Nanella Skrevet 23. mai 2005 #901 Del Skrevet 23. mai 2005 Skal se den lille prinsessa kommer på bursdagen min på onsdag. Det er jo det hun venter på He he.. Neida. Skal heie litt jeg også. Skjønner du er utålmodig nå. Du kan bare glede deg, har en fin tid i møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. mai 2005 #902 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, nå er det nok ikke lenge igjen! Men dagene føles lange på slutten, jeg husker godt hvordan det var! Fint at du har ting å finne på, og at du holder humøret oppe! :-) Kos deg i sola da, og lad opp til det som skal skje! Det er jo bare noen dager til termin nå! Ha en fin dag Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 24. mai 2005 #903 Del Skrevet 24. mai 2005 Hmmm, skjedd noe her eller??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. mai 2005 #904 Del Skrevet 24. mai 2005 Sender noen vibber og håper det er ting på gang hos deg, Cappo! Det er det nemlig hos meg, og det hadde vært så gøy om vi var på ABC samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #905 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei hei! Verken fullmånen, 3 akutimer, chillimiddagene, vinglasset eller har hatt noen virkning på meg Skal allikevel til den siste (forhåpentligvis) akutimen idag og kombinert med at badet er nå ferdig håper jeg at ting begynner å skje. Hadde vært kjempegøy å møtes på ABC imorgen, f eks, Engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #906 Del Skrevet 24. mai 2005 Ja nå har jeg vært flink! Etter akutimen, som var ganske vond idag :o men jeg tar det som et godt tegn, vasket jeg hele leiligheten. Etter oppussingen av badet ble det masse støv og shit så det var skikkelig godt å få det bort. Det ligger noe små verktøy i gangen enda, men det har jeg stasjet under skjenken så det syns ikke. Det var godt å få det rent og pent her, men jeg er helt ferdig idag lærer jo aldri! Mannen skal trene idag så jeg ser han ikke før kl 20... :veldigsur: men men... får lage litt god middag til han til han kommer hjem. Så avslutter vi vel dagen med litt hehe! Håper ting skjer i natt jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 24. mai 2005 #907 Del Skrevet 24. mai 2005 Lykke til, Cappo! Nå har du sikkert nurket i armene snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. mai 2005 #908 Del Skrevet 24. mai 2005 åhhh så spent vi er!!! Håper det skjer noe sanrt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2005 #909 Del Skrevet 24. mai 2005 Hun er jammen bestemt den der prinsessa di. Håper hun tar til fornuft og kommer ut snart. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 25. mai 2005 #910 Del Skrevet 25. mai 2005 Stille på nettet fra Cappo, kanskje det skjer/har skjedd noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #911 Del Skrevet 25. mai 2005 Da tror jeg ting er på gang... Har hatt regelmessige rier med 10 minutters mellomrom i to timer nå.. ganske så vonde men jeg overlever.. foreløpig. Mannen er ringt og er på vei hjem Selv om det er sikkert lenge igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 25. mai 2005 #912 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå er det like før. Da vil jeg deg/dere lykke, lykke til Cappo. Snart er prinsessen her :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mai 2005 #913 Del Skrevet 25. mai 2005 Lykke til Cappo! Snart holder du prinsessen din i armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. mai 2005 #914 Del Skrevet 25. mai 2005 Gleder meg til neste oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. mai 2005 #915 Del Skrevet 25. mai 2005 Lykke til! Vi venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 25. mai 2005 #916 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva sa jeg? Hun venta bare på den rette dagen :-) Lykke til, håper det går fort og greit! Har du noen sladrevenn da?????? Tenk nå har du snart prinsessa di i armene. Åååååååå så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. mai 2005 #917 Del Skrevet 25. mai 2005 Go, Cappo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. mai 2005 #918 Del Skrevet 25. mai 2005 Håper du er ferdig nå Cappo, og at fødselen har vært fin. Ønsker deg og lille prinsesse en fin barseltid! til Ps, venter spent på oppdatering fra sladrevenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mai 2005 #919 Del Skrevet 26. mai 2005 Håper jenta di har kommet nå, Cappo, og at fødselen har forløpt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. mai 2005 #920 Del Skrevet 26. mai 2005 Nå er sikkert alt over, og jeg håper det har vært en fin opplevelse! Gratulerer så mye!!! Håper alt står bra til med den lille familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå