Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker masse på deg..Ser ut til at du er litt bedre og det er jo bra! Høres ut som om du har hatt det helt forferdelig hittil..Fint at du får en tur på UL og se at alt står bra til!

Håper du blir helt bra snart!

God helg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, så kjedelig at du ikke er i form. Håper det bedrer seg snart da!

Bare innom en snartur for å ønske deg en riktig god helg!

:klem:

Skrevet

Håper kvalmen forsvinner som ved et trylleslag i løpet av uken! :klem:

Skrevet

Prøver meg litt på data igjen.... ikke så greit når alt går rundt i hodet om dagen. Men jeg har blitt litt bedre :)

Kaster ikke opp hver dag lenger og får i meg litt mat, så det er bra :)

Fortsetter med akupunktur og seaband, mulig det er det som har hjulpet mest !

Er sykemeldt ut uken, på mandag skal jeg prøve meg på litt jobbing igjen. Lurer på hvordan det blir å måtte stå opp tidlig igjen, gruer meg veldig til det.

Imorgen er jeg 12 uker og det er godt å tenke på!

Tiden har gått fort, vel jeg har jo sovet bort nesten 5 uker av mitt liv så :roll:

En kjempegod helg til alle sammen!!

Skrevet

Så bra at du er bedre! Det blir nok tøft å stå opp igjen tidlig, kjenner til det..Dvs jeg greier det ikke, så jeg er aldri på jobb før 9-10 :oops: !

Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker i morgen! :-)

Ha en kjempe fin helg og kos deg!

:klem2:

Skrevet

Hei Cappo!

Så fint at det går litt bedre med deg. :)

Håper den verste tiden er over og at du får et fint og sprekt svangerskap videre!

Cielo.

Skrevet

Hei Cappo,

Det er Imax som er tilbake fra høstdvalen...

Krysser fingrene for at når den magiske 12 ukers grensen er nådd er du i super form og alt er strålende.

Lykke til videre med svangerskapet og å stå opp tidlig på morgenen..

Skrevet

Gratulerer med 12 fullgåtte svangerskapsuker!!! :heiajente: Det har nok vært lurt å lytte til kroppens signaler og slappe helt av. Heretter går alt så mye bedre skal du se. Vi gleder oss til å følge med deg videre på svangerskapsferden :-)

Skrevet

Så bra å høre at du er litt oppe å går igjen!! Unner ingen å være så lenge dårlig som du!

Ville bare ønske deg en GOD HELG!!

Kos deg masse!!

Skrevet

Hei hei :)

En liten oppdatering på 12 ukers dagen!

Har stort sett sovet hele dagen :roll: what else is new...

Mannen kom hjem med tacomiddag for å feire 12 ukers dagen, det var kjempegodt med taco!! Nam nam!! Endelig noe jeg kan spise som smaker godt og foreløpig blir nede...

Gruer meg veldig til å begynne på jobb på mandag, pga kvalmen. Er sååå lei av dette her nå og vil så gjerne tilbake til jobben, men er redd formen setter en stopper for det så tidlig på morgenen. Har funnet ut at cornflakes av alle ting er veldig godt til frokost! Så nå har jeg hamstret cornflakes og melk så får vi krysse fingrene at alt blir bra!!!

Må nesten tenke positivt og innstille meg at nå etter 12 uker kommer jeg til å være i storform!!

Trodde jeg aldri kom til å si det men jeg gleder meg til å ta fatt på husarbeidet igjen.... rydde og vaske - med måte selvfølgelig, vil jo ikke slite meg ut heller :wink:

Rotete kjøkken og søppel klarer jeg fortsatt ikke... lukter litt for ille og jeg forbinder det med kvalmen :-?

Ja det var en liten oppdatering, takk for alle hilsener! Gleder meg til å være mer aktiv på kg igjen. Foreløpig er det begrenset med tid for hva jeg orker å lese på skjermen før jeg blir svimmel..... hjelp! hvordan skal det gå på jobben?? sitter jo foran pc 8 timer.. får ta mange pauser den første dagen......

God natt alle sammen!!

Skrevet

Godt å høre at du føler deg bittelitt bedre, Cappo..

Får håpe det går den rette veien nå da, og at du får lov til å være i form resten av svangerskapet.. :Nikke:

Ha en fin helg! :klem:

PS. Jeg blir også kvalm av rotete kjøkken.. Men jeg kan ikke skylde på graviditet asså.. :wink:

Skrevet

Dag 6 uten oppkast :ler: Bør nesten føre en dagbok om hvor mange dager det har gått siden jeg kastet opp sist :ler:

Hihi!!! Men godt er det. Har begynt å få matlysten tilbake også. på tide!

Ser ut som akupunktur og seabands har gjort sitt for å bidra :)

Er fortsatt veldig trøtt da! Sover ikke best om nettene.

Luktesansen er på ville veier, syns alt lukter æsj om dagen. Mannen kan ikke spise en bit løk uten at han blir henvist til sofaen. Bikkja må dusjes hver dag, men stinker allikevel. Håper luktesansen forsvinner ganske snart den også så jeg kan få sove litt!!!!!

Er idag 3 dag på jobben. Kjenner litt på kroppen at det er tungt å stå opp så tidlig. Har jo stort sett sovet til 12-14 hver dag i en mnd.

Men det er godt å komme seg ut av huset igjen.

Får prøve å få gjort noe idag også....

Skrevet

Så flott at du er tilbake til en mer levelig tilstand, Cappo! Jepp, det var på tide... :wink:

Og gratulerer med 12 uker forresten! :-)

Skrevet

Velkommen tilbake, Cappo, og gratulerer så mye med å ha passert 12 uker! :gratulerer:

Skrevet

Jeg håper at formen din fremdeles er bra! :Nikke:

God helg!

Skrevet

En liten oppdatering :)

Formen er mye mye mye bedre. Har ikke kastet opp på 11 dager :hoppe: Jippi!!!

Er vel over 13 uker så dette ser bra ut!

Var hos legen idag for kontroll og fikk høre hjertelydene for første gang! Det var helt fantastisk!! :hjerter::babysmokk: Lille gullet vårt !!

Har også fått plass på ABC klinikken !!

Ser ut som jeg kan begynne å nyte babyen litt nå!!!

Skrevet

Så flott å se at formen er bedre Cappo.

Er det ikke deilig å få høre hjertelyden til :babysmokk: for første gang???? Alt blir liksom litt mer virklighet da, en får en ordentlig bekreftelse på at der virkelig er noe som lever....

Håper du får en strålende dag:)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...