Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske deg en fin helg, Cappo! Det kommer helt sikkert snart et lite mirakel i magen på deg også..Skjønner akkurat hvordan du har det med å se "alle" andre blir gravide, sånn har jeg det også! Men snart skal vi gå rundt med våre strutte mager også!!

Og hva var vel arbeidsdagen uten KG??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
:wink: Det klaffer nok snart for oss også Cappo :klem2: Her er det døden på jobb. Skal liksom endre på internet sidene her på jobb, men kan ikke gjøre så mye uten godkjenning på at det ser okay først. Gidder ikke endre på 100 sider for så å høre at det ikke var så kult :evil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! :o Har skrevet ferdig oppsigelsen men ikke printet ut.. gruer meg så fælt til å levere den inn.... Blæh!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du gruer deg til det, Cappo.

Lykke til! Tenk på at du snart skal ha ferie og så begynne i drømmejobben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det kommer til å gå så fint, atte! Tenk så lettet du føler deg etterpå!

:klem:

(Men jeg skjønner at du synes det er litt skummelt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempeskummelt :o men nå ligger den her foran meg og venter på å bli levert inn.. sjefen kommer ikke inn før ca kl 11 så da blir det en liten tur innom kontoret hans... hjelp!!! Gruer meg men gleder meg samtidig!

Har litt dårlig samvittighet siden det er siste dagen hans før ferien og vil jo ikke ødelegge ferien hans da... men men.....

Idag er det FREDAG!!!!! TGIF!!!

Idag begynner det store sengeprosjektet... jippi!!!

OGså har mannen lyst til å lage tacomat til oss til kvelds :) med masse vin :) :) Gleder meg!! :kline:

imorgen drar til avgårde på hyttetur til vennepar :) det blir kos! Lenge siden jeg har sett de så det blir bra !!!!

Får sette igang med å legge kabaler ijgen jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går så bra så vennen! Jeg vet det er ekkelt å si opp en jobb, men bare tenke så deilig det blir med ny jobb! og så er det bare en uke til med kaballegging til det er ferie vet du! :wink:

Ønsker deg en riktig god helg og ferie Cappo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg levert min oppsigelse og det gikk veldig bra :)

Sjefen ble veldig lei seg for det og håpet han kunne gjøre noe for at jeg skulle ombestemme meg, men dessverre så kunne han ikke det ...

Vi "skiltes" som venner.. (ja altså ingen sure miner :ler: )

Phuuu nå kan jeg puste litt ut og la den store tunge stenen faller av mine skuldre..

Nå er det snart helg og en uke igjen av kaballegging!!! :ler::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobbet! Nå får du virkelig slappe av og ha en god helg! Du får sørge for å være frisk og uthvilt til en lang uke med mye kabal. Tør jeg foreslå en runde minesweeper? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, da var helgen unnagjort :-?

Men det er min siste uke på jobb før ferie og den siste uken i denne jobben :sjarmor:

Og gleden er stor!!! :hoppe:

Dag 12 så det vil si at EL er rett rundt hjørnet... kom litt overraskende på meg dette her... Tiden har gått så fort!

Helgen var skikkelig avslappende og vi koste oss masse!!!

Fikk pusset opp soverommet. Cappomannen er skikkelig stolt av sin snekkerkone :hoho:

Ingenting er så opphissende som en svett kone, kledd i kort shorts og løper rundt med en hammer.... :hoho::hoho::hoho:

Soverommet ble kjempefint!

Nå har vi også plass til en babyseng :sjarmor:

Badet er neste... ser ikke ut til at det blir store ferieutflukter på oss i sommer så pengene går kanskje til oppussing av badet. Sjekke litt på nettet om det ernoen som har gratis kostnadsvurdering..

Minesweeper er gøy, men pc min er sperret for det spillet... :evil:

men jeg har mine kabaler da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at alt ordner seg da Cappo. Oppsigelser er jo temmelig vanlig, tror at en arbeidsgiver er heldig hvis man klarer å holde på folk over 3 år (mange steder i hvert fall).

Lykke til med prøving og kaballegging. :ler: Andre ting man kan gjøre på jobb (uten å måtte jobbe altså) er jo å skrive et brev (i word), og så har jeg prøvd noe morsomt, å lage tidslinje over livet. Ikke så lett. Skriv årstall og begynn med de store tingene, og så dytt inn de små tingene etter hvert. Litt gøy å se resultatet. Eller så er jo surfing på KG alltid en slager. Men litt stille her om sommeren...

Jeg er på mellomstopp hjemme mellom besøk hos svigers og tur til sørlandet. Skal bli deilig å komme ned på hytta, og nå ser det ut til at solen kommer også. Så det blir bra (har jo tross alt bestilt fint vær! :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da ser det ut som kanskje sommeren kommer for 2-3 dager.... :-? Godt det er sol, og det var på tidet!

Takk for tipset Imax, ang tidslinjen... Skal se om jeg får tid til det oppi all kaballeggingen... :hoho: Føler meg "litt" nerd kanskje.. haha!!!

Tror jeg har EL idag... :o Det er dag 13 så det kan stemme eller jeg kan være på bærtur!!! Jaja vi :kline: nå uansett :sjarmor:

Ikke så mye å skrive om dagen. 4 dager ijgen til ferie og jobbslutt! Det gleder jeg meg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en dum arbeidsgiver som blokkerer minesweeper!? :hoho:

Er det slik at du bare har 3 dager igjen i nåværende jobb? Utrolig herlig. Du får nyte de siste dagene med kabal, dah. Evt. surfe innom bored.com - men der har du kanskje surfet innom allerede? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Juni04 og Veronal :)

Ja jeg har bare 3 dager igjen av gamle jobben!!! Så er det FERIE og ny jobb om 3 uker :sjarmor:

Hmmm... oppdaget litt blødning ikveld..... eller lyserosa utflod. Tror det er EL men jeg har da ikke blødd eller kladdet så mye før... kanskje det er godt tegn?

CAPPOOOOMANNEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her skal det befruktes :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Nattinatt :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 14 og jeg kjenner masse rart der nede.... Sannsynlig så er det EL... Så det blir mye :kline: på mannen :) Ikke at han er så lei seg for det.... :hoho:

Igår var det litt vondt da... Men jeg håper jo det er pga EL.

Da er det bare å vente å se :)

3 dager igjen .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...