Siam Skrevet 3. november 2006 #1301 Del Skrevet 3. november 2006 Takk for en koselig dag! Oliver stortrivdes i alle fall, det kunne jeg se på hele han. Håper du får sove godt i natt, det er så slitsomt å ikke få nok søvn. God helg til både deg, snuppa og resten av familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella- Skrevet 4. november 2006 #1302 Del Skrevet 4. november 2006 Innom å leser litt Håper du har sovet godt i natt, og får en fin helg! Skal fortsette å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. november 2006 #1303 Del Skrevet 6. november 2006 Hvordan står det til? Storesnupp høres ut som ei ordentlig go'ing! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #1304 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 7. november 2006 #1305 Del Skrevet 7. november 2006 bare en snartur innom for å se om alt er bra med deg! Det er vel det? Ingen fødsel på gang riktig ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1306 Del Skrevet 7. november 2006 Siam, Ella-, Burpen, Cr@sh og Engel!! Takk for koselig hilsenener Formen er ok om dagen. Sover bedre om natten det hjelper! Lillesnuppa er ikke så aktiv om natten lenger, bra det Storesnuppa sover gjennom natten nå så mannen og jeg får litt søvn ja. Storesnuppa er en ordentlig going ja Ingen fødsel på gang nei Engel! Er over 30 uker så nå er det første målet nådd! Kontroll neste uke og håper jeg får ul for å sjekke ståa nedentil og kanskje få lov til å bevege meg mer. Har vært på en bitteliten tur innom storsenteret her om dagen, men etter en runde måtte jeg gi opp. Kunne såvidt gå tilbake til bilen. Sliten og musklene ikke vant til å bevege meg. Masse vonde kynnere og sinnsykt mer utflod.. lurer på om det er noe sammenheng med aktivietet - utflod - kynnnere - livmoren. Får spørre jm neste uke. Ellers har jeg funnet et par nye prosjekter jeg kan lage, skal lage en genser til storesnuppa og lillesnuppa med "storesøster" og "lillesøster" på. Så skla jeg ta masse kule bilder av de når den tid kommer Halvtime til Greys Anatomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1307 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Snart helg og masse tid med mannen og snuppa Ukens plager: Stikkinger i skambenet AU AU AU !!! Mye nedpress Menssmerter Og selvfølgelig MYE kynnere og utflod Kvalm, sånn som jeg var i begynnelsen av svangerskapet Halsbrann og sure oppstøtt Helgens prosjekter: Rydde i kjelleren lage kvister til vasene Under en uke til kontroll hos jordmor, gleder meg til å høre snuppa igjen Endret 9. november 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #1308 Del Skrevet 10. november 2006 Håper du får ny UL! Uff litt plager ser jeg! Håper det bedrer seg! Jeg får av og til endel kynnere, litt ubehagelig. Ååå.. trøtt idag.. Hvordan sover du om nettene? jeg våkner endel.. Er SÅÅÅÅ klar for å få baby nå!! Håper du får en superduuuper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1309 Del Skrevet 13. november 2006 Helgen er over og kjedelig ensomme hverdagen står for tur... Hadde en kjempekoselig helg med besøk av mange venner og familie. Lekte masse med snuppa før søster tok med henne hjem til mamma for et par dager. Hun har vært litt småforkjølet de siste dagene og ikke sovet noe om nettene, så jeg har måtte ligge å trøste henne og kose med henne i sengen vår. Lillesnuppa i magen er veldig aktiv akkurat som storesøster så nattesøvn er det ikke mye av om dagen. Da var det godt å få sovet ut idag iallefall, sov til kl 10!! Har mange mareritt om nettene, slitsomt. Drømmer om at lillesnuppa har det ikke bra i magen min og egentlig er det best for henne å komme ut. Får så dårlig samvitiget overfor henne når jeg våkner, føler meg som en udugelig rugekasse.... vet det er dumt å tenke sånn men tankene løper løpsk om dagen og marerittene hjelper akkurat ikke. Også er jeg bekymret for fødsel,vil jo at alt skal gå bra, at hun holder seg i magen til terminen, eller iallefall over nyåret. Ikke at det skal gjøre vondt, men at lillesnuppa greier seg bra og at fødsel er "smertefri" for henne. Uff mange dumme og rare tanker. Formen er elendig om dagen. Kynnere Sårt i underlivet Redd for å tisse og gå ellers på do Følelse av det brenner i magen Svimmel Kvalm Null krefter eller energi Kjenner meg rett og slett utmattet og sliter litt med psyken. Nei nå må jeg slutte å syte sånn.... men godt å få det ut på papiret i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1310 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Julegaveønskeliste Stoler til spisebordet klesskap til snuppene porselenet vi samler på bestikk vi samler på dusjdør til bad oppe feiekost og brett (husker ikke merket) peissett til den nye peisen baderomsvekt elektrolux støvsuger Til snuppa Dukker dukkevogn - trille i julekalender klær i str 86/92 lekehus (til å ha ute) huske - julekalender Sklie sandkasse leker Fra snuppa til bestemor 1 og 2 og bestefar, kanskje til tanteG og onkelJ Bildeserie av snuppa innrammet Julepynt Julesokker til hele familien grener sprayes hvite som skal i store vaser pynteputer i rødt teppet i rødt Svigermors ønsker badekåpe bøker cd`er Endret 13. november 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. november 2006 #1311 Del Skrevet 13. november 2006 Helgen er over og kjedelig ensomme hverdagen står for tur... Men du? Hverdagene må komme, for at helga skal komme tilbake Håper uka blir finere og bedre enn du frykter Hadde en kjempekoselig helg med besøk av mange venner og familie. Lekte masse med snuppa før søster tok med henne hjem til mamma for et par dager. Hun har vært litt småforkjølet de siste dagene og ikke sovet noe om nettene, så jeg har måtte ligge å trøste henne og kose med henne i sengen vår. Høres ut som at du har hatt en fin helg! Ikke så kjekt at snuppa har vært litt skral, men det er jo sesongen for det... Lillesnuppa i magen er veldig aktiv akkurat som storesøster så nattesøvn er det ikke mye av om dagen. Er det ikke deilig å kjenne noen romstere der inne? Har mange mareritt om nettene, slitsomt. Drømmer om at lillesnuppa har det ikke bra i magen min og egentlig er det best for henne å komme ut. Får så dårlig samvitiget overfor henne når jeg våkner, føler meg som en udugelig rugekasse.... vet det er dumt å tenke sånn men tankene løper løpsk om dagen og marerittene hjelper akkurat ikke. Ikke noe kjekt med mareritt, og sånn tanker! Kanskje marerittene kommer fordi du tenker så masse i de baner? Du må ikke tenke at du er en udugelig rugekasse,- Lillesnuppa er jo aktiv i magen din, sier du jo, og da koser hun seg nok skikkelig! Ikke tenk noe annet! Også er jeg bekymret for fødsel,vil jo at alt skal gå bra, at hun holder seg i magen til terminen, eller iallefall over nyåret. Ikke at det skal gjøre vondt, men at lillesnuppa greier seg bra og at fødsel er "smertefri" for henne. Har ikke lest så mye i boka di tidligere, så det kan være det er noe her jeg ikke har fått med meg... Men var svangerskapet/fødsel med snuppa spesielt vanskelig/tøft? Skjønner isåtilfelle godt de tankene du har! Formen er elendig om dagen. Uffda... Du må høre på kroppen din, og ta alt i tempoet den befaler! Vet det ikke alltid er det man har lyst til, og blir lei av det, men det er jo til det beste! Kanskje du kan finne på noe nytt å gjøre (igjen,- jeg er jo ganske y i boka di, og vet ikke hva du driver med...), kanskje scrappe? Kjempegøy! En dag jeg får god tid, skal jeg lære meg et språk, vet ikke hvilket, men jeg vil bare lære et Nei nå må jeg slutte å syte sånn.... men godt å få det ut på papiret i allefall. Er lov å syte så masse man vil i dagboka si! ...og hvis du ikke syter, hvordan skal vi da få "trøsta! deg!? Håper du har det relativt greit, om ikke annet! Stor og god fra Burpen (som forøvrig også har en dårlig dag!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1312 Del Skrevet 13. november 2006 Takk Burpen for en koselig og trøstende melding.... Svangerskapet med storesnuppa var ikke like ille som denne men ganske lik for det, mange vonde kynnere og sykemelding, men da ikke sengeliggende. Kunne gå mer og var mye ute før fødsel. Det var jo vår Fødselen med storesnuppa gikk kjempebra, fødte på ABC klinikken og husker hele opplevelsen som et stort mirakel. Det jeg er mest redd for er at jeg ikke kan være like heldig og få en levende baby... ja jeg vet jeg er småteit som tenker sånn. Jeg er bare så forelsket i storesnuppa og lillesnuppa i magen at jeg ikke tenker helt klart om dagen... Elsker når jeg kjenner lillesnuppa romstrerer i magen Men så kommer da tankene, koser hun seg eller er hun stresset av ett eller annet? Jeg har nok bare litt for mye "dødtid" om dagen. Jeg skal begynne å scrappe igjen. Har scrappet masse før men har liksom ikke kommet så godt i gang denne gangen. Men nå må jeg nesten begynne på julekortene også skal jeg sy julestrømper til hele familien så jeg har egentlig nok å finne på... Begynte å føle meg litt bedre etter å ha skrevet dette innlegget men så fikk jeg en telefon. Pappen til kjæresten til søsteren min, døde for 3 timer siden av hjerteinfarkt. Han var 53 år gammel !! Helt utrolig. Han kjørte bil og måtte stoppe for han følte seg ikke bra og døde når han kom på sykehuset Uff blir så lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. november 2006 #1313 Del Skrevet 13. november 2006 Ånei, så leit å høre! Det er alltid tragisk når noen dør, særlig når det skjer altfor tidlig... og en god fra Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. november 2006 #1314 Del Skrevet 13. november 2006 Vil bare gi deg en god klem! Kjenner igjen noen av tankene dine, selv om jeg egentlig ikke har halvparten så god grunn til å være bekymret... Men så lenge vi kjenner romstrering der inne så er nok alt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. november 2006 #1315 Del Skrevet 13. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #1316 Del Skrevet 14. november 2006 Å vennen må ikke tenke sånn! Jeg ble selv bekymret da lillejenta romsterte masse i magen her om dagen, men det er bare et SUNT tegn! Og lillesøster vil bli like fin og frisk som storesøster, heeelt sikkert! Du er bare en god mor, som har sånne bekymringer. Uff så trist han døde... Alltid så uforståelig sånt.. :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. november 2006 Forfatter #1317 Del Skrevet 14. november 2006 Engel og Siam :klem: Er litt bedre idag, fikk snakket litt med mannen igår om hva jeg føler og hvordan jeg har det. Han var søt og lagde middag og masserte føttene mine og ryggen hele kvelden. Vi koste oss. Plagene er der fortsatt, snakket idag med ABC for å bekrefte ul undersøkelsen imorgen. Det skulle gå bra det. Lettet nå ja. Kynnere, vondt i magen, sårt og ja... ingenting nytt. Fikk snakket med søster og kjæreste også,de var igang med forberedelsene til begravelsen. Stakkar sambo til søster, han er nesten alene om ansvaret. Men jeg drar ned til de etter kontrollen imorgen så jeg kan hjelpe til. Får kose meg med mannen idag, siden jeg blir borte resten av uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1318 Del Skrevet 15. november 2006 Åj her Epica, så ikke at du hadde lagt inn melding. Takk for koselig melding! Kontroll idag: Fine tall på urin, lavt blodtrykk som vanlig, ingen ødem. hode bevegelig, fosterlyd 140. Henvisning til ul neste uke. siden det ikke var kritisk idag blir det tatt ul neste uke. Helt greit, snakket med jordmor om mine bekymringer, helt vanlig sier hun. Og kunne trøste meg at etter UL blir det bedre, da får jeg i allefall bekreftet eller avkreftet hvordan ting i magen ser ut. Gleder meg til å se henne igjen. Fikk kjenne på hodet hennes i dag Ganske lett å kjenne, spesielt hvis hun ligger med hode ned Lille snuppa mi. Også var det såååååååååååååååå deilig å se storesnuppa igjen idag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. november 2006 #1319 Del Skrevet 15. november 2006 Så fint at det gikk bra på kontrollen! Håper du blir i bedre form snart, det høres helt fryktelig ut å måtte ligge på sofaen så lenge. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1320 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg håper UL bekrefter iallefall at livmorhalsen er lang og lukket så jeg kan slappe av litt mer... Er i Moss ut uken sannsynligvis så hvis du og Oliver har lyst å komme en tur så er dere hjertelig velkomne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå