Imax Skrevet 24. mai 2006 #1061 Del Skrevet 24. mai 2006 Kvalmen er kjip. Men at det er tvillinger tror jeg ikke du skal regne med. Jeg ble kvalm nøyaktig en uke etter jeg testet positivt. Bare en krabat inni her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. mai 2006 #1062 Del Skrevet 25. mai 2006 Gratulerer så mye med dagen til lille frøken snupp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1063 Del Skrevet 26. mai 2006 Takk for gratulasjon April! Vi hadde en kjempefin dag igår. Besteforeldre og tanter og onkler kom og vi spiste litt mat og kake og alle koste seg med lille snupp. Fikk mange fine gaver og vi fikk fortalt om lille spiren. Hadde skrevet på bursdagskortet " ... hilsen mamma, pappa, boffen og lille nurk i magen" så leste jeg opp kortet høyt etter at alle gavene var pakket opp. Så var det å vente på reaksjonen. Hihi! Tror ikke de skjønte helt hva som foregikk.. de så på hverandre og så på meg med sånn "hva er det du sier" blikk.... og når jeg bekreftet at vi var gravide brast alle i gråt og kunne ikke gratulere oss fort nok :grine2: Det var kjempekoselig! Ingen sa noen ting om at det blir altfor tett eller det kommer til å bli slitsomt, de var bare overlykkelige !! Etter maten og kakene dro vi alle til huset for å kikke, det var lenge siden de hadde vært der og sett så alle ble overrasket over hvor langt vi hadde kommet og hvor fint det kom til å bli Nå er det helg igjen !! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. mai 2006 #1064 Del Skrevet 26. mai 2006 Åh... så koselig måte du fortalte om knøttet i magen på... Ble helt rørt jeg... :grine2: Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mai 2006 #1065 Del Skrevet 26. mai 2006 Ååå, så koselig måte å fortelle det på og så fint at alle reagerte så positivt!! Så spennende det blir med en til.. Håper du får en fint svangerskap! Ha en fin helg og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1066 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for besøk Cr@sh og April! Reaksjonen til foreldre og søsken var virkelig "priceless" hehe! Fortsatt småkvalm, men kan faktisk "styre" den litt med matinntak. Det kunne jeg ikke gjøre med snuppa, da kom alt opp igjen med en gang jeg hadde spist noe. Idag er jeg 7 uker på vei, men jeg begynte å bli skikkelgi dårlig i uke 8 sist gang. Hjelp! Gruer meg til neste uke allerede. Krysser fingrene for at det var en liten kvalmeperiode nå også er jeg ferdig med det... nemlig! Huset tar virkelig all energien om dagen, masse håndverkerstyr og materialer som skal kjøpes inn. Men det går fremover. Nå har også stefar bestemt seg for å hjelpe til så han kommer for å sette opp peis til helgen! Hurra! Peisen har vært ganske stor bekymring men nå løser det seg. Jobben går veldig bra! Nye arbeidsoppgavene er veldig spennende og jeg gruer meg litt til å gå ut i permisjon igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. mai 2006 #1067 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Så bilde av snuppa di i avisa da jeg var hjemme i går. Så lik hun var på deg!!! Kjempe fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #1068 Del Skrevet 29. mai 2006 Håååper kvalmen holder seg unna! Så bra at jobben går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1069 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Så bilde av snuppa di i avisa da jeg var hjemme i går. Så lik hun var på deg!!! Kjempe fint bilde ← Ja hun kommer seg nå hehe! Var veldig lik pappaen sin etter fødsel så det er på tidet at hun ligner på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 29. mai 2006 Jippi!!! Vi har fått plass på ABC klinikken :) Hadde en fantastisk fødselsopplevelse med snuppa og ville føde der igjen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. mai 2006 #1071 Del Skrevet 29. mai 2006 Gratulerer!! Jeg turte ikke sist fordi min første fødsel var så kjip....men skulle jeg bestemme meg for å få en til engang skal jeg definitivt på ABC. (Lå å¨barsel der nemlig..det vanlig hotellet var fullt....og ble så godt tatt vare på. Alle jordmødrene sa..du må komme hit når du skal ha nr 3 vet du..du som hadde så enkel fødsel...de var helt sjokkerte da vi sa vi bare skulle ha to og mente vi var altfor unge til å stoppe nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. mai 2006 #1072 Del Skrevet 29. mai 2006 Gratulerer med plass på ABC. Jeg har også tenkt å søke der igjen, selv om selve fødselen ikke ble foretatt der forrige gang. Men jeg prøver igjen!! Er det like fullt der nå som for et år siden? Stemmer det at dem som har født på ABC tidligere blir prioritert? Håper kvalmen holder seg unna, det er ikke noe gøy å være kvalm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 30. mai 2006 #1073 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei. Innom her for første gang, ser du har termin i januar 2007. det har jeg også!! Håper kvalmen holder seg unna, selv har jeg kun vært småkvalm.. Men er ikke lenger enn 6+1. Håper jeg slipper også. Koselig å lese i dagboka de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #1074 Del Skrevet 30. mai 2006 Gratulerer med plass på ABC. Jeg har også tenkt å søke der igjen, selv om selve fødselen ikke ble foretatt der forrige gang. Men jeg prøver igjen!! Er det like fullt der nå som for et år siden? Stemmer det at dem som har født på ABC tidligere blir prioritert? Håper kvalmen holder seg unna, det er ikke noe gøy å være kvalm! ← Hei Siam Det blir nok like fullt som det alltid er. Det har jo begrenset plass til 3 fødende pr dag (tror jeg det var) men det er selvfølgelig noen som faller fra eller ombestemmer seg, og det er sikkert mulig å sjekke om det er ledig på selve fødedagen. Men i utgangspunktet er det førstemann til mølla, de som har normale og friske svangerskap. Uansett så bør du søke tidlig for å få all oppfølgningen av jordmoren på ABC. Veldig greit å slippe å gå til fastlegen også blir du kjent med jordmødrene på ABC og det er stor sannsynlighet for at din jordmor er på vakt, selv om det ikek skjedde med oss....hun kom på på morgenen etter at snuppa var født. Det stemmer ikke at de som har født på ABC før blir prioritert. Har faktisk opplevd det motsatte at 2 gangsfødende ble satt litt til side, siden det var 6 fødsler den dagen og hun var den eneste 2 gangs fødende. Det var selvfølgelig med hennes samtykket. Vi hadde en fantastisk opplevelse, vondt ja, men absolutt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #1075 Del Skrevet 30. mai 2006 Kvalmen ja.. den er der den... Æsj! Men klarer fortsatt å holde den i sjakk med litt mat. Men slitsomt å måtte være i nærheten av et kjøkken hele tiden... Cola hjelper også ganske mye faktisk! Det hjelper jo på fyllesyke .... haha! Snuppa skal begynne hos dagmamma på fredag. Spent på hvordan det kommer til å gå Gudskjelov er jeg i nærheten så jeg kan alltids hente henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1076 Del Skrevet 31. mai 2006 Snuppa går!!! For 2 dager siden tok hun 8 skritt og igår suste hun over stuegulvet uten å blunke!! Nå begynner moroa med løping etter en vilter 1 åring ! Men gud så skjønn hun er når hun gacker avgårde :grine2: de tjukke korte bena og den herlige overkroppen som ikke helt er proposjonelt riktig! Haha! savner henne så utrolig når jeg sitter her på jobben og prøver å konsentrere meg å ikke å spy når jeg snakker med kunder i telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #1077 Del Skrevet 31. mai 2006 Hun høres jo bare heeelt skjønn ut! Guud jeg gleder meg til å få en liten når jeg leser sånt. Uffda, så kjipt med kvalmen.. Håper den forsvinner snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2006 #1078 Del Skrevet 31. mai 2006 Glemte å for snuppa som gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 31. mai 2006 #1079 Del Skrevet 31. mai 2006 Grattis m gåer! Visste du at LindaM som gikk i klassen din er gravid igjen også?! Hun fikk og ei jente i fjor (april). Hun var på UL nå og det er TO!!!!! (Hun har en gutt fra før også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1080 Del Skrevet 1. juni 2006 Grattis m gåer! Visste du at LindaM som gikk i klassen din er gravid igjen også?! Hun fikk og ei jente i fjor (april). Hun var på UL nå og det er TO!!!!! (Hun har en gutt fra før også ) ← Faktisk så hørte jeg noen rykter om det ja... men jeg trodde det var snakk om LindaT (som også gikk i klassen min) Men hun har bare en datter såvidt jeg vet. WHAT??? Venter hun tvillinger??? Er hun fortsatt sammen med barnefaren til sønnen? Hvis ja, håper det har ordnet seg for de..... det var jo litt turbulent en periode.... Hvis du har annet sladder vil jeg gjerne høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå