli 2004 Gratulerer så mye med ny jobb Cappo! Håper den blir mye bedre enn den gamle. Og lykke til med ny prøverunde, jeg krysser fingrene for deg. Jeg er forresten på ferie i det kalde nord, og her pøsregner det. Tror det blir shopping i dag og Spiderman i kveld. Det er deilig med ferie, og mer sex blir det jo automatisk, og det må vel være positivt for barnelaging? Så gled deg til ferie, det er velfortjent Cappo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #407 Del Skrevet 13. juli 2004 Tusen takk for hyggelige meldinger jenter! Det er godt å lese at noen bryr seg i en ellers litt trist hverdag.. Ny jobb blir bra, kommer itl å slippe stresset og trives bedre. OG det er jo bra for babylaging. Skal prøve å kose oss masse i ferien og ikke tenke på at det SKAL klaffe med en gang... håper jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. juli 2004 #408 Del Skrevet 13. juli 2004 Gratulerer med ny jobb Cappo! :-) Deilig med et lyspunkt i hverdagen! Og jeg har kjempetro på at ferie vil virke positivt inn på babylaging, lettere å koble av og tenke på andre ting da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #409 Del Skrevet 14. juli 2004 Gratulerer med jobb Cappo og takk for hilsen i dagboka mi. Lykke til med babylaginga Det hjelper alltid å ha litt andre ting å tenke på :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #410 Del Skrevet 14. juli 2004 Takk for hilsen Engel og Limbo! Spent og gleder meg til den nye jobben! Om halvannen uke er det ferie og jeg klarer så vidt å vente med slappe av. Igår var det en skitty dag! Godt jeg har en mann som er forståelsesfull og tålmodig med meg Men han er ikke så veldig shoppinggal så han overrasket meg stort da han sa ja til å være med meg på Ikea ingenting hjelper bedre enn en shoppetur på Ikea Har vært lei meg de siste dagene, visste ikke hvorfor men fant ut det igår. Hadde vært altfor lite i nærkontakt med mannen. Selv om vi bor sammen og ser hverandre hver dag så manglet vi den lille ekstra nærkontakt tiden sammen... så det var veeeeldig godt å ligge inntil han igår og bare slappe av!!!! smask! Imorgen har jeg lyst til å sette igang det store soveromsprosjektet. Har en sprinkelseng som jeg har lyst å "bygge" ut... det blir spennende å se hvordan jeg klarer det Til helgen har vi ingen planer så det blir masse tid til ! Gleder meg! Kanskje det kommer litt fint vær på besøk Idag skal vi iallefall ut og spise en god middag og feire hverandre... Dag ettellerannetharikkeorktilåfølgemedakkuratnå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. juli 2004 #411 Del Skrevet 14. juli 2004 :klem2: Håper humøret er bedre i dag, da! Klart man trenger litt nærhet, ikke bare krampeaktig babylaging. Vi hadde litt tendens til det rundt el-tider denne måneden. Men siden det er første pp, blir det vel sånn. Forhåpentligvis blir man vi litt mer avslappet etterhvert? Ha en fin dag, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. juli 2004 #412 Del Skrevet 15. juli 2004 Gratulerer med ny jobb! Det blir bra med ferie! fra murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. juli 2004 #413 Del Skrevet 15. juli 2004 Det blir nok deilig med ferie, Cappo! Få tenke på noe annet enn hverdagens mas og kjas en stund. Og så over i ny jobb? Gratulerer! Håper dere får en fin ferie med masse nærhet og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 15. juli 2004 Takk for kjempesøte meldinger jenter! Sånn blir man rørt av :oops: ***cappo tørker en liten tåre*** Humøret er bedre idag ja.... Har tatt fatt på et par prosjekter hjemme.. bla skal jeg kle om sprinkelsengen vår om til en "hel" seng... (hvis noen skjønte hva jeg mente) Tror jeg ble skikkelig deppa og "støkk" da en venninne fortalte at hun er gravid hun også, så nå er det bare jeg som er igjen i vennegjengen.... Men så fikk jeg høre om to venninner som skal prøve på nr 2 i løpet av høsten og da ble humøret på topp igjen... herregud høres nesten ut som om jeg ikke vil bli gravid for min skyld men for mine venninners.... hjelpes meg.. men det er altså ikke det... Viktig å ikke glemme det med nærhet!! Selv i hektiske barnelagingsperioder... Bare halvannen dag igjen så er det helg! Også er det en uke igjen av jobben før ferien! Og før den nye jobben!!! Som jeg gleder meg :hoppe: Kanskje begynne på de siste små oppgavene jeg har igjen før helgen ....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. juli 2004 #415 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg skjønner deg kjempegodt jeg! Jeg vet nemlig at mins 2, kanskje 3 par til i vennegjengen prøver å bli gravide nå. Så jeg går rundt er nesten redd for å møte dem nå fordi jeg er redd de skal ha klart det allerede... (ønsker jo også det for dems skyld, men...) Og samtidig tenker jeg på hvor utrolig gøy det ville bli om vi alle fikk det til sånn omtrent samtidig! Det hadde jo blitt kjempekoselig, og ikke minst praktisk! :-) Så jeg går jo egentlig rundt og krysser fingrene for oss alle, håper inderlig ikke at et av parene blir sittende igjen og se alle de andre bli gravide... Det vil jo være fryktelig tungt og vanskelig. (Og er selvfølgelig ikke mindre egoistisk enn at jeg aller mest håper at ikke vil blir "sliterne" i tilfelle...) Hjemmeprosjekter er kjekt! Vi har akkurat tatt en minioppussing på badet! Ble så fint atte! Hva skal du i ferien da Cappo? Var det så at dere prøvde å finne en hundevennelig ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juli 2004 #416 Del Skrevet 15. juli 2004 Heihei! Ville berre ønska lykke til med alt det som angår deg og dine! Helsing ein sniklesar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei hei og takk for hilsen Linn3c Alltid kos med besøkende sniklesere :) Engel vi skal være i Norge i to uker tenker jeg.. hadde veldig lyst til å ta en fottur i fjellet pga bikkja, men det ser dårlig ut... eller vi tar kanskje et par dager istedet for en uke.. så skal vi bare være hos venner på hytter rundt om kring. Siste uken i ferien skal vi til Frankrike, det gleder vi oss veldig til! Skal bli godt med en uke varme, bad og sol!!!! Har også veldig lyst til å se om vi kan ta en oppusing på badet! HVor mye gjorde dere og hva kostet det ca? HVis vi skal pusse opp badet så må vi ta HELE.. og det kan bli litt dyrt! Med mindre vi gjør det selv.... :-? Får se hvordan det går med sengeprosjektet først... skal på Maxbo etterpå, gleder meg til å sette igang !! Skal på hyttetur i helgen med to vennepar, ene er gravide i 15 uke og det andre har en sønn på 4 mnd... Jadaaa.... ingen babyprat i helgen altså... Blæh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #418 Del Skrevet 15. juli 2004 KJEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kabal på pc er kjekt å ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #419 Del Skrevet 15. juli 2004 Og den gikk opp!!!! YOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO...... skal ikke mer til for å glede meg!!! Æsj!!!! en hel uke igjen og INGENTING å gjøre... orker ikke å sette meg inn i noen ting mer... skal jo ikke jobbe her etter ferien... så det blir en laaaaaaaaaaaaaaaang uke !!!! Au.. vondt i magen... Menssmurring..... NÅ??? :o Kanskje EL er på gang...?? Telle telle telle... det er dag 8 :o Kan det stemme?? Må sjekke med kalender etterpå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. juli 2004 #420 Del Skrevet 15. juli 2004 Tihi! Godt noen er enda verre enn meg på jobb for tiden! :-) Begynte å skrive masse her, men fant ut at det kanskje ikke hørte hjemme i ei dgbok, så jeg sender deg en pm jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå