cappocino Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 28. juni 2004 Au au au... stikkinger nederst i korsryggen :o og øm venstre pupp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 28. juni 2004 Kiler i puppene :-) Hihihihi...... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. juni 2004 #343 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg skjønner at her flommer det over av symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #344 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg skjønner at her flommer det over av symptomer? Utrolig det der altså..... plutselig er det masse gravidesymtpomer som overtar når det nærmer seg IKM....hihi.... Er litt overrasket over meg selv og kroppen min. Når jeg gikk på ppillen så hadde jeg jo ikke disse symptomene, men etter ppilleslutt har jeg begynt å merke meg hva som skjer med kroppen for hver syklus og prøvd å huske det. Ganske fasinerende i grunn... alle forandringene. Ømme pupper etter EL og sånn, det hadde jeg aldri hatt før... Morsomt er det også Idag er det dag 25 og det er nesten så jeg ikke orker å vente i spenning med å teste.. like greit å få det overstått.. men så vet jeg at jeg burde vente, kanskje til etter IKM med å teste.. Får være sterk denne gangen og ikke bruke de to NG og CB testene jeg har liggende hjemme.... Har også en gladnyhet, eller vet ikke om det er glad enda, men det ringte fra rekrutteringsbyrået "mitt" igår og sa at jobben jeg søkte på i februar er ledig og om jeg ville komme til intervju igjen... åj.. det var jo veldig hyggelig og jeg gleder meg til å ringe etterpå for å høre mer om jobben Hurra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #345 Del Skrevet 29. juni 2004 Au vondt i lysken..... Blæh :-? Laaaaaaaaaaaang dag dette her var da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. juni 2004 #346 Del Skrevet 29. juni 2004 Det høres jo veldig positivt ut da... Har du hatt kiling i pupene og vondt i lysken før?? Krysser fingrene for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 30. juni 2004 Det høres jo veldig positivt ut da... Har du hatt kiling i pupene og vondt i lysken før?? Jeg hadde litt kiling i puppene forrige pp tror jeg.. og lysken har vært litt vond siden jeg sluttet på pillen. Var på GU for å undersøke og det viste seg at jeg hadde da noen cyster som sprakk.. så det er mulig jeg har PCOS... legen gav meg ut sommeren til å bli gravid, hvis ikke så skulle jeg komme tilbake til utredning. Begynner å bli litt bekymret for at det er det som gjør at vi ikke blir gravide... Dag 26, den vonde lysken har blitt litt bedre. Kiler ikke så mye i puppene heller nå.. Tenkte på at kanskje det var EL, men det er for langt ut i syklusen... Idag skal jeg på intervju igjen og det gleder jeg meg til. Hvis jeg får jobben blir jeg lykkelig igjen (på jobbfronten altså) Babyplanene blir kanskje tonet litt ned men absolutt ikke lagt på hylla.... mulig jeg ikke kan bli gravid med det første og da er det iallefall bedre å prøve enn å ikke gjøre det.. Nei, får vel gjøre jobben min nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 30. juni 2004 HAR FÅTT FERIEPENGER !!!! Endelig!!! :D Massimo Dutti here I come!!! 25 % salg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 30. juni 2004 #349 Del Skrevet 30. juni 2004 Idag skal jeg på intervju igjen og det gleder jeg meg til. Hvis jeg får jobben blir jeg lykkelig igjen (på jobbfronten altså) Hvordan gikk det på intervjuet i dag? *nysgjerrig* Takk for hyggelig hilsen i boken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #350 Del Skrevet 1. juli 2004 Joda intervjuet gikk bra (tror og håper jeg)! Får svar på hva som skjer videre på mandag, trodde hun. Så det blir en lang helg.... Er på dag 27 og klarte ikke å la være å teste idag tidlig.. mannen var såååå spent at han nærmest dyttet testen i rompa mi... Men den kom så hvitt som den kunne Så håpet for marsboer er vel ute .... ....blir litt deppa av dette her.... og mer bekymret at vi ikke kan få barn på vanlige måten Men som det sies "all happens for a reason".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 1. juli 2004 Kan jo oppdatere symptomene mine også da.... fortsatt hoven og vond lysk... noe menssmurringer og nå er det høyre puppen som er litt øm når jeg klemmer... kan se ut som disse "symptomene" er "rester" etter EL eller PMS Kjenner jeg begynner å bli litt PMS så tanten er nok rett rundt hjørnet.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. juli 2004 #352 Del Skrevet 1. juli 2004 :trøste: Opp med hodet! Det ordner seg sikkert snart. Hilsen x-SuperC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #353 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei Siam... lurte på hvor det hadde blitt av Super C Kos at du fortsatt er med oss.... Neida, jeg henger ikke så mye med hodet..... bare litt.... men jeg tror kanskje det er bra det ikke skjedde denne mnd... hvis jeg skulle få jobben som jeg så gjerne vil ha!!! Nå har jeg tatt et oppgjør med meg selv og bestemt meg for å ikke å niprøve babylagingen i hele sommer, med start fra helgen da kommer sikkert tanten innom... kjenner mensmurringer blir sterkere.... :-( Heldigvis drar vi bort (forhåpenglivis) på ferie om 2uker så da kan jeg tenke på noe annet.... og ikke sitte foran pc hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juli 2004 #354 Del Skrevet 1. juli 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #355 Del Skrevet 1. juli 2004 :trøste: Takk Monja... Kjenner jeg begynner å bli ganske PMS..... :evil: Også kom det litt spotting gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 1. juli 2004 #356 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei Cappo. Så bra at intervjuet gikk fint! Jeg skal krysse fingrene for deg på mandag! Og ang. den blendahvite testen: Håper du får en god helg, selv om den sikert blir lang... Hilsen Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. juli 2004 #357 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei på deg, cappo-vennen, slenger innom med en liten sommerhilsen til deg! Håper tante holder seg unna og at det går fort i svingene fremover....... Stor klem fra Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 1. juli 2004 #358 Del Skrevet 1. juli 2004 Så fint at intervjuet gikk bra! Dumt med blendahvit test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 2. juli 2004 Takk for hilsen Cielo, Texevennen og Veronal! Jeg krysser fingere for meg selv ang jobben!! Har sååå lyst på den stillingen Skal gudskjelov dra bort i helgen, håper da at det hjelper litt med andre innput enn jobb og baby tenking.. Skikkelig menssmurringer idag morges Renger med at :evil: er rett rundt hjørnet og helgen blir begynnelsen på pp 5...... Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. juli 2004 #360 Del Skrevet 2. juli 2004 God helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå