Siam Skrevet 13. september 2004 #521 Del Skrevet 13. september 2004 Gratulerer så mye, Cappo! Det var morsomt at dere klarte det nå. Har jo fulgt med på deg. Lykke til med svangerskapet, håper du får et fint et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. september 2004 #522 Del Skrevet 13. september 2004 Åh, jeg ble så glad, Cappo når jeg så det hadde klaffet for dere! Fikk en liten tåre i øyekroken!! GRATULERER! Dette synes jeg var alletiders! Blir gøy å følge med på deg! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 13. september 2004 #523 Del Skrevet 13. september 2004 Hei Cappo Så koselig å høre at du skal bli mamma, vet at du ønsket å bli gravid etter bryllupet. Lykke lykke til og GRATULERER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. september 2004 #524 Del Skrevet 13. september 2004 Gratulerer Cappo Da håper jeg du har startet den hittil største bølgen, har nemlig tenkt å slenge meg på om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 13. september 2004 #525 Del Skrevet 13. september 2004 Gratulerer så mye Cappo! Håper du får et et fint svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. september 2004 Forfatter #526 Del Skrevet 13. september 2004 Takk takk igjen jenter!!! Jeg er fortsatt i ørska etter testingen..... Har nå bestilt meg time til imorgen, kan bare like godt få det unnagjort... Er småforkjølet og er redd jeg skal nyse ut den lille.... tenke seg det... merkelig og irrasjonel tenking ? JA!! Formen idag har vært ok, litt småuggen. Men har fått en vannvittig luktesans.. luktet grønnsåpe når jeg kom på kontoret isted (ingen andre gjorde det) så viste det seg at vaskedamen vasket på den andre siden av kontorlokalene..... det er snakk om stor avstand altså.... hihi må le litt av meg siden jeg aldri har luktesans... går så å si med tett nese hele dagen!!! Nå er det ikke mange timer igjen av arbdagen.. gleder meg veldig til dagen imorgen skal komme så jeg får høre legen si at jeg er gravid.... Mannen stoler ikke helt på testen... Ha en fortsatt fin dag jenter! Oppdatering kommer i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. september 2004 Forfatter #527 Del Skrevet 13. september 2004 ...glemte å si.... gleder meg til flere henger seg på IKM september tråden med en + i lommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2004 #528 Del Skrevet 13. september 2004 Kjekt at du startet bølgen iallefall!!!! Ang. nysing og flytting av spirer... det er jo lett å være forferdelig redd for å gjøre noe galt..men de tåler mer enn vi skulle tro!! Bare nys du Cappo!! Og lykke til hos legen!! (kjenner følelsen..ikke bare at legen sa det til meg..men jeg ringte til lab'en flere ganger etter at jeg dro hjem fra legekontoret..bare for å få høre resultatet en gang til!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 13. september 2004 #529 Del Skrevet 13. september 2004 Gratulerer med + Cappo!! Du gåe en fin tid i møte. Alltid spennende med første kontroll, du må ha lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion75 Skrevet 14. september 2004 #530 Del Skrevet 14. september 2004 GRATULERER!!! :blomst_opp: Må si jeg fikk en tåre i øyekroken selv, når jeg leste dagboka di Så fint å lese at man ikke er alene om tvilen og angsten for hvordan det nye livet med en liten famile vil bli....Og vi som så vindt har begynt prøvingen Og så mannen din, som ble så glad ...kjærlighetsbarn, jo Håper alt går bra med dere og den lille spiren i magen. Kos deg med magen, og kos deg i den nye jobben! Jeg hører dessverre til de som gjerne vil bli gravid NÅ fordi jeg ikke trives i jobben min for tia....huff, huff! Så nyt at du har det bra i jobben og at du har noe å glede deg til etter permisjonstiden!!!! Vel...lister meg stille ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 #531 Del Skrevet 14. september 2004 Håper det går fint hos legen idag! :-) Og at mannen din får de svarene han trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. september 2004 Forfatter #532 Del Skrevet 14. september 2004 Sommerfugler i magen helt siden jeg stod opp idag .... :o Mannen gleder seg kanskje enda mer enn meg til legetimen Han gleder seg som unge på julaften å høre at det er en liten en i magen til kona hans... Han er såååå stolt Har ikke fått gjort noe på jobben idag... klarer så vidt å holde orden på pusten min.. kan ikke glede meg altfor mye, for da avslører jeg meg selv tenker jeg... Symptomer idag, SULTEN!!!! jeg som aldri spiser frokost.... hev i meg 3 knekkebrød når jeg kom på jobb isted og det går i ett med frukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 14. september 2004 #533 Del Skrevet 14. september 2004 Blir nok spennende med første legetimen ja, godt å få en bekreftelse. Høres ut som du har en helt hærlig mann, er så koslig når de gleder seg sånn. Lykke til med legetimen, og håper du får en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. september 2004 Forfatter #534 Del Skrevet 14. september 2004 sånn ser jeg ut nå!!!!! Brekker meg så det holder.. blæh!!!! for å ikke å snakke om hvor trøtt jeg er..... også får jeg ikke drukket kaffen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 14. september 2004 #535 Del Skrevet 14. september 2004 Å, så flott!! Gratulerer for at dere endelig fikk det til Du har vært opptatt med ny jobb, og tankene dine har vært andre streder. Hmm...det er kanskje en sammenheng med å fokusere mindre og kroppen som slapper av mer Gleder meg til å høre fortsettelsen, samtidig som jeg føler med deg om kvalme og tretthet. Tenk så fin måned å få en baby i :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. september 2004 #536 Del Skrevet 14. september 2004 :hoppe: Måtte bare inn å hoppe litt, for jeg synes det er så stas at det endelig klaffet for dere!! :hoppe: Ha en fin dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. september 2004 Forfatter #537 Del Skrevet 14. september 2004 Tilbake fra legetimen :-) Phuuuu... kan puste litt lettet ut! Testen hos legen var veldig positiv så da er det ingen tvil.... JEG ER GRAVID!!!!!Ikke det at jeg ikke trodde det med all kvalmen som har meldt seg... håper det bare er psykisk og ikke kommer itl å være da... :o Legen lo litt av meg siden jeg bare var 4 uker på vei.. hihi.. men må man så må man Han er iallefall veldig hyggelig. Fikk beskjed om å ta det med ro og kose meg Sove masse og spise god mat. Fortalte om alt jeg skal holde meg unna.. Han skulle sende inn søknad til Ullevål med det samme. Fikk foreløpig mens termin 23.05.05, men jeg tror ikke det stemmer, han tok utgangspukt i 28 dagers syklus og det hadde jo ikke jeg.... Mannen fikk tårer i øynene når jeg kom ut av labben... han på meg med en gang at det var positivt Sukk han er såååå søt Så nå kan vi kose oss med tanken at neste vår har vi en liten prins eller prinsesse hjemme hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. september 2004 #538 Del Skrevet 14. september 2004 Herlige nyheter, Cappo!!!! GRATULERER!!!!!!!og masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. september 2004 #539 Del Skrevet 14. september 2004 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moro å få det bekreftet helt 100%!!!! Kos deg i tiden fremover... kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. september 2004 #540 Del Skrevet 14. september 2004 GRATULERER MASSE MED BABY I MAGEN!! ..Og tusen takk for hilsen i boken min. Håper du får et flott svangerskap, er det ikke deilig å være gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå