Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Så fint at intervjuet gikk bra, du får sikkert jobbtilbud!

Trist at tanta er på vei hos deg også, det er bare så dødskjipt å sitte på jobb og bare vite at håpet er ute og vente på den dumme tanta. Kan ikke si at jeg får gjort så mye fornuftig i dag i hvert fall... :roll:

Ønsker deg en riktig fin helg, til tross for tantebesøk!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, takk for hilsen i bokji mi!!

Slapp av og nyt sommeren, så kanskje det skjer ting fortere enn du aner.. :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en deilig helg over :-?

Det var vanvittig godt å slappe av hele helgen :)

IKM og dag 31 idag.

Ikke tegn til :evil: foreløpig.

PMS i helgen :-( stakkar min kjære fikk gjennomgå....

De fleste på jobben har tatt ferie. Det blir ikke så mye å gjøre i dagene fremover.... får surfe litt på KG selv om det er ganske stille her også... misunner alle på ferie...

Ellers så får jeg bare smøre meg med en god posjon med tålmodighet både når det gjelder tantebesøket og telefon fra intervjueren :) :)

Oppdateringer kommer fortløpende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ganske spennende selv om jeg ikke har noen forhåpninger.... Vil liksom ikke bli skuffet som før... så jeg tar det heller med ro. Dessuten så var jeg veeeeldig PMS i helgen og det kan jo bare bety en ting og det er at :evil: er rett rundt hjørnet..

Åhhhhhhhhhhhhh det er såååååååååå kjedelig på jobben nå.... ingen er her.... ingen ringer inn...... må sitte og registrere masse annet tull istedet..... blæh :-?

Får litt tid til å surfe da :wink:

Bare 3 uker ijgen til ferien.

Har lyst og dra bort og dykke et varmt sted :) Egypt f eks :) Det hadde vært digg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-----------Start --- EL -----stopp - antall dager -stikking

Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager

Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager

Syklus 3: 06.05 - 19/25 - 05.06 - 31 dager - høyre

Syklus 4: 06.06 - 18-24 ----------------------- venstre

Får denne opp igjen litt....

Mulig det er IKM imorgen? vente å se ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ha litt "PMS" selvom man er gravid også vel - hormoner er det vel det heter? :o)

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Hadde forresten vært stilig med et Aprilbarn (de er som regel ganske snille)... :kose:

*har fulgt med på siden din cappo, fra ditt bryllup til nå-håper det lykkes snart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt som deg jeg cappo, surfer og poster mye nå som alle andre er på ferie mens jeg trøkker her på jobb! Du får poste masse, så lover jeg å svare! :ler:

Lykke til med prøvingen, nå har vi også begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det ikke var "ordentlige" PMS, men gravidsymptomer :) det hadde vært noe for Cappomannen... 9 mnd med slike utbrudd (som jeg hadde i helgen :hoho: ) stakkar :ler:

April er en megafin måned å få baby, helt enig :)

Nå har jeg surfet meg nesten gjennom alle forum på KG.. IMAX, herregud så mye rart folk skriver her inne.... hihihi :ler:

morsom underholding når du ikke har noe annet å gjøre...

Skal prøve å poste innlegg i tråder som er verdt å poste.. det er mye søppel :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. I dag har jeg postet svar på deler av forumet jeg aldri svarer på, som religion og snikksnakk og sånn. Morsomme greier. Hun som sitter over meg på jobb har lurt fælt på hva jeg har holdt på med, for hun kjeder vettet av seg hun også. Men hun er ikke KG-deltaker, jeg får henne ikke til å begynne heller (kanskje like greit!).

Hvilke sider surfer du på da, bortsett fra aviser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imax.

Nok en dag med surfing :hoho:

Surfer som regel på nettaviser og akkurat nå prøver jeg å finne rimlige reiser til utlandet. Slik været er nå har vi lyst til å reise bort i ferien vår om 3 uker.

Har lyst å dra til Malta for å dykke, men det er dyr tur... ellers så bare leser jeg litt reisebrev på forskjellige sider etc...

Hvis du har noen spennende sider så send linken...

Har lest litt i de andre forum også men ikke alt like spennende...

Dag 32 idag og testet.. negativ.. hadde ikke ventet noe annet....

Men det var den siste testen min så nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke kjøper flere tester med mindre jeg er en uke over tiden... eller har så sterke gravid symptomer at jeg burde teste....

Ingen tantebesøk enda men den er vel rett rundt hjørnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cappo,

Da er vi tilbake til nettsurfingen igjen...

Skjønner godt at du ikke gidder å teste mer. Jeg testet forrige uke jeg, ikke fordi jeg var super-sikker på at jeg var gravid (var bortreist mesteparten av eggløsningstiden), men jeg var så spent (første gang uten prevensjon). Og så testet jeg negativt, og da kom mensen! Så neste gang skal jeg vente i over en uke (bortsett fra at det var greit å vite at jeg ikke var gravid, for da kunne jeg drikke masse på lørdagen).

Lykke til videre med prøvingen cappo.

Hvor gammel er forresten dyret? Tispe eller hannhund? Jeg fikk dyret mitt hjem i går, etter at han hadde vært en uke på hytta med foreldrene mine. Det er alltid vidunderlig å ha ham tilbake, leiligheten er så tom uten ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanndyret er nå blitt 19 mnd. Han er inne i sin verste raptus periode! Vil ikke høre og gjør stort sett hva han vil... vel inntil tålmodigheten vår tar slutt.... hehe!!

Sitter og planlegger ferie nå og vil ha med dyret men det er jo så begrenset med ting vi kan gjøre... noen tips Imax?

Vil ha sol, varme, bading og masse aktiviteter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, spennende Cappo..Kanskje det skjer noe denne gangen? Og april er jo en fin måned å få barn i :sjarmor:

Lykke til, håper virkelig at det har klaffet for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på hytta vi Cappo, så der får dyret gå løst og kost seg i lyngen. Han synes det er greit å være i båten også, så det blir nok bra. Har ellers store planer om å lære kantarellsøk i sommer, så da kan han få litt mentaltrening også. Og jeg får også litt mentaltrening. :ler:

Telttur passer jo også bra med hund da! Ellers er det dårlig med forslag hvis man ikke har hytte. Men det er vel noen steder man kan ha med seg hund? Hytter/hoteller osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyttetur høres veldig bra ut :) Har et par venner med hytter som vi håper å bli invitert til :) :) Ellers så har mor hytte på fjellet som er under ombygging som vi kan låne når vi vil... så jeg skal ikke se bort ifra at det blir noen turer dit.. der er det nesten 5 mål tomt som lille gutten vår kan løpe på.... men skulle nesten hatt en lillesøster til han... (en tispe altså)

Dag 33 og ingen tegn til tanten. Har jeg ikke hatt EL denne perioden? Eller har den blitt så forsinket??? Da bommet vi ihvertfall :evil:

Gleder meg til helgen igjen, skla bli så godt å komme seg bort, skal forhåpentligvis på hyttetur til svigers...

Dritkjedelig på jobb om dagen... ingenting som skjer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kanskje du testet litt tidlig....?

Spennende i alle fall!

Går det ann å teste tidlig selv om det er på IKM??? Og testen er så hvit som det går ann???

Ville tro at det skulle være en liten strek ihvertfall?

Men men.... mulig jeg ikke har hatt EL denne perioden og heller ikke mens??

Får bare vente å se..

God sommer til deg også Siam :) og resten av gjengen... hvis dere skal avgårde på ferie ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...