Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #1281 Del Skrevet 28. oktober 2006 Flinke gutter! Kakao... Sant det er kos med peis? Plans for kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. oktober 2006 #1282 Del Skrevet 28. oktober 2006 Lørdags- til deg også! Koselig å se deg i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1283 Del Skrevet 28. oktober 2006 Flinke gutter! Kakao... Sant det er kos med peis? Plans for kvelden? ← Ja gutta er flinke! Peis har jeg savnet i mange år så når sjansen byr seg så fyres det Og boblebad, men det får jeg ikke lov til nå... Mmmmmm to hele stooooore glass med kakao nam nam!!! Planer ? ja sofa kanksje en film eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1284 Del Skrevet 29. oktober 2006 Åhhhhh sov leeeeeeeeeeenge idag! Våknet av meg selv kl 0930 (nytid) og det var sååååååååå deilig!! Mannen er ute og fikser ved, nå har vi ved til 5 vintre tror jeg og mere skal det bli men ikke før til våren da skal vi kappe ned 3 trær i hagen som ikke gir noe frukt lenger.. veldig synd men ingen vits i å ha disse trærne der. Planter heller noen friske fruktbærende trær der istedet Fyr i peisen , en kopp kakao drukket opp! Var en bitteliten tur ute i gården isted for å se hvordan stenen ble og det ble bare kjempefint! Mangler bare å male huset i grått nå og legge ny bedd så blir det kjempebra! Men det blir prosjekter til våren.....gleder meg!!! Ser meg selv til sommeren med to herlige snupper som leker foran huset og jeg som planter blomster etc... skikkelig husmor!!! haha Nå kommer svigermor snart tenker jeg. Savner fortsatt snuppa, det er sååå tomt uten henne men hun har det helt supert hos bestemor med tante og onkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #1285 Del Skrevet 29. oktober 2006 Herlig å ha masse ved på lager! Sant det er skjøøønt å sove leeenge? Jeg sov kjempegodt i natt, var så deilig. :-D Ha en suuuuuuuuuuper søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1286 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det snør det snør tittelibom...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. oktober 2006 #1287 Del Skrevet 30. oktober 2006 Snør det! Her pøser det ned. Og det er egentlig like greit... Vi skal også male huset vårt grått. Jeg har litt lyst på mørkegrått, men vi kommer til å gå for lysegrått siden det ikke falmer så fort. Lysegrått med hvite karmer har jeg bestemt. Nå er det gult med grønne karmer *grøss* Men vi gidder ikke å male før etter vi har bygd på. Overlever vel et år til i gult hus....? Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1288 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Siam! Grått er kult!!! Vi har også gult hus nå, men skal nok male det neste år, blir noen år før vi skal bygge på og jeg orker ikke å se den fæle gulfargen lenger enn jeg mål..hihi!!! Stikker innom dagboken din for å høre hvordan det går med deg Sluttet forresten å snø, nå bare pøser det ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #1289 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er det null snø, bare regn for tiden Formen fin idag, sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. oktober 2006 #1290 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så masse ved dere har! Kan tenke meg dere får mange koselig og varme kvelder, takket være den veden! Gleder meg å komme meg hjem til østlandet i morgen, håper det er litt snø... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1291 Del Skrevet 31. oktober 2006 10 cm nysnø Skikkelig postkortstemning, men jeg regner med at det regner bort imorgen..... Men får nyte det så lenge jeg kan nå. Blir gøy å begynne å pynte til jul snart, bare 4 uker igjen... kan jo tenke på det istedet for svangerskapsukene.... Dagen idag gikk på å fyre i peisen, drikke kakao og kikke på snøen Også har jeg lest om Turbomamma (nm) som fødte lille gutten sin inatt, uke 29+1! Samme som jeg er i nå. Imorgen får jeg se snuppa igjen !!!! jippi!!!!!!!!!!!!!! Det skal bli såååååååååååå godt å holde rundt henne og lukte på henne og kooooooooooose meg masse med henne..... Nå er det snart natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. november 2006 #1292 Del Skrevet 1. november 2006 Er du også en sånn som begynner å pynte 1.desember? Jeg har julehus fra 1.desember til 6.januar Bruker sikkert en hel dag på å få opp alt. Tror jeg er oppe i 6 esker nå, og det øker stadig. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1293 Del Skrevet 1. november 2006 lubelillen! Ja her pyntes det så fort klokken bikker over til 1 desember Blir spennende med pynting av nytt hus iår Bodde i en liten leilighet i fjor så må nok ut å shoppe MER julepynt, til mannens store skrekk! haha!! Ikke mange timer til snuppa kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2006 #1294 Del Skrevet 1. november 2006 Hei hei! Tror ikke at jeg har vaert her inne foer, men ble litt nysgjerrig etter at du la igjen hilsen inne hos meg! Hoeres saa koselig ut med sne. Og snuppe som kommer hjem igjen! Dere faar kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1295 Del Skrevet 1. november 2006 Hei hei HH! Bare koselig å besøk velkommen tilbake! Det var sååååå utrolig godt å se snuppa igjen. Har lekt sammen i hele dag og fikk gitt henne melk. Koselig!! Bestemor fikk kjøpt noe klær til snuppene idag! Ble noen nye vinterstøvler fra Timberland til storesnuppa, og noen nye strømper og tskjorter til neste sommer. Og noe småtterier til lillesnuppa. Herlige bestemor! Nå er det snart natta og jeg gleder meg til å våkne imorgen med herligste gliset i verden... snuppas!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #1296 Del Skrevet 1. november 2006 Så koooselig at du har fått snuppa hjem igjen! Høres fantastisk ut å være mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1297 Del Skrevet 2. november 2006 JEG ER FORELSKET ..i min herlige datter!!!! Det var sååååååååååååååå godt å se henne igjen igår. Holde den lille kroppen og kjenne de små herlige armene rundt halsen min!!! Åhhhhhh!! Vil aldri være borte fra henne såå lenge igjen. Men kjenner det tar skikkelig på kroppen og måtte ta seg litt av henne. Og det overrasker med litt, trodde kroppen min var sterkere enn det, men det er kanskje som det er når psyken er sterkest! Jeg VIL jo ta meg av henne helst fulltid, men kroppen tillatter ikke. Bare å skifte en bleie er kjempeprosjekt! OG når jeg i tillegg ikke sover på natten av at lillesnupp sparker og turner så blir dagen ekstra lang og tung! Men men...11 uker igjen, max 13! Selv om jordmoren sien hun kommer før tiden så tør jeg ikke å håpe på det. Vil jo helst gå ut terminen samtidig som jeg kunne godt født nå, hvis lillesnuppa var klar. Så litt i biltema katalogen idag, ja kjeder meg om dagen og den lå her hos mamma.. Så mye kule leker til barn de har da. Lurer på om jeg skal kjøpe et sånt verktøy bord med masse tre verktøy og sånn vogn til å dra ting etter seg Kjempegøy til våren tenker jeg. Nå er det snart middag , snille stepappa som lager middag hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #1298 Del Skrevet 2. november 2006 Ååå så herlig! Gleder meg til mamma-rollen! Så godt du har fått henne hjem igjen! Jordmor sier hun kommer før tiden? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1299 Del Skrevet 2. november 2006 Jordmor sier hun kommer før tiden? Hvorfor det? ← Siden jeg har hatt en fostervannlekkasje og har masse kynnere, menssmerter og nedpress nå så kan det tyde på tidligere fødsel. Men er jo aldri sikker da. Så jeg tar det med en klype salt. Har bestilt meg akupunkturtimer for modning 2 uker før terminen så jeg er forberedt på å gå ut tiden iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. november 2006 Forfatter #1300 Del Skrevet 3. november 2006 Sovet lite inatt, lillesnupp sparker og turner og storesnupp var urolig så hun kom opp i sengen min tidlig på morgenen. Litt småtrøtt i hele dag, men men. Har hatt besøk av Siam med herlige Oliver. Snuppa lyste opp når hun så Oliver, endelig noen hun kan leke med. Hun koste døren etter at de dro og gråt. Kanskje en liten forelskelse på gang ? hehe Nå kommer mamma snart hjem og det bir godt å få litt avlastning. Merker jeg har vonde kynnere nå og noen urolige bevegelser på lillesnuppa. Hmm kanskje hun er litt stresset. Har ikke hatt sånn før. Håper jeg får sove litt inatt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå