Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

:trøste: Så kjedelig at du skal plages så mye i graviditeten :trøste:

Håper kiropraktoren kan hjelpe!!!!!

Tusen takk for koselig gratulasjonshilsen i boken min :kyss:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Vi skal ha barn nesten likt vi :)

Jeg har termin den tyvende mai.. Gøy å lese hvordan din opplevelse har vært til nå :) Håper du blir bedre i bekkenet ditt, jeg har fått veldig vondt nederst i ryggen, men kun hvis jeg sitter veldig mye, eller går veldig mye.. Håper det går bedre for deg da, det er jo tross alt tre måneder igjen,slitsomt hvis du skal plages mye frem til den tiden. På den annen side, tre måneder igjen bare!!! Tia går så fort.. :) Snart er vi mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering :

Bekkenplager er så å si borte :-) Kiropraktoren gjør jobben sin når han først setter igang :-)

Ingen plager om dagen, bortsett fra soving. Lille nurk vil ikke la meg sove på sidene.. da sparker hun og slår så det gjør vondt... lille prinsenssen vår .. sukk 8)

I helgen kjøpte vi vogn! siste vognen de hadde i den fargen vi ønsket oss. det ble en quinny 3xl, fjorårets modell siden årets modell er mye større og vi har ikke så stor bil... fargen ble lysegrå, syns det passer veldig bra til en liten vårjente :enig_animasjon:

Er idag 23+4 og tiden flyr av gårde.... litt under 4 mnd igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: Så koselig å høre at du er bedre!!!!

Gratulerer med vognkjøp!!!! Har egentlig bestemt oss for den vognen vi også, litt tidlig ute :oops: Men er årets modell mye større? Vi har nemlig ikke så stor bil vi heller...

Ha en finfin dag :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vognkjøp!!!! Har egentlig bestemt oss for den vognen vi også, litt tidlig ute :oops: Men er årets modell mye større? Vi har nemlig ikke så stor bil vi heller...

Ja den nye modellen, 3XL comfort er noe lenger pga fronthjulet som roterer 360 grader. Det gjør ikke den gamle modellen og dermed blir litt kortete pga festemåten. Vi fikk den gamle modellen så vidt i bilen, 2-3 cm lenger hadde den ikke kommet inn... så vi måtte bare slå til....

KJør innom babyshop og ta med understellet og prøv i bilen før den gamle modellen ikke blir å få tak i, så får dere om dere kan vente til den nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at kiropraktoren klarte å låse opp bekkenet ditt :)

Vet det er litt seint, men gratulerer med overstått 1 års bryllupsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten oppdatering.

Former er på topp!!! Tjohei :)

Sover fortsatt ikke om nettene og har MASSE kynnere men ellers er det bra :) Selvfølgelig går mangel på nattesøvnen ut over humøret om kveldene men men.. så lenge bekkenet er bra og jeg ikke er kvalm er jeg lykkelig :) :)

Jordmortime i dag, endelig! Får kanskje svar på hva jeg kan gjøre med kynnere og hvordan jeg kan få roet ned den lille prinsessen om nettene så mamma får sove litt.

I helgen var jeg og mamma og shoppet :sjarmor: kjekt å ha med seg bestemor når det skal shoppes :sjarmor::sjarmor:

Fikk kjøpt 8 (!!!) sengesett i sateng til babisen. Bestemor skal ha 2 sett hjemme hos seg da. Fikk kjøpt dyner og puter fra Nordisk Fjær, som er noe av det beste som finnes på markedet visst... stoffet i dynen og puten er utvikliet av NASA, som brukes i romfartdrakter :o jaja.... sengesettet var utrolig lett.. og godt og mykt. kun det beste er bra nok til mitt barnebarn sa en stolt bestemor :-)

Bestemor spanderte også nye håndklær på oss så nå blir det litt fornyelse på badet. Blir fint med nymalt bad og nye farger på accesoarene :wink:

Igår var vi hos svigermor på middag, måtte låne litt lagringsplass til vognen. Siden vi har lite med plass og hun har gigantisk leilighet også så glad for å se vognen :wink: kunne vi låne litt plass ! Koselig med middag og enda koseligere overraskelse når hun sa hun ville spandere vognen på oss..... WOW!! Må si jeg ble litt tatt på sengen, snille bestemor nr 2 :-)

Dette var skikkelig hyggelig nyheter!

Nå har vi litt mer å pusse opp badet med!!! Perfekt!

Jobben går litt tregt om dagen, føler jeg er som en zombie når jeg er på jobb, får ikke gjort noe konstruktiv idet hele tatt og det er ganske frustrerende.. Mye aktivitet i magen kombinert med trøtthet og mye gåing, får jeg ikke gjort så mye....håper bare at sjefen fortsatt har forståelse ...

Tenk at det er ca 3 mnd til permisjonen min begynner.. hjelp :o Syns nå tiden har gått veldig fort!

Nei får jobbe litt før jeg stikker av gårde til jordmor ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..tilbake fra jordmor... :-? og som jeg mistenkte må jeg 100% sykemeldes i 3 uker! magesmertene kan tyde veldig på stress og det er ikke bra. Sover jo dårlig om natten så jm sa det var best å ta det med ro litt..

jaja.. får ringe legen og få en sykemelding da.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så synd å høre at du må sykmeldes!! :trøste: Håper det hjelper å få slappet av litt da! Var alt i orden ellers? Vil gjerne ha litt referat jeg vet du! :wink: (kan evt ta det på mail :wink: ) Tror egentlig jordmor helst hadde sett at jeg reduserte jobben litt også, men jeg tror ikke legen min er enig, og jeg sover stort sett mye jeg da (selv om jeg likevel er stuptrøtt hele tiden).

Utrolig snille bestemødre da! Svigermor skal være med meg på shopping litt utpå våren også! Gleder meg til det! :-) De syns jo det er så utrolig gøy de også.

God bedring da vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

En liten oppdatering er på sin plass ...

Er nå 26+5

megatrøtt :Gjesp: prinsessen sparker og slår hele natten :roll: mamma får ikke sove!

Hun roer seg i 4-5 tiden og er jeg heldig får jeg sovet noen timer før vovsen vil ha oppmerksomhet.... ikke greit.

øm og sår i ribbena og milten (tror jeg) av sterke spark og slag.

Ellers er formen ok når jeg er litt opplagt.

Dagene går stort sett til å slappe av... og småturer med vovsen i parken.

Har vært og handlet litt babystasj på salg. 70% rabatt hjelper på økonomien :)

Gleder oss masse til hun kommer nå.

Bare 3.5 mnd igjen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og handlet litt babystasj på salg. 70% rabatt hjelper på økonomien.

Oi, oi, hvor?

Stash er fint, særlig når det er på salg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, hvordan kan både du og jeg være 26+5 i dag når vi har ulik termindato? :klø:

Er din ul-termin eller mens-termin? Begynte plutselig å lure veldig her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, 70 % det liker vi :sjarmor:

Så flott med snille bestemødre, ingenting er bedre enn det!! Men så fælt det høres ut med den lille urokråka i magen da, er visst heldig jeg for det er sjelden jeg merker noe om natten. Bare noen dytt innimellom hvis jeg er våken! Håper du får slappet av litt nå og tatt det litt med ro, ikke noe særlig å ha magevondt pga stress!

Men du-nå går det fort til disse prinsessene kommer :hoppe: Det blir herlig det :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, oi, hvor?:ler:

Var innom Cubus og fant endel søte bodyer og snekkerbukser til 70%. HM hadde også overraskende mye fint på salg. Fru Lyng har også opptil 70% salg på babyklær og noe mindre rabatter på utstyr.

Men størrelsene er veldig utplukket, men jeg kjøper litt så hun har noe å vokse i....

Kjoler til 20 kroner er verdt å ta med seg :wink:

Men du, hvordan kan både du og jeg være 26+5 i dag når vi har ulik termindato?

Godt poeng! :klø: Tror mensterminen min er 20 mai, mens UL terminen min er 25 mai. Har hele tiden gått ut ifra mensterminen min. Hadde siste mens 13 eller var det 14 ( ?) august ifjor.

Men du-nå går det fort til disse prinsessene kommer Det blir herlig det

Vi gleder oss masse :hoppe: og det er "bare" 3,5 mnd igjen.... litt redd men veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Godt å høre at alt står bra til! :-) Men skjønner det kan være litt kjedelig å være sykmeldt ja. Men er enig i at tiden har begynt å gå fort nå, det er virkelig ikke så lenge igjen! :-)

Er kanskje heldig jeg, for småtten min sparker nesten bare nedover! Håper bare h*n har vett til å snu seg riktig vei når det begynner å nærme seg... Ikke akkurat behagelig når det kjenned ut som h*n sparker nesten ut av skjeden, men sikkert bedre enn at ribbena får gjennomgå.

Du får slappe av og kose deg vidre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du er sykemeldt, men det er vel sikkert bra sånn at du får roet deg ned og kanskje sovet litt mer også?

Uansett - ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuuuu auuuuuu auuuuu...!!!!

Disse sparkene tar livet av meg..... men godt å kjenne liv hver dag :wink:

Men skulle ønske hun ikke sparket så mye om natten.... får fortsatt ikke sovet :Gjesp:

Nå har pustevansker begynt å melde seg også... gjør rett og slett vondt å puste og føler jeg ikke får pusten helt ned i magen eller lungene, det stoppper liksom halvveis.... ender med hyperventilering og pusting i pose :roll:

På toppen har jeg fått en infeksjon i hals og bihuller så nå er formen på det verste....

skal til jm neste uke så jeg gleder meg til å høre om det er noe jeg kan gjøre... dette er skikkelig slitsomt...

Ellers har jeg kjøpt meg ammepute, fant en på Kid til 100 kroner. Vet ikke om jeg får brukt for den men 100 kroner har vi alltids råd til å "tape".

Begynner å bli lysere ute også nå.. kjempeherlig!

Ikke lenge før det er lyst på kveldene og de første vårblomstene melder sin ankomst..

Om ca 4 uker er det påske og da går tiden fort...

Gleder meg til oppussing av bad :-) snill onkel og fetter som skal gjøre det gratis for oss!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...