bizzy Skrevet 11. juni 2004 #301 Del Skrevet 11. juni 2004 Heisann Cappo! Leit at det ikke funket for deg heller denne gangen, men mars er en fin bursdagsmåned Kos deg på tur i helgen da GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja da var helgen over og en uke har begynt. Jeg har kommet til dag 10. Jakten er igang men mindre "bevist" enn forrige pp... nå koser vi oss og er mer spontane enn å "kom og tøm, jeg har EL" Helgen var super!! Vi storkoste oss! Masse god mat og drikke og gode venner Kjempeherlig vær ute idag så jeg skal ikke se bort ifra at det blir en liten sykkeltur etter jobb :) Kom på at jeg har ikke testet sekret i denne pp, og det er vel ingen vits i å sette igang heller nå tenker jeg...? Ja ja vi får ta det som det kommer..... vil iallefall ikke stresse mer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. juni 2004 #303 Del Skrevet 14. juni 2004 Så fint at helga har vært bra! :rosasmil: Nå er det bare å stå på, og kose dere masimalt fremover Lykke til i jakten på egget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #304 Del Skrevet 14. juni 2004 Takk takk Mulmerdyret Kom faktisk på at jeg kan ha EL fra onsdagen allerede... :o hjelp som tidne har flydd denne perioden ..... men vi skal som sagt ikke stresse med dette Har ganske mye å gjøre i løpet av denne uken så det skal bli godt å ikke ha prøvingen på hjernen hele tiden! Ønsker alle en god jakt på egget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. juni 2004 #305 Del Skrevet 15. juni 2004 Kom faktisk på at jeg kan ha EL fra onsdagen allerede... :o hjelp som tidne har flydd denne perioden ..... men vi skal som sagt ikke stresse med dette Hvordan går det? Helt avslappet og helt fri for nå må vi kose oss tanker? Hvis du finner den magiske formelen for helt stressfri prøving, kan ikke jeg få den av deg da? Krysser fingrene for superklaff i løpet av uken eller helgen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #306 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei Bizzy! Joda det går så det suser...... hihi Faktisk så har jeg ikke tenkt på EL eller i det hele tatt, selv om vi igår kveld Har hatt litt mye å gjøre på jobben, er mye ute hos kunder etc så det blir lite tid til å kjede seg (les: surfe på KG istedet ) + at vi har vært ganske opptatte med div andre ting på fritiden så det passer jo bra! Nesten så jeg burde tatt på meg en ekstra hobby eller noe sånt så jeg får enda mindre tid til å tenke på prøvingen hihi... tenk så godt det hadde vært og glemt alt sammen og plutselig en dag telle tilbake til første dagen i siste mens og finne ut at det er 5-6 uker siden, for så å teste og få +..... ¤¤¤¤ cappo drømme seg bort ¤¤¤¤¤ Det er vel EL på deg i disse tider også Bizzy??? Vi får slappe av og nyte sommeren og våre kjære menn.... og håpe på fullklaff denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. juni 2004 #307 Del Skrevet 15. juni 2004 El en gang mellom nå og helgen tenker jeg! Så vi får nok ta godt vare på mannfolka våre noen dager nå Krysser for oss jeg :tommelsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. juni 2004 #308 Del Skrevet 16. juni 2004 Jaaa! Ta godt vare på mannfolka og dere selv, så blir det nok baby i magen snart! Jeg er veldig imponert hvis du virkelig klarer å "glemme" prøvingen midt oppi EL-tider. Jeg vil også! Krysser for full klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. juni 2004 #309 Del Skrevet 16. juni 2004 Krysser fingre for dere jenter jeg også. På tide at det kommer noen fler KG babyer nå synes jeg. Kan jo ikke ha sånt tørke nå? Stå på så skal du se at den sitter snart. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #310 Del Skrevet 17. juni 2004 Dag ..eh..... telle tilbake ...... 13!!!! Lykketall Klaffer vel idag tenker jeg Cappo har blitt optimist Hmm... merker jeg ikke følger like godt med som før.. når jeg ikke vet hvilken dag det er i syklusen.... :oops: Masse blir det i alle fall!! Og jeg merker at det skjer ting der nede.. har vært litt "stram" i magen og vondt i lysken Æsj!!! Men håper jo på at det er EL som melder seg da.... hvis ikke det er de herskens cystene..... au au au... Har hatt mye å gjøre på jobben idet siste, ganske godt egentlig! så går tiden fort. Idag gikk det også opp for meg at det er torsdag og bare halvannen dag til helg !!! Hurra!! Ha en fantastisk dag alle sammen !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #311 Del Skrevet 18. juni 2004 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: For en grusom morgen!!!! Tror ikke jeg har vært så trøtt på evigheter!!!!! Fikk ikke meg til å stå opp idag, helt utrolig! Akkurat som jeg var en robot som var programmert til å legge seg i sengen til å sove uansett hva jeg ellers skulle gjøre.... endte med at jeg kom meg opp kl 0830 og var på jobb kl 0930!!! :o Helt utrolig... Husker jeg drømte noen utrolig rare drømmer om mine barndomsvenninner og min fetter.... og klarte meg ikke å komme opp... sykt! Ja ja. nå er iallefall jeg på jobb og den dagen kommer til å bli ganske så treg føler jeg! Har vannvittig hodepine og trøtt som ei strømpe! Det har blitt dag 14 og jakten fortsetter for full guffe! Ikveld hvis jeg overlever dagen skal vi ut og sykle..... spørs om jeg ikke skal bare legge meg med en gang jeg kommer hjem....? God helg alle sammen! ¤¤¤ cappo stuptrøtt trekker seg tilbake¤¤¤¤¤ godt jeg har eget kontor som jeg kan "slappe" av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 18. juni 2004 #312 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei! Har akkurat sett bryllupsbilde av deg og mannen din i albumet. Du så helt nydelig ut (selv om bildet var veeeldig lite...)! Gleder meg til det blir min tur om få uker! Håper du får en god helg og at du kommer deg gjennom denne arbeidsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. juni 2004 #313 Del Skrevet 18. juni 2004 Gooood helg til deg og mannen, Cappo! :ler2: :ler2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #314 Del Skrevet 18. juni 2004 Hihihihihi... det kilier i puppen min!!!! Takk for hilsen Cielo og Hulderjenta. Av hensyn til cappomannen så fikk jeg bare lov til å ha et lite bilde i albumet.... Cappo sliter med å komme seg gjennom dagen.... og nå har puppen begynt å kile.... alltid ettellerannet som feiler meg.....sukk :-? God helg alle sammen... eller jeg stikker nok innom her en gang til før jeg tar helgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #315 Del Skrevet 18. juni 2004 Også har det begynt å stikke nederts på venstre side... er det EL på gang?? Cappo løper og kaster seg over mannen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #316 Del Skrevet 18. juni 2004 -----------Start --- EL -----stopp - antall dager -stikking Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager Syklus 3: 06.05 - 19/25 - 05.06 - 31 dager - høyre Syklus 4: 06.06 - 18-24 ----------------------- venstre Måtte bare sjekke om jeg har hatt stikkinger på annenhver side i løpet av de siste pp.... og det kan se sånn ut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #317 Del Skrevet 21. juni 2004 Dag 17. Endelig er helgen over :o eh... jo fordi magesmertene har endelig gitt seg! Hadde sååå vondt i magen i hele helgen at det var ikke noe gøy engagn Skikkelig mensmurringer! Går ut ifra at det er EL, men fyttirakkern hvordan skal vi kunne befruktes ved sånne smerter!!!!???!??!??! Idag er det litt bedre, men jeg kjenner at magen er der ... Ellers så er været helt pyton! og jeg som skal så mye ut til kunder i dag ... jaja bare å ta på seg regnfrakken det Lurer på om kanskje EL er over? kanskje ikke .. jaja vi får masse etterpå igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. juni 2004 #318 Del Skrevet 22. juni 2004 Da var det nok noen veldig fuktbare egg som fant veien nedover egglederen din Håper dere rakk å befrukte egget! fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #319 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg håper det murmel..... for dette var skikkelig vondt! har fortsatt litt mensmurringer både nederst i magen og i ryggen :o Har aldri hatt sånn før. Forrige periode hadde jeg veldig vondt i magen i 2-3 dager også gikk det over! nå har det vart i 4 dager :o Vel jeg får bare krysse fingrene og håpe på at det er godt tegn Dag 18 idag. Er veldig på hugget når det gjelder jobb, det er ganske godt!!! da går tiden fort også får jeg mer penger Jatakk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #320 Del Skrevet 22. juni 2004 Au au au!!! Fortsatt mensmurringer og det blir verre Kjøpte en New generation test idag, men må nok vente en uke til... F.. kan ikke tiden gå litt fortere!!!!! kjøpte også termometer med minne, hvis det ikke klaffer nå, da blir det temping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå