Glossy Skrevet 16. november 2004 #681 Del Skrevet 16. november 2004 HEIA CAPPO som ikke kaster opp lenger!!! Det er jo helt fantastisk. Da kan du endelig kjenne på at det er gøy å vente barn. Har vært nede jeg og, og det var ingen tvil om at jeg bare skulle ha ett barn! Men nå ser jeg mer lyst på live! Småen har endelig begynt å sparke og jeg kjenner det hver dag. Gled deg masse til den tiden. Det å høre hjertelyden er og veldig stort, og frå nå av får du sikkert høre den hver gang du er hos lege. Det får iallefall jeg... og det er veldig greit. Da hører jeg at alt er bra der inne!! Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. november 2004 Forfatter #682 Del Skrevet 16. november 2004 Takk Tetra og Glossy for kos meldinger og alle andre som tar seg tid til å lese om min "tragiske" form Får alltid tårer i øynene når dere legger igjen så fine meldinger , snufs.. Det var helt herlig å høre hjertelyden! Nesten så jeg har lyst å kjøpe det høreapparat til å ha hjemme så mannen kan høre også! Han fikk ikke vært med i dag og er litt lei seg for det, stakkar :veldigsur: Hadde jeg bare visst at legen skulle prøve å høre etter hjertelyd... Men han får være med neste gang! Om en måned er det UL og det blir i allefall fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 16. november 2004 #683 Del Skrevet 16. november 2004 Så fint å høre at formen er bedre! Og det må ha vært fantastisk å høre hjertelyden. Gratulerer med plass på ABC også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 16. november 2004 #684 Del Skrevet 16. november 2004 Å høre hjertelyden er fantastisk, ja. Så fint at du er litt bedre da, Cappo. Du er nok snart i superform!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. november 2004 #685 Del Skrevet 17. november 2004 jammen bra at du føler deg bedre Cappo!!!! Stooooor oversendes! håper du får ei flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 17. november 2004 #686 Del Skrevet 17. november 2004 Det er så godt å høre at du er bedre Cappo!! :-) Og så herlig at vi begge har fått plass på ABC!! Tenk så gøy om vi er der samtidig!! Men det skal jo vel mye flaks til for å få til det vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. november 2004 Forfatter #687 Del Skrevet 19. november 2004 En liten oppdatering på 14 uker dagen :-) Utrolig at det er 14 uker allerede.. snart halvveis! Formen er utrolig mye bedre, phuu!!! Nesten så jeg er klar til å løpe maraton på dagtid Kveldene er fortsatt litt slitsomme, blir fort trøtt og sliten og trenger MYE søvn! Legger meg som regel kl 22, stakkar mann som ikke får mye selskap om dagen, men men han var jo med på dette Fikk brev fra ABC klinikken igår og vi skal til første samtale med jordmor 15 desember!! Yoohooo!!! Gleder oss veldig! og det er under en måned til... 3 uker og 4 dager.. jaja.. Så herlig at det endelig har kommet snø i oslo også!!! håper at den holder seg litt nå.. Bikkja er kjempeglad i snø og spinner rundt som en galning, blir i allefall supersliten på ettermiddagsturen og det er greit for "mamma" og "pappa" og få litt fred og ro på kvelden Nå er det en time igjen så er det helg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 19. november 2004 #688 Del Skrevet 19. november 2004 Innom for å ønske deg en flott helg! :-) Så flott at du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. november 2004 #689 Del Skrevet 21. november 2004 Så flott at du er i topp-form igjen! Det er fremdeles noen uker igjen å nyte! Ser du skal føde på *skumle* ABC. Jeg tar bølgen for deg mens jeg lærer meg å stave epidural i søvne. Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. november 2004 Forfatter #690 Del Skrevet 23. november 2004 Fikk meg en liten nedtur idag :-( Begynte å spotte brunt :-( Bekymret som jeg er ringte jeg til legen med en gang, ble bedt om å komme til kontroll. Godt mannen var med, vet ikke om jeg hadde klart det alene, uansett utfallet.... Hos legen fikk vi hørehjerteslagene, 5 kg lettere både legen, mannen og jeg. Men legen var ikke helt fornøyd og henviste meg til UL. Det var såpass sent på dagen at eneste som var åpent var GU avdelingen på sykehuset og der kunne det være 5 timers ventetid.... :o Men heldige var vi når vi på vei ned stoppet innom en annen klinikk og spurte om de tilfeldigvis ikke hadde ledig time idag, og til vår store lykke var det en lege som hadde kommet inn tidligere som ville undersøke meg... jeg følte lykken smilte til oss!!! Enda mer lykkelig ble vi da vi så lille nurket sparke, vinke, "vaske seg i ansiktet som en liten hamster" og sutte på tommelen. Hjertet slo godt og alt var ferdig utviklet. Kjempefin størrelse på hodet, armer, ben, kunne se urinblæren og hjertet banket!!!! Gjett om jeg ble 100 kg lettere... Phuuuuu!!! Mannen var overlykkelig over å se sitt lille under live Hele dagen har jeg sjekket for mer spotting, men heldigvis har det ikke kommet noe mer.. krysser fingrene og tær for at det bare var noen rester..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. november 2004 #691 Del Skrevet 24. november 2004 Det går nok bra Cappo, det er ikke så uvanselig med litt spotting, uten at det er noe farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfina Skrevet 24. november 2004 #692 Del Skrevet 24. november 2004 Hei Cappo :klem2: Takk for din hilsen i dagboken min. Lest litt om hvordan det går med deg. Vi får krysse fingrene at alt vil gå bra framover. Det har jeg en følelse av at det vil gjøre. Spesielt siden du var så heldig på ultralyden også. Kan tenke meg det var litt av en opplevelse og se deres kjærlighetsbarn på skjermen. Er min tur i morgen så gleder meg som en unge. Vil gjerne følge med på deg fremover. Sov godt og drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. november 2004 Forfatter #693 Del Skrevet 30. november 2004 15+4 idag .. allerede!! Snart 4 mnd :o hjelp som tiden har flydd!! Formen er kjempebra om dagen Kan endelig kose meg med den lille. Fortsatt litt om kveldene og må legge meg tidlig men det kan jeg ikke klage på Bare 2,5 uker til vår første jordmor kontroll Jippi! Det skal blir så gøy å se fødeplassen... 22 dager til UL og nedtellingen har begynt! er veldig spent på hva det er som bor i magen om dagen. Ellers er jeg veldig usikker på om jeg kjenner liv om dagen? Når jeg legger meg, prøver jeg og slappe av og da hender det at jeg kjenner småbobling i magen. Jeg er ganske liten i SF målene så jeg tror ikke jeg kan kjenne noen utenpå, er vel teknisk umulig.. men boblingen er jeg spent på.... har aldri før kjent etter sånn noen gang så det kan jo være alt mulig annet.. vel vel får vente å se, kanskje det blir sterkere etterhvert Til helgen skal vi på den nyåpede barneverden på Alnabru. Blir gøy å se etter småting til nurket Om 4 uker er vi halvveis også..... hjelp hjelp hjelp!! Ha en fin dag alle skjønne prøvende, gravide og nybakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 30. november 2004 #694 Del Skrevet 30. november 2004 Godt å høre t formen er bedre cappo, koslig å begynne å kjenne etter om en kjenner den lille også. du har noe stort å glede deg til om 22 dager, er så koslig å se den lille på UL. Skal dere vite kjønnet?? Ha en fin dag videre :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. november 2004 Forfatter #695 Del Skrevet 30. november 2004 Hei Tetra! Joda vi vil vite kjønnet vil ikke babyen samarbeide skal vi bestille ny UL . Gleder oss masse til å vite hva vi får.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 1. desember 2004 #696 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei Cappo, Så bra å høre at alt står bra til med både deg og den lille. Takk for tips om det du vet - det er allerede utprøvd, og "videreprosjekt" er igang, med time hver uke fremover! Så da får vi se hva fremtiden bringer. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. desember 2004 #697 Del Skrevet 1. desember 2004 Så flott at formen er bedre :-) Det var godt å høre! Tiden flyr fort ja, jeg er halvveis og skjønner ikke hvor tiden blir av.. Det er herlig å kjenne spark, jeg kjenner det mest innvendig ennå. Har bare kjent noen ganger utenpå! Ganske merkelig følelse.. Så spennende det blir med UL, får håpe det går greit å se hva det blir! Det er jo ikke alltid de er like samarbeidsvillige :-? Ha en flott uke og kos deg med den lille spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 2. desember 2004 #698 Del Skrevet 2. desember 2004 Det blir spennende med ultralyd! Jeg håper dere får vite hva dere skal få, skjønner at du er spent på det. Det blir sikkert en bra julegave til dere! Så fint at formen har holdt seg bra! fra Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. desember 2004 #699 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei Cappo!! Takk for gratulasjon!! Det er så deilig å ha spire i magen, og når jeg leser i dagboken din, skjønner jeg nesten ikke hvordan jeg skal få ukene til å gå nå..... jeg gleder meg sånn til å få noen hint om at det er ting på gang...... noen tegn.... Akkurat nå er det bare det blå krysset som er indikasjonen på at jeg er gravid..ellers ikke så mye... Gleder meg til å høre hvordan det gikk med dere på UL!!! Så utrolig spennende!!!!!!!!! Ha en fin dag Cappo!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #700 Del Skrevet 5. desember 2004 Takk for hilsen Shy, cielo, Juni04 og Natasha! Spent på fortsettelsen Natasha håper det ikke tar lang tid !! Teller ned dagene til UL og uke 20. vil på en måte at tiden skal gå kjempefort men på en annen måte er det de eneste helgene og ukene vi har igjen som "kjærester" jeg og mannen... rart å tenke på Igår var vi på den nye Barneverden butikken på alnabru, og må si at vi ble veeeeldig skuffet. Syns ikke utvalget var så bra men men.... dro på Babyshop istedet og der fant vi vognen vi skal ha Quinny Freestyle 3 XL Comfort i farge sort, hvis det ikke kommer en annen farge over nyåret. Mannen ble helt forelsket i vognen og vi slipper flere "på utkikk etter vogn turer" da kan vi heller konsentrere oss om andre ting :) Idag var vi en liten tur på langrenn. Har ikke stått denne sesongen så jeg var litt reservert pga magen, men mannen tok det derimot helt ut Han og hunden var ganske slitne når vi var ferdige hehe!!! Nei, får lage litt middag også se finalen på Robinson.. Fortsatt god helg, det som er igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå