Gjest Principessa Skrevet 5. mai 2005 #841 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei Cappo! Lykke til med fødsel og det hele! Spennende med en liten i armene om noen dager, kan jeg tenke. Så en gammel episode av 'friends' i dag, hvor rachel vra gravid og bare ventet på at vannet skulle gå....legen anbefalte sex....mulig dere skal prøve det, istedet for å hele i deg vond te bare en idé fra en ikke-gravid-men-gleder-meg-til-det-blir-min-tur-jente :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. mai 2005 #842 Del Skrevet 6. mai 2005 Hmmmm... ser ikke ut som det blir noen 05.05.05 baby på oss..... :-? Hadde jo egentlig bestilt time kl 05.05 idag tidlig for fødsel men lille prinsessen var altså ikke klar.... Jaja... da får vi satse på 20.05.2005 kl 20.05 Imponert over at du er villig til å vente 15 dager til for å få en fin dato! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mai 2005 #843 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Cappo! Dette høres lovende ut må jeg si! Følger spent med her! Uansett ikke lenge til du får holde prinsessa di i armene! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. mai 2005 #844 Del Skrevet 6. mai 2005 Spennende tider nå, Cappo! Mener å ha lest at slimproppen kan gå opp til flere uker før fødselen, men det skjer nok noe snart siden du har kynnere og mensvondt. Hele uken før Victoria kom gikk jeg også sånn, med kynnere og mensvondt! Det tyder på at noe er på gang! Lykke til Jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #845 Del Skrevet 7. mai 2005 En liten oppdatering fra fortsatt like gravide meg : Mye stress og mas ifm oppussingen, igår trodde jeg virkelig riene hadde satt igang og at jeg skulle føde på Maxbo Ikke noe morro men med litt hvile og søvn på ettermiddagen gav det vonde seg.... Oppussingen nærmer seg slutten og godt er det! Ganske lei av håndverkere som bråker og alt støvet i leiligheten.... men det kommer til å bli sååå fint! Verdt å vente på ! Igår ble jeg litt skremt for jeg kjente ikke så mye liv, men etter litt dulting og dytting på stumpen svarte prinsessen like hardt tilbake.. au!!! Idag har jeg hatt igjen vonde kynnere... like som de andre rare kynnere jeg har hatt men litt sterkere. Håper jo på at det er rier som begynner og våkner like skuffet hver natt over at det ikke er fødsel som er igang.... men som jeg sa noen dager tidligere, jeg skal ikke vente nå! Hun kommer når hun er klar Vimsevips Fortsatt mulig for en 08.05 baby da Izaria Takk for hilsen! Her er det litt vanskelig med om dagen siden håndtverkerne sover over... :oops: Men så fort de er ute av huset, f eks ikveld, da blir det masse Klips Ja ikke sant... tenk hvis det var mulig å bestille dato... det hadde vært noe La Traviata Takk for at du er innom. For hver dag som går gleder vi oss mer og mer... det skal bli kjempespennende April Det kommer fortsatt masse slim, så jeg tviler på at hele proppen er ute, men en god begynnelse i allefall Kynnere tar seg opp for hver dag som går så det er også et veldig godt tegn. Nå har mannen laget middag til alle sammen så nå får jeg nesten komme meg bort og spise litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. mai 2005 #846 Del Skrevet 8. mai 2005 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 #847 Del Skrevet 8. mai 2005 Klips Ja ikke sant... tenk hvis det var mulig å bestille dato... det hadde vært noe Noen kommer som bestilt. Vesla er en av de som hørte på mamma´n sin. Jeg sa lørdag 20. juli, og sannelig kom ho ikke da Tror ho skjønte det ville bli upopulært om mamma ikke var ute av sykehuset når Matfestivalen startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #848 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen kommer som bestilt. Vesla er en av de som hørte på mamma´n sin. Jeg sa lørdag 20. juli, og sannelig kom ho ikke da Tror ho skjønte det ville bli upopulært om mamma ikke var ute av sykehuset når Matfestivalen startet Da bestemmer jeg at prinsessen skal komme 20. mai!!! Ingen rom for diskusjoner Oppdatering: Mange sterke kynnere idag og utrolig til nedpress Trodde presset skulle være over siden hodet er festet men nei da.. idag tok det seg skikkelig opp og gjorde vondt! Masse stikkinger også, blæh!!! Håper det er noe på gang men vil egentlig ikke føde enda, badet blir ikke ferdig før om noen dager. Det dukket selvfølgelig opp uforutsatte ting som tar mange timer ekstra og fikse, så nå har vi faktisk ikke do engang :o :o :o Hjelp! Får vel gå ut i bakgården og tisse bak en busk Men det blir nok verdt strevet... det kommer til å bli kjempefint!!! Gleder meg til å kjøpe inn stellematte og gjøre alt klart til prinsessen! Men før den tid så må vi vaske hele leiligheten. Det er støv overalt!! blæh!!! Vi får vel hyre inn vaskehjelp eller noe sånt! Skure ned leiligheten fra topp til tå! AUUUUUU AUUUUUU AUUUUUU så mye aktivetet det var inne i magen nå.......AUUUUUUUUUU!!!! Lille jenta min nå må du være litt snill eller du er du utålmodig etter å møte mammaen din????? Nei nå er det snart nattinatt! Blir godt å legge seg og vite at for hver dag som går er det en dag nærmere det etterlengtede møte med lille prinsessen God natt alle sammen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. mai 2005 #849 Del Skrevet 8. mai 2005 Jammen begynner dette å bli super spennende!! ikke lenge igjen nå. Venter i spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 9. mai 2005 #850 Del Skrevet 9. mai 2005 Lykke til cappo . Snart har du den lille prinsessen deres i armene. Synes disse 9 månedene har gått fort jeg (har fulgt med deg hele veien) :-) Du får slappe av og lade batteriene skikkelig. Har hørt at det kan bli lite søvn etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #851 Del Skrevet 9. mai 2005 Trist og bekymret nå! Nettopp kommet hjem fra jordmor kontroll og der var sf målene tydlige lavere enn det skal være. Hjertelyden var fin men jm var litt bekymret for sf målet. Hun bestiller ul til meg imorgen eller på onsdag for å sjekke. Er det noe unormalt setter de igang fødsel med det samme. Håper lille jenta mi har det bra ..... Nå skal jeg ringe mamma og be henne være forberedt på å bli bestemor i løpet av uken. Og ellers om hjelp med voffsen etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. mai 2005 #852 Del Skrevet 9. mai 2005 Uffda... :-? Masse lykke til på ul'en i morgen, og enda mer lykke til hvis de bestemmer seg for å sette i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mai 2005 #853 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei Cappo! Oi da, dette var ikke noe særlig! Håper alt viser seg å være bra med lillejenta di! Lykke til på UL i morgen da! Tenker på deg og følger spent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mai 2005 #854 Del Skrevet 9. mai 2005 Masse stikkinger også, blæh!!! Det er modning det!!!! Lykke til med ul i morgen, og nær forestående fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. mai 2005 #855 Del Skrevet 10. mai 2005 Håper alt går bra! Det er jeg sikker på at det gjør. Hadde det vært superkrise så hadde de jo ikke utsatt UL til i dag. *følger med, spent på fortsettelsen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2005 #856 Del Skrevet 10. mai 2005 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. mai 2005 #857 Del Skrevet 10. mai 2005 Lykke til Håper alt så bra ut på ultralyd i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #858 Del Skrevet 10. mai 2005 Tilbake fra ul og 100 kg lettere!!! Alt så bra ut, prinsessen er frisk og rask. Legen sa hun var liten men målingene er ikke nøyaktige, og hun kan legge på seg masse fortsatt! Så nå kan jeg puste litt igjen.... har vært så bekymret at jeg ikke har visst hva jeg skal gjøre av meg men nå kan jeg kose meg med magen igjen... Takk for alle hilsener jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. mai 2005 #859 Del Skrevet 10. mai 2005 Så godt å høre Cappo! Kos deg med magen mens den fortsatt er der! Kanskje hun vil ut snart og hilse på også? Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. mai 2005 #860 Del Skrevet 10. mai 2005 Så bra at alt så bra ut på ul. Gjør ingenting at hun er liten. Min var 2930 g og det gikk helt fin. eneste er at hun er veldig liten å ta i, men det var en vant med etter noen timer allerde. Bare å glede seg. En fantastisk følelse!! Tror nok det skjer snart. Skal sende deg vibber jeg Fødevibber ((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå