Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyttårsfeiring gikk stille og rolig for seg :)

Kjempekoselig egentlig!

Hadde noen vanvittige kynnere en periode på kvelden men de gav seg utover jo nærmere klokken ble 00.00! Sikkert masse psykisk dette her også.

Feiret det nye året med litt :humpe: og en bringebærbladte!

Kjenner noen kynnere men ikke noe kjempevonde. Men vil ikke føde idag heller så får ta det litt med ro...... :sjenert: hadde egentlig lyst til å vaske litt i huset men det får kanskje vente litt til.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha tatt steget inn i 2007!!

Nå kan alt skje for min del!

Jepp det var godt !

Nå kan snuppa komme egentlig nårsomhelst!

Men det er litt skummelt også, da er jeg plutselig 2 barnsmamma til barn under 2 år :overrasket:

Det går sikkert bra! Men rart blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det no'? :sjenert:

Og godt nytt år, forresten! :klem:

Nope ikke noe action her i gården.

Vonde kynnere forsvant helt nå..... typisk det :sjenert:

Fikk gått en tur med mannen, snuppa og boffen da, første gang på mange uker jeg kunne være så lenge ute uten å være redd for at noe skjer.... kjempegodt!

Bekkenet fikk kjørt seg da, så nå blir det sofasitting resten av kvelden.

Risgrøt står på ovnen og skal spises med masse kanel!!!

5 koppen med bringebærblad te står og godgjør seg på bordet... vente til den er litt kaldere så skal den helles inn på..

Imorgen er det akupunktur, gleder meg til å se om det har noe virkning.

Kan tenke meg jeg merker det godt hvis det funker.

Er sååååå glad og lettet over at det er 2007 !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen lillesnupp enda, nei... Det var jo bra da.

Om jeg kan få være med på tippelista, så vil jeg gjette på 8. januar. :)

Godt nyttår forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Siam

Ingen lillesnupp enda ;) Men kjenner mye festing.

Kynnere er der også, men det er ikke noe over de som tilsier at de skal sette igang.

Gleder meg til akutimen imorgen, blir spennende å se om nålene endrer på kynnere. Nå prøver jeg og kjenne etter hvordan de føles....

Sliten idag, var en tur ut isted og må si det tar litt på ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se resultatet av akutimen da! Tror lillesnupp kommer snart jeg altså! :) Til helga kanskje? Men kanskje hun like gjerne finner ut at hun skal vente til etter terminen nå, etter å ha truet med å komme fortidlig så lenge...

*venter i spenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Engel

Ja akutimen gikk unna. Vondt å ligge stille så lenge uten å kunne røre seg. Men det er for en god sak så jeg holdt ut!

Fikk noen kraftige kynnere men ikke noe mer enn det jeg har hatt før. Så nå er jeg spent!

Det hadde vært typisk min flaks at lillesnuppa gikk over tiden! Og jeg som er så klar for å få henne ut nå!

Nå er tante ute og triller med storesnuppa så jeg skal få ryddet litt og vasket litt. Endelig kan jeg gjøre det uten å være redd for at noe settes igang :ler:

Også hiver jeg innpå med bringebærblad te og nå har jeg også kjøpt med kanel og eple te. Hørte at kanel skal visst også hjelpe på.. så da prøver vi det!

Lakrisrot teen får vente litt selv om den kan være ganske effektiv men den smaker PYTON!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Blir spennende å se om akupunkturen har samme effekt på lillesnuppa som på storesnuppa! Gleder meg til å følge med her i dagene og ukene som kommer :)

Slenger meg på tippelista, med 11. januar :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket det ganske godt etter akupunktur-timene mine hittil, så jeg er ganske spent på den i morgen. Da skal hun nemlig sette noen flere punkter, siden jeg nå er over termin...

Godt å kunne slappe av mtp dato/år nå, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Blir spennende å se om akupunkturen har samme effekt på lillesnuppa som på storesnuppa! Gleder meg til å følge med her i dagene og ukene som kommer :)

Slenger meg på tippelista, med 11. januar :)

:klem:

Ja jeg gleder meg til å kjenne virkningen av akupunkturen.

Men det er ikke før på søndag jeg tenker det begynner å gjøre utslag.

Bringebærblad teen drikkes for harde livet, godt jeg liker te da...

Jeg har merket det ganske godt etter akupunktur-timene mine hittil, så jeg er ganske spent på den i morgen. Da skal hun nemlig sette noen flere punkter, siden jeg nå er over termin...

Godt å kunne slappe av mtp dato/år nå, tenker jeg!

Jepp så deilig at det er 2007!!

Ville ikke ha romjulsbarn, selv om det ikke er noe vi kan styre da..

Men vil jo at snuppa skal være lengst mulig i magen så hun er ferdig når hun kommer.

Nå er det pizzamiddag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og kikker, jeg vil jo for all del ikke gå glipp av noe action... :)

Jeg skal også på modningsakupunktur, har jeg bestemt. Orker ikke en like lang åpningsfase som forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vonde kynnere på toppen av livmoren men ingen menslignende smerter eller murringer.. Hmmmmmm....håper det forsyver seg nedover så modningen og åpningen blir påvirket.

Blir nok masse :humpe: ikveld! Selv om bekkenet har slått seg virkelig vrang... må jo være av alt aktiviteten i dag.... :ler::sjenert:

Imorgen skal vi ha med snuppa på åpne barnehage igjen så hun får lekt med andre barn. Hun elsker det og det er så gøy å se henne "in action" med andre barn.

På torsdag er det akutime igjen, og jordmorkontroll.

Lurer på om de sjekker modenheten da? Mener å huske de ikke gjorde det sist, bare når jeg var på ul for vekstkontroll.... da strippet hun jo meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Siam

Ikke noe action enda.

Selv om kynnere er vondere men de er bare på toppen av livmoren, det er vel mest nede det skal gjøre vondt for å modne.....

Så det håper jeg på nå..... menssmerter og kynnere.

Vondter kom til meg... Come to mama!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor i dag, og hun ville ikke sjekke modning selv om jeg faktisk er over termin. Ville ikke hatt for høye forhåpninger hvis jeg var deg...

Ble det noe resultat av :humpe: i går? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Kan modningsakupunktur redusere åpningsfasen sier dere?? Da vurderer jeg sterkt å prøøve det! Gikk jo med rier i 2 døgn før Daniel ble født... (Litt snurt over at du slo meg i innspurten ja, Cappocino!! :ler: ) Har uansett tenkt å kontakte akupunktør for å høre om det er noe de kan gjøre med disse ørebetennelsene til Daniel. Men når bør man begynne med sånn modningsakupunktur da? Hvor lenge før terminen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor i dag, og hun ville ikke sjekke modning selv om jeg faktisk er over termin. Ville ikke hatt for høye forhåpninger hvis jeg var deg...

Ble det noe resultat av  :humpe:  i går?  :sjarmor:

Kan være fordi det faktisk ikke behøver "å ha noe å si". Ei venninde var hos legen 9 eller var det 10 dager på overtid og han sjekket...hun var ikke moden og hadde ingen åpning....likevel startet fødselen av seg selv dagen etterpå :)

Ikke lenge igjen nå Cappo!! Visste forresten ikke at den ene av tvillingvennindene dine også ventet en til. Sambo har nemlig begynt å jobbe sammen med henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...