Furstina Skrevet 14. september 2004 #541 Del Skrevet 14. september 2004 Grattis grattis Cappo Härligt att det äntlien klaffade för er. 6 cykler är inte så illa och snart har du glömt att ni ens höll på med prövningen... lycka till. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 14. september 2004 #542 Del Skrevet 14. september 2004 Hey, dette har jeg ikke fått med meg! Gratulerer masse med den lille spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. september 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 15. september 2004 Takk takk jenter!!! Jeg bearbeider "litt mindre sjokk" enda.... Men det er herlig!!! Har dog litt problemer med å fungere normalt i hverdagen. Går og bekymrer meg litt for mye tror jeg... til tider... Sjekker trusen hver gang jeg er på do etc.. ganske slitsomt!! men jeg håper det bare er midlertidig og at angsten avtar etterhvert.... orker ikke å gå sånn i 3 mnd Symptomene idag: ømme pupper!! større og mørker brystvorter Mye mensmurringer i ryggen Stikkinger i magen litt kvalm idag litt hodepine Men gleder meg veldig til ikveld da skal mamma få vite at hun blir bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 15. september 2004 #544 Del Skrevet 15. september 2004 Tror det er nok så vanlig å være nervøs ved toalettbesøk Cappo, i hvertfall var jeg det den første tiden, men det går nok over når du får roet deg litt ned.... gjorde hvertfall det med meg Du har noe stort å glede deg til i kveld, er kjempe koslig å overbringe den store nyheten til kommende besteforeldre, morsomt å se reaksjonene. Han en kjempeflott dag videre Cappo, og kos deg med spiren du bærer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. september 2004 Forfatter #545 Del Skrevet 15. september 2004 Nå vil jeg hjem!! er skikkelig uggen og vondt i hodet!!! Det kjennes som jeg skal ha mensen Må sove litt før vi drar til mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. september 2004 #546 Del Skrevet 15. september 2004 Sjekka trusen hver gang jeg var på do fram til fødselen jeg...... :oops: Trodde sikkert babyen plutselig falt ut uten at jeg kjente det Helt normalt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. september 2004 #547 Del Skrevet 15. september 2004 Gleder meg til å høre om reaskjonen på nyheten! God bedring, Cappo! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2004 #548 Del Skrevet 15. september 2004 Gratulerer så mye med den lille leieboern! Så spennende! :D Håper de 3 først månedene går raskt, uten for mange bekymringer, og at de neste 6 går like bra! :blomst_opp: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. september 2004 #549 Del Skrevet 15. september 2004 Gratulerer så mye! :klem2: Det var kjempekos å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. september 2004 Forfatter #550 Del Skrevet 16. september 2004 Godmorgen jenter! Da er det gjort Mammaen min skal bli bestemor! Vi dro hjem til henne, men hun var ikke der. Hun var på vei hjem så det var bare å sette seg ned å vente. Andre i familien var der så vi fikk gitt de blomstene og bedt de si til mamma at det var en blomsterbud som kom med de. Så gjemte vi oss, jeg, mannen og hunden. Mamma kom og hilste på resten av familien, også fikk hun øye på blomstene... åj de er til meg jo også åpnet hun kortet.... alle ble stille. VI kunne bare høre en "Neeeeeeiiieeeiii" (slik er det sant nei) også gav hun kortet til de andre og ba de lese det... akkurat da slapp vi hunden som løp febrilsk mot mamma. også kom vi frem. Hun hadde tårer i øyene og det så ut som hun var i ferd med å ta helt av..... Hun var overlykkelig kan man si :) Tårene rant og hun klarte ikke å la være å smile Så da var det gjort. To foreldre igjen.... Formen idag er overraskende bra! Ikke har jeg kjent kvalmen. ømme pupper er det fortsatt og litt trøtt men ellers fin form... foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. september 2004 #551 Del Skrevet 16. september 2004 Det er jo så koselig når de reagerer sånn! Vi hadde også det! Fint å vite at de gleder seg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 16. september 2004 #552 Del Skrevet 16. september 2004 Nå ble jeg glad, du er gravid! Dette er jo helt utrolig bra. Jeg vet ikke om du har lest i boken min men der svarte jeg på en hilsen fra deg, hvor jeg sa at det ikke var min mnd. denne gang og at jeg håpet det gav plass til deg som mai-mamma, og det gjorde det! Nå blir det spennende å følge med videre, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. september 2004 Forfatter #553 Del Skrevet 16. september 2004 Blæh!!!!! Såååå kvalm!!!!!!!!!!! Men det hjelper litt med mat og litt te.... Opplæring hele dagen idag så jeg kan være litt på nett Cool!!!! Sitter bakerst og prøver å konse på kvalmen.. og ikke spy!!! Blæh!!!!! Gleder meg til å snakke med mamma igjen etterpå Hun har allerede sendt ut pressemelding til venner og familien!!! og meldingene strømmer på Noe få timer igjen på jobb også er det mamma nr 2 sin tur Hurra!!! Symtomer idag: Ømme pupper kvalme utover formiddagen (hjalp med mat) Snikende hodepine men ikke brytt ut... enda.... håper den ikke gjør det helller. Er idag 4+3 Krysser fingrene for deg Gadget at babyen din vil være en sommer baby !!!! Takk for hilsen til dere andre jenter! Det varmer hjertet mitt at det er så mange som gleder seg sammen med meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 16. september 2004 #554 Del Skrevet 16. september 2004 Så koslig det hørtes ut med blomstene som moren din fikk, tenker hun ble glad og stolt da ja..... Håper kvalmen snart gir seg, er nok ikke noe godt. Selv har jeg vært heldig å ikke vært borti den en gang. Vil gi deg en god og håpe den snart slipper taket. Ha en fortsatt fin dag Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #555 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 16. september 2004 #556 Del Skrevet 16. september 2004 Hei sann.Ja det er morro at vi er så likt.Gratulerer så mye med en liten spire i magen.Symtomer ja det kan jeg trygt si. Jeg har slitt med kvalme og hode pine ett par uker nå.Stikkinger i magen hørtes kjent ut.Har du bestillt time hos legen? Stoor klem fra vimse dokka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 17. september 2004 #557 Del Skrevet 17. september 2004 Ville bare skrive en liten hilsen i dagboken din jeg også! Så fint at moren din ble glad! Det må være deilig med entusiastisk familie. Vi var litt usikre på hva reaksjonene kom til å bli (og om vi skulle si noe riktig ennå), men siden jeg egentlig har et ganske nært forhold til moren min så hoppet jeg bare i det med de velvalgte ordene: "Men du, nå må jeg sjokkere deg litt...Vi skal ha barn." Heldigvis tok hun det riktig bra, og det er en lettelse at litt av familien vet det. Det blir på en måte litt mer virkelig når noen vet om det synes jeg. Blir spennende å høre hva det andre foreldreparet sier når dere forteller det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 17. september 2004 #558 Del Skrevet 17. september 2004 Hei Cappo! Lenge siden jeg har vært inne i dagboka di nå, men det var jo gledelige nyheter som lå her og ventet på meg når jeg endelig tok en titt! Gratulerer så mye med spiren i magen! Håper alt går bra, og at du får et flott svangerskap. Bare ikke kvalmen plager deg altfor mye... Vil bare si at det å bli mamma er helt fantastisk, og at dere kan glede dere masse til dere får holde det lille nurket i armene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. september 2004 Forfatter #559 Del Skrevet 17. september 2004 Takk for hilsen jenter! Det er sååå hyggelig å se at noen gamle travere er innom for å si hei Jeg er visst 5 + 0 idag!!!! Yoohooooooooooo!!! Symptomer: ømme pupper - fikk ikke sove inatt fordi de var så ømme Trøtt - snork!! klarer ikke å konse på oppgavene idag menssmurringer i ryggen, mindre stikkinger i magen. Svigermor var overlykkelig over å høre den gode nyheten!!! "ENDELIG" !!!! Ropte hun med et kjempesmil rundt munnen. Hun fikk også blomster med et lite kort fra babyen Det er fredag idag!!! Jippi!!! Planer : ingen!! Bare kose oss, treffe noen venner og kjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. september 2004 #560 Del Skrevet 17. september 2004 Ønsker deg ei fin gravid helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå