Siam Skrevet 7. juli 2004 #381 Del Skrevet 7. juli 2004 Går det ann å teste tidlig selv om det er på IKM??? Og testen er så hvit som det går ann??? Ville tro at det skulle være en liten strek ihvertfall? Mener jeg har lest om noen her inne som testet negativt flere ganger, selv om de var gravide. Noen produserer tydligvis hcg veldig sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #382 Del Skrevet 7. juli 2004 Håpet er jo ikke helt ute før beviset er der, jeg fortsetter i allefall å krysse for deg inntil det motsatte er bevist! Husk det er jo de som ikke tester positivt før uker etter ikm, sjeldent men det skjer altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #383 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er som jeg alltid har sagt " JEG ER UNIK" Hihi!!!! Neida bare tuller..... må gjøre noe i det møkkastinkendeværetogikkenoeågjørepåjobben!!!!!!! Løper på do så ofte jeg kan uten at kollegaene begynner å lure... men altså ingen tegn... ikke noe spotting engang. Har fortsatt mensmurriger og litt ømme pupper med det har jeg funnet ut er vanlig for meg før IKM... Kommer ikke tanten til helgen så tester jeg på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #384 Del Skrevet 7. juli 2004 Hmmm, er i Amsterdam på mandag så jeg får jo ikke fulgt med på testingen din.... håper påfor deg Du er da vel unik vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #385 Del Skrevet 7. juli 2004 Hmmm, er i Amsterdam på mandag så jeg får jo ikke fulgt med på testingen din.... håper påfor deg Du er da vel unik vel HVis jeg får en + på mandag så kommer du nok til å høre det helt ned til Amsterdam...... Kommer til å rope det så hele verden hører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. juli 2004 #386 Del Skrevet 7. juli 2004 Skal spisse ørene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. juli 2004 #387 Del Skrevet 7. juli 2004 Kroppen din holder oss (for ikke å snakke om deg) på pinebenken. :fy: Følger spent med på fortsettelsen i neste episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. juli 2004 #388 Del Skrevet 8. juli 2004 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #389 Del Skrevet 8. juli 2004 Dag 1 pp 5 :evil: Ser ut som vi har bommet litt på EL denne mnd ja... -----------Start --- EL -----stopp - antall dager -stikking Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager Syklus 3: 06.05 - 19/25 - 05.06 - 31 dager - høyre Syklus 4: 06.06 - 18-24 - 07.07 - 33 dager - venstre Syklus 5: 08.07 - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 8. juli 2004 #390 Del Skrevet 8. juli 2004 I Bjørnstjerne Bjørnsons dikt "Jeg velger mig april" står det bl.a. "I den det ny får feste" og "I den blir sommeren til". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. juli 2004 #391 Del Skrevet 9. juli 2004 *Cappo skulle jo ikke få tantebesøk* :cry: Håper dere lykkes denne måneden! April er en fin måned Vi skal ha en blå bølge her nå *streng stemme* Ha i allefall en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 9. juli 2004 #392 Del Skrevet 9. juli 2004 Så synd Cappo! Denne syklusen får dere passe på å ha sex minst annenhver dag hele syklusen, da kan dere ikke bomme! Det er i hvertfall min plan, noe som passer bra siden vi snart skal ha ferie! Da får vi bare håpe at sommeren bringer en aprilbaby til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 9. juli 2004 #393 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg vil også ha et aprilbarn.... Vi får ta oss en pause fra dette forumet, slappe av og kose oss i ferien, så kanskje kommer det en BLÅ bølge etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #394 Del Skrevet 12. juli 2004 -----------Start --- EL -----stopp - antall dager -stikking Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager Syklus 3: 06.05 - 19/25 - 05.06 - 31 dager - høyre Syklus 4: 06.06 - 18-24 - 07.07 - 33 dager - venstre Syklus 5: 08.07 - 19-26 - Ja da er det på`n igjen.... Dag 5 En deilig avslappende helg var det Tantebesøket er over og ny pp har begynt. Men denne gangen skal vi gudskjelov på ferie så det blir ingen telling av dager eller "krampesex".... Fikk jobben jeg ønsket meg så nå har jeg to uker igjen av den gamle før jeg starter på nytt :) gleder meg masse! Det blir noe annet enn det jeg sitter med nå... Fikk vannvittige cystesmerter i helgen Blir litt redd for dette redd vi ikke kan få barn eller at det blir vanskelig for oss å få barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. juli 2004 #395 Del Skrevet 12. juli 2004 :trøste: Håper det ordner seg for dere. Lykke til med ny jobb, da! Det blir jo spennede. Kanskje greit å få tankene over på noe annet en liten stund, også? Og så deilig med ferie! Litt misunnelig på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #396 Del Skrevet 12. juli 2004 Tar sikkert sorgene på forskudd her nå, men kan ikke noe for det. Er litt lei meg om dagen Venninner rundt meg blir gravide bare de ser på tissefanten til sine kjærester... :cry: :-( Men nå har vi snart ferie og etter ferien venter ny jobb på meg så da blir det annet å tenke på .... nesten så jeg gleder meg til å slippe å tenke på babysnakk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juli 2004 #397 Del Skrevet 12. juli 2004 Gratulerer så mye med ny jobb!! Og så deilig med ferie Jeg har også sånne jeg-blir-gravid-bare-jeg-ser-en-tissefant venninner og det er ikke gøy når man prøver selv!! Men snart, Cappo, snart er det vår tur også Ha en fin uke og ikke vær trist og lei :trøste: Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 12. juli 2004 #398 Del Skrevet 12. juli 2004 Vet du hvor man får kjøpt en slik Ladycomp du beskrev? I følge min fotsoneterapeaut er dette noe av det beste man kan kjøpe for å sjekke sikre og usikre dager, når man har eggeløsning og den gir utslag like før man er i ferd med å få mens. Man kan altså spare seg for prevensjon og kanskje litt frustrasjoner om man får mens eller ikke. Ifølge henne har den vært stabil - sikker som en klokke. Den kostet nærmere 4000 visstnok, men på sikt har man jo spart penger for prevensjon. 8) Bare lurer på hvor man får kjøpt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 12. juli 2004 #399 Del Skrevet 12. juli 2004 :o ups...dette innlegget skulle i juni04 sin dagbok, beklager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juli 2004 #400 Del Skrevet 12. juli 2004 ..da tar jeg med meg innlegget mitt over i min egen dagbok... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå