Siam Skrevet 23. desember 2004 #721 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 23. desember 2004 #722 Del Skrevet 23. desember 2004 God jul, Cappo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 23. desember 2004 #723 Del Skrevet 23. desember 2004 Gratulerer med vel overstått ultralyd! Forøvrig ønsker jeg deg en trivelig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. desember 2004 #724 Del Skrevet 23. desember 2004 Så godt å se at alt stod bra til på UL, Cappo. Vi måtte også vente litt med å se hva kjønnet var, men nå vet vi det ganske sikkert..Flott at du endelig er i bedre form også! Ønsker deg en koselig julefeiring Juleklem fra Juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2004 #725 Del Skrevet 23. desember 2004 ØNSKER DEG EN KJEMPETRIVELIG JUL OG ET GODT NYTTÅR Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. desember 2004 #726 Del Skrevet 23. desember 2004 Ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2004 #727 Del Skrevet 23. desember 2004 Håper du og dine får en riktig riktig GOD JUL Stor juleklem fra monja og monjagutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2004 #728 Del Skrevet 26. desember 2004 God jul! Håper du har fredelige juledager nå! Sier takk for det gamle og ønsker deg et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 27. desember 2004 #729 Del Skrevet 27. desember 2004 Ønsker deg en fin romjul og et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #730 Del Skrevet 28. desember 2004 Takk for hyggelige julehilsner jenter Da var julen vel overstått og det gjenstår noen dager igjen av 2004. på jobben har vi fått fri de siste dagene før nyttår :-) Julen gikk med på å kose seg med familie og venner, masse god mat, god drikke (julebrus) og kjempefine presanger! sitter med litt blandede følelser etter denne julefeiringen, litt fordi det er vår siste jul sammen før nurket kommer!! hurra! og litt mindre hyggelig pga flomkatastrofen i Asia. Guskjelov kjenner vi ingen som er der nede om dagen, men klarer allikevel ikke å glede meg over julen og feire slik den bør feires.... Over til noe hyggeligere, jeg har begynt å kjenne liv er i uke 19 og 2 juledag kjente jeg masse spark og bevegelse. Det var forsåvidt samme bevegelsene som jeg mener jeg kjente før, men denne gangen var det ingen tvil.... en herlig opplevelse! Bare et par timer ijgen av dagen også er det bytting av julegaver. Fikk endel ting som vi allerede har... og dessverre må byttes... Ha en fortsatt god romjul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. desember 2004 #731 Del Skrevet 30. desember 2004 GODT NYTT ÅR TIL DEG!!! HÅPER DU FÅR EN SUPER FEIRING !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. januar 2005 #732 Del Skrevet 2. januar 2005 Godt nyttår, Cappo! Håper du har hatt en fin nyttårsfeiring! Gratulerer med (snart) halvgått svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. januar 2005 #733 Del Skrevet 2. januar 2005 Godt nytt år Cappo! Spennende med liv i magen da! 2005 kommer til å bringe flere slike gleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 3. januar 2005 #734 Del Skrevet 3. januar 2005 Innom for å ønske deg et godt og spennende ( ) nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. januar 2005 #735 Del Skrevet 7. januar 2005 God helg Cappo. Lenge siden du har vært inne eller? Vi savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #736 Del Skrevet 12. januar 2005 Takk for hilsener jenter!! Leeeenge siden jeg har vært her ja... har masse å gjøre på jobben, rekker ikke å komme innom :-? Dagene går altfor fort føler jeg.... Har fått en sinnsyk bekkenlåsing, eller løsning, vet ikke helt hva det er.. men vondt som f...!!!!!!!! Klarer ikke å gå eller sitte og soving om natten er helt forferdelig!!!! Har ikke sovet godt de siste 2 ukene .... ...snart tilbake, svimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. januar 2005 #737 Del Skrevet 13. januar 2005 Uffda, Cappo! Håper det er en låsning igjen, sånn at kiropraktoren kan hjelpe deg!! :trøste: Og så må du ikke slite deg ut på jobb da! Kjenner litt i bekkenet jeg også, men foreløpig går det heldigvis helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #738 Del Skrevet 13. januar 2005 Uff og huff og huffameg :-? Ble så svimmel igår at mannen måtte hjelpe meg til sofaen :o Skikkelig guffent! Æsj! Bekkenet har ikke gitt seg, kan ikke gå - trapper er verst! Iler nedover og oppover hele ryggen.. æsj altså.. var hos legen men mulig det kun er en låsing. Får dra til kiropraktor igjen så fort han har ledig time!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. januar 2005 #739 Del Skrevet 13. januar 2005 Uff, så mye du må stri med i graviditeten da! Dette var ikke noe moro å lese. Kanskje du bare burde være hjemme og slappe av? Høres ikke ut som formen er helt på topp.. Tenker på deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2005 #740 Del Skrevet 19. januar 2005 Ønsker deg god bedring med bekkenet ikke noe særlig å ha det slik! Var selv i forrige uke og fikk ordnet opp i en bekkenlåsning hos fysioterapauten - men tror du ikke at det låste seg igjen i går da og jeg får ikke komme til før i neste uke! Ikke noe kjekt nei! Ønsker deg en fin onsdag! fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå