Veronal Skrevet 22. juni 2004 #321 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei cappo! Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen i boken din. Jeg må innrømme at jeg har smuglest litt en stund. *hilser-pent* Håper det lykkes for dere denne måneden. Juli blir kanskje en fin måned? Jeg har også kjøpt en New Generation test - min første graviditetstest noensinne. Regner med at det kommer til å ende noen slike i søppelbøtta på badet før det klaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. juni 2004 #322 Del Skrevet 23. juni 2004 Det høres nesten ut som du går på Pergo-kur. Det gav mye smerter både før, under og etter EL. Kanskje du er blitt Pergo-påvirket av meg og Lillen Mange skumle stråler gjenom dataen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #323 Del Skrevet 23. juni 2004 <3 lig velkommen i å lese dagboken min Veronal Bare kos med besøk!! Er det ikke herlig første gang du kjøper en gravidtest? Sukk!!! Håper du ikke behøver å kjøpe flere før om et par år igjen Murmel, nå husker jeg hvorfor jeg begynte på ppiller i sin tid.. dette her er jo så vondt!!!!! Greit nok med menssmerter men skal vi tillegg lide i nesten en uken til??? Hjelp!!! :o Gudskjelov så har det gitt seg litt idag, er på dag 19 så EL burde være over nå... men kjenner fortsatt noen murringer nederst i ryggen, pluss at jeg har litt vondt nederst ved "hårfestet"..... Håper det er gode tegn da! Da gjør det liksom ikke hvis jeg har hatt så vondt nå.... Stråler og påvirkning fra pc vet jeg mye om, det er derfor vi kommer til å hive oss på den blåe bølgen neste mnd !!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. juni 2004 #324 Del Skrevet 23. juni 2004 * Jeg venter i spenning på om du får to blå!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #325 Del Skrevet 23. juni 2004 * Jeg venter i spenning på om du får to blå!!!!* Jeg også Venter vel til 1 juli før jeg tester med New Generation testen jeg kjøpte her om dagen.. Og det er en hel uke til!!!!!! Altfor lenge til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juni 2004 #326 Del Skrevet 23. juni 2004 Stråler og påvirkning fra pc vet jeg mye om' date=' det er derfor vi kommer til å hive oss på den blåe bølgen neste mnd !!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D[/quote'] :D Når er IKM? Ikke lenge etter 1. juli vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 23. juni 2004 IKM er rundt 3-5 juli tenker jeg.... men new generation test burde kanskje slå ut den 1 juli allerede?? Eller jo jeg vet at det er såå forskjellig fra person til person, så nå piner jeg bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 23. juni 2004 #328 Del Skrevet 23. juni 2004 :-) Ser at du også har problemer med å koble av og tenke på andre ting Cappo! At det skal være så vanskelig... går jo greit fra mens og til eggløsning, men fra el til IKM er det håpløst. Ser at vi har IKM omtrent samtidig, krysser fingrene!! Men i motsetning til deg har jeg ikke tenkt å teste før flere dager over IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #329 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja det er kjempevanskelig å holde tankene borte fra IKM! Spesielt nå som vi har virkelig stått på hele EL tiden og at jeg har hatt mer smerter enn før... så forhåpningene blir desto større... Jeg ville heller ikke teste før noen dager over , hvis de kommer da... men nå kom jeg over en New Generation test og tenkte å ha den på lur.... det er ikke sikkert jeg kommer til å teste ... kan ombestemme meg flere ganger frem til IKM.... vi får sjå... Stikkinger er fortsatt der... Frustrerende å ikke å vite om det er EL eller noe annet... mannen er helt utslit og jeg begynner å bli sliten jeg også.... men må man så må man..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. juni 2004 #330 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har opplevd å ha sånne stikkinger hele tiden fra el til ikm, ganske kjedelig selv om det ikke er direkte vondt. Håper det er et godt tegn for deg da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #331 Del Skrevet 24. juni 2004 Bare dag 20 :o trodde det var mye mer jeg.... :-? Æsj og bæsj.. hihi!!! Ja ja får vel smøre oss med tålmodighet da... Stikkingene har gitt seg litt, men jeg kjenner magen fortsatt.....gud jeg håper det er gode tegn!!!! Har sååå lyst på en liten Tenkte på en ting her om dagen, min mormor hadde tvillingssøstre, min kusine skulle vært tvilling :o Tenk å få et par eller eller Det hadde vært noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. juni 2004 #332 Del Skrevet 24. juni 2004 Har god "feeling" for denne måneden, Cappo! Krysser fingerene. Det har vært morsomt å følge deg de siste månedene. Nå er jeg i gang også. Men jeg er bare på dag 3... Og klarer nesten ikke å tenke på noe annet, så hvordan skal det da gå når det nærmer seg IKM 20.juli? Ååååå, det er lenge til, det!! :evil: Vel, nok om meg. Jeg krysse fremdeles fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 24. juni 2004 #333 Del Skrevet 24. juni 2004 Tenkte på en ting her om dagen, min mormor hadde tvillingssøstre, min kusine skulle vært tvilling :o Tenk å få et par eller eller Det hadde vært noe.... *svett* Jeg hadde veeeldig lyst på tvillinger (og er tvilling selv), men i forrige uke "ombestemte" jeg meg. Nå får jeg faktisk lettere grøsninger ved tanken. Ikke på tiden etter en eventuell fødsel - men på tiden frem TIL fødsel. Risikosvangerskap. Tungt. Sykemelding fra uke 28 - det er jo 3 måneder hvis man går tiden ut! *hjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #334 Del Skrevet 24. juni 2004 *svett* Jeg hadde veeeldig lyst på tvillinger (og er tvilling selv), men i forrige uke "ombestemte" jeg meg. Nå får jeg faktisk lettere grøsninger ved tanken. Ikke på tiden etter en eventuell fødsel - men på tiden frem TIL fødsel. Risikosvangerskap. Tungt. Sykemelding fra uke 28 - det er jo 3 måneder hvis man går tiden ut! *hjelp* Jeg vet! Jeg er ikke sikker på om det hadde vært det optimale.... greit på en måte å få det "unnagjort" men tenk deg to smårollinger i hver arm, pluss at vi har en voffs i tillegg.... hjelp :o hvordan hadde dette gått... Måtte jo også kjøpt hus og ny bil... har ikke plass til mer enn en baby her vi bor nå... og må sannsynlig kjøpe ny bil når førstemann kommer.. siden vi ikke får plass til vognen... hjelp så mye å tenke på.. ...hm.........knaskje vi skal bare utsette hele greia??? ........................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #335 Del Skrevet 24. juni 2004 kan i samme slenge oppdatere "symptomene" magen er fortsatt der.... Har litt vondt nederst i ryggen også.. men det er mulig jeg er litt sliten etter å ha sittet vondt idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #336 Del Skrevet 25. juni 2004 Dag 21 og dagene snegler seg av gårde!! Føler meg skikkelig lurt etter igår...... :evil: Var innom apoteket for å kjøpe noen vitaminer og så en RFSU test. Nyssgjerrig som jeg var spurte jeg damen bak disken om hun visste noe om den testen, noe hun gjorde. Det var en ganske ung jente så jeg regnet med at hun kanskje hadde brukt den selv, eller hadde iallefall erfaring med den. Fortalte henne at jeg var på dag 20 og var veldig spent på dette med IKM. "jamen da må du jo bare ta den testen da..., den fungerer jo fra og med dagen rundt EL..." :o Jeg ble litt forundrer, siden Hcg produseres forskjellig, men lot meg da lure av dette neket!!! Og Cappo er ganske lettlurt når det gjelder å få vite om babyen er i magen eller ikke Men skuffelsen var stoooooor når testen ble negativ til jeg leste på pakken, at testen kan taes først en uke før forventet mens. og det er hele 10 dager til jeg har IKM..... så jeg ble litt glad igjen og har fortsatt håp.. men er veldig skuffet og sinna på neket som stod i kassen :evil: :evil: Idag våknet jeg mer uthvilt enn ellers, tror jeg og mannen må begynne å se etter hus snart, altfor mye bråk rundt leiligheten vår.... og vi kjenner vi begynner å bli slitne av det... ikke så unge lenger gittt.... Åhhh så er det sååå digg at det er fredag idag :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. juni 2004 #337 Del Skrevet 25. juni 2004 GOD HELG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. juni 2004 #338 Del Skrevet 25. juni 2004 Har selv erfart at de på apoteket ikke alltid er til å stole på. Vi som prøver, vet nok etter hvert mye mer enn de, når det gjelder eggløsningstester, graviditetstester, syklus osv. Damen bak disken fortalte meg at CB og HennesHelse hadde akkurat samme sensitivitet, og det spilte ikke noen rolle hvilken jeg kjøpte. Jeg kjøpte HennesHelse, og det viste seg at den var dobbelt så sensitiv som CB!! Men er fortsatt usikker på hvilken test som er mest pålitelig da... Hun kunne ha lest bakpå for meg, dersom hun var usikker...men jeg hadde jo kjøpt HH uansett da! Jeg hadde blirr mere sint hvis den var halvparten så følsom... Teste fra eggløsning?? Hun kan ikke ha noen særlig erfaring med testing den damen... Men helt forståelig at du stoler på "fagfolk"; det skulle bare mangle! :o I neste uke kan du evt kjøpe ny test... Her er en oversikt over sensitivitet (men ikke pålitelighet, så du vet det ) Lykke til, og god "vente"-helg! Finn på noe moro; da slipper du å tenke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. juni 2004 #339 Del Skrevet 25. juni 2004 *fnis* Akk, ja. Det hadde vært genialt om vi kunne teste allerede fra EL. Hadde det bare vært så vel... I stedet blir jeg litt sånn smårar av å gå rundt og vente på å teste. Håper du får en fiiin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #340 Del Skrevet 28. juni 2004 Dag 24 ..... :-? Hmmmrrrftttt kan det stemme? har det ikke gått flere dager????? Blæh!!! Ja ja...helgen var kos! Bare slappet av og kost oss med god mat Fikk vasket hele leiligheten og har bestemt meg for å gjøre om på badet og på soverommet. gleder meg ti å sette igang !! Fortsatt litt over en uke til ikm.... æsj så lenge å vente !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå