Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Ja, virkelig fint at alt så bra ut Cappo! :-) Nå er jeg spent på min legetime på mandag! Men det blir nok ingen ultralyd på meg da. Men spennende bare å høre hva legen sier da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Juni og Bizzy!

Ja jeg fikk innvendig UL. Fikk se den lille spiren og det var så herlig. Fikk med bildet til å vise mannen :) Tok faktisk bilde med kamera på mob og sendte det til han. Han ble så rørt at han fikk tårer i øynene :)

Nurket er 10 mm og fostervannet er 20 mm!

UL legen mente jeg bare var 7 uker på vei, sannsynlig hadde jeg El et par dager senere enn jeg trodde da :o

Fikk tatt endel blodprøver, sjekket blod%, den var ok. Urin negativ. Fikk også tatt en rutinesjekk på livmorhalsen og klamydia :)

Neste legetime 16 november! :hoppe: Gleder meg!

Får kanskje se kjønnet da også ....håpe håpe håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR FUNNET REDNINGEN FOR KVALME!!!!!

Sure klementiner!!!!!!!!!

Yoooohooooooooooooooooo!!!plutselig var jeg ikke kvalm lenger.. men skal være forsiktig med hva jeg sier nå.... om 5 minutter funker ikke det lenger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Åh, så moro!! Det er kjempe morsomt å se de for første gang, deilig å se at det er liv! Jeg synes det var skikkelig stas nå når jeg var på UL sist, den lille hadde forandret seg masse og hoppe og turnet rundt, ennå det bare var 3 uker siden sist!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh blæh blæh!!!!!

Klementiner hjelper men også gjør at magen er vond :(

Alt med måte.. men det er så bra redning for kvalmen....

Idag er jeg helt ferdig !

Lurer på om jeg skal ta en tidlig dag... er trøtt og sliten og UGGEN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koslig med UL da... har uikke fått det med meg før nå jeg :oops:

Håper formen din er bedre nå Cappo og at du får en fin helg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner, Cappo! :klem:

Spennende å følge med deg, siden du ligger noen skritt foran... :wink:

Håper du føler deg bedre nå, og at du får en fin helg!

Livmor som en appelsin...det er jo ganske stort det! :hoppe: Kjenner du noen appelsin der inne? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeendelig oppe av senge for første gang på 4 dager!!!!!

Formen har bare vært helt forferdelig de siste dagene!!!! Det begynte på onsdag forrige uke, måtte dra tidlig fra jobb, var så slite og svimmel. Var kjemperedd for å kjøre bil (og det ligner ikke meg). Var redd for at jeg kom til å svime av eller begynne å kaste opp i bilen... har drømt om at jeg kjører bil også må jeg kaste opp, så jeg hiver bilen til høyre på motorveien og kaster meg ut av bilen i siste sekund mens jeg :kvalm: laaaaaang vei.... :riste:

På torsdag og fredag var jeg så dårlig at jeg måtte bare bli hjemme. Prøvde å trykke i meg litt mat, men alt kom veldig fort opp igjen..... Helgen gikk litt bedre. Lørdag var jeg i ganske bra form, men var mye ute i frisk luft. Søndag derimot så jeg igjen ut som en spøkelse.... :hakeslepp: Mamma er skikkelig bekymret for meg og vil helst legge meg inn for å få litt næring intravenøst..... jeg lovte henne hvis jeg ikke klarer å få i meg noe mat de neste dagene skal jeg ringe legen. Jeg har kanskje fått i meg 3-4 brødskiver hele den tiden til sammen.... klarer rett og slett ikke holde på maten....skikkelig slitsomt!

Mandag var jeg en rask tur innom jobben men ble sendt hjem etter en time, da hadde jeg allerede klart å kaste opp 4 ganger og holdt på å svime av ved plassen min. Sjefen ba meg sykemelde meg og det er jeg nå. 100% sykemeldt frem til fredag i første omgang....

Mannen er kjempesnill og virkelig satt på tålmodighetsprøve. Han rydder og lufter bikkja og handler... vel skulle kankskje mangle vil noen si, men det er ikke så lett for han og plutselig sitte med aleneansvaret for hele hustanden... Jeg er jo ikke den som er slapp på husting ellers.... Er kjempestolt av mannen!!! Men ser at det sliter litt på han også...

Idag er den første dagen som jeg orker å sette meg foran pc og skrive litt.. har vært innom her for å se men blir så svimmel av å se i skjermen....

Tuuusen takk for hyggelige meldinger Tetra, Sirka, Lillen, Veronal og apriljente!!!

Ha en fortsatt god uke alle sammen!!!!

jeg håper å komme sterkere tilbake om et par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj.... :o Du har jammen litt å stri med. Tenk at du kan bli såå dårlig..!

Men heldigvis nå høres det ut som du er på beinom igjen. :-) Du får bare følge kroppen signaler og legens råd, så går det nok bra. God bedring!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Cappo! :trøste:

Det der hørtes forferdelig ut! :-x

Har du noen gang prøvd kvalme-reduserende midler? Jeg har hørt at ingefær-kapsler (eller no sånt) skal funke bra...

Tror jeg hadde ringt legen, hadde jeg vært deg...

Det kan være blodtrykket som gjør deg svimmel (og kvalm).

Håper du kommer deg snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke bra ut!! Håper formen blir bedre etter hvert. Men hør på din mor!! Det er noen som trenger å bli innlagt for å få i seg mat. Hør med lege om han ha noe å gi deg. Jeg fikk Prostafen som en kan kjøpe på apoteket. de hjelper. Prøv...

Håper du kommer deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen kommer seg og du slipper innleggelse, Cappo!! :trøste: Fæle greier! Må si at jeg følte meg plutselig veldig frisk selv i går når jeg leste meldingen fra deg!

Krysser fingrene for at kvalmen din gir seg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette hørtes ikke noe særlig ut! Håper det går over snart og at du kan få samlet litt krefter igjen.

Jeg synes synd på deg nå, det høres ut som om du har det veldig vondt! Tenker på deg..

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du har ikke hatt det godt Cappo :-( Håper det kommer seg nå som du får tatt det med ro og være hjemme, og om ikke det forbederer seg og du får i deg noe næring så ville jeg så absolutt kontaktet legen.

En stor godbedring :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Skal si du ikke har vært heldig med formen, Cappo. Det er bra det kommer noe godt ut av dette til slutt. :)

Håper du (tross alt) får en flott helg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...