Burpen Skrevet 8. januar 2007 #1481 Del Skrevet 8. januar 2007 Fortsatt 5 min mellom, ca 30 seg lange. IKke mest effektive riene tenker jeg men det kommer nok. Åj en til nå.....puste Ringte føden og det er bare å komme. Da ringer vi etter taxi ← WOW!! Lykke, lykke til :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1482 Del Skrevet 8. januar 2007 ååå så spennende!!! *smugleser står frem* Masse massevis av lykke til, vedder på at du snart sitter med en liten baby, like vakker som moren sin Stor klem fra Eve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. januar 2007 #1483 Del Skrevet 8. januar 2007 Å så spennende!! Heier alt jeg kan - men hun er kanskje ute alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 #1484 Del Skrevet 8. januar 2007 ojoj... så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 8. januar 2007 #1485 Del Skrevet 8. januar 2007 Oi!! Så spennende! Gleder meg til oppdatering her!! Får lyst til å sende deg en sms og høre hvordan det går, men dere trenger jo fred og ro nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1486 Del Skrevet 8. januar 2007 Fikk akkurat denne sms'en fra Cappocino: Hei. Dette tar tid. Riene forsvant så nå er vi ute og går i regnet. Argh! Håper det tar seg opp igjen vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 #1487 Del Skrevet 8. januar 2007 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. januar 2007 #1488 Del Skrevet 8. januar 2007 Oi, her skjer det virkelig ting. Håper spaserturen gjorde underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. januar 2007 #1489 Del Skrevet 8. januar 2007 Æsj, så kjedelig at det har stoppet opp... Håper riene er på plass igjen hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1490 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har tenkt så hardt på deg i dag, cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1491 Del Skrevet 8. januar 2007 OPPDATERING Følgende melding tikket inn på mobilen min for en liten stund siden; Etter 2 timers tur og trappegåing til 9. etg på Ullevålørten ganger er det fortsatt ingenrier! Nå blir d aku-nåler som forhåpentligvis setter i gang. Jeg spurte så om dette betydde at de ble sendt hjem, da fikk jeg dette svaret: Ikke foreløpig. Aku.nåler først så ser de ann.Sender de meg hjem får jeg ikke føde på ABC. O g tilbake i morgen for igangsetting eller ks, noe jeg frykter mest Håper virkelig at aku-nålene gjør susen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1492 Del Skrevet 8. januar 2007 hmmmmmmm..................... *sender gode vibber til cappo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1493 Del Skrevet 8. januar 2007 Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke kan få føde på ABC hvis de må sende henne hjem i dag. Det kan jo ta seg opp hjemme.... Men jeg spør ikke Cappo, vi får håpe hun er opptatt. Får vel høre mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 8. januar 2007 #1494 Del Skrevet 8. januar 2007 Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke kan få føde på ABC hvis de må sende henne hjem i dag. Det kan jo ta seg opp hjemme.... Men jeg spør ikke Cappo, vi får håpe hun er opptatt. Får vel høre mer senere. ← Det går nok på reglene ABC har i forhold til vannavgang. Man får ikke føde der om det går mer enn 1 døgn etter at vannet har gått mener jeg å huske. Har med innfeksjonsfare å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. januar 2007 #1495 Del Skrevet 8. januar 2007 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 #1496 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper nålene setter fart på ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1497 Del Skrevet 8. januar 2007 Cappocino er dessverre på vei hjem, foreløpig uten baby. Hverken nåler eller klyx satte i gang riene igjen, så nå skal hun hjem og slappe av. Det kan jeg tenke meg blir deilig, ettersom hun har hatt en aktiv dag, og en natt uten altfor mye søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #1498 Del Skrevet 8. januar 2007 huff da, cappo, håper det løsner i løpet av natta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 #1499 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg håper også på litt action i natt! Hold ut, snart er babyen din hos deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 8. januar 2007 #1500 Del Skrevet 8. januar 2007 innom og heier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå