Epica Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #621 Del Skrevet 25. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juni 2010 #622 Del Skrevet 27. juni 2010 God ferie til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juni 2010 #623 Del Skrevet 27. juni 2010 Evigheter siden jeg har vært innom her nå - vært litt sløv i det siste Håper du nyter ferien (og magen ). Hold ut - det er ikke så lenge igjen til magen er borte og en nydelig liten babytass er på plass i stedet Du har jo kommet SÅ langt nå - husker jo enda starten på det hele :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. juni 2010 #624 Del Skrevet 27. juni 2010 God ferie :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #625 Del Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk! God ferie til dere også! :sol: Siste ferieuken nå, så er det to uker på jobb, så permisjoooon! Er sååå lei av magen, å ikke kunne drikke, røyke.. BLÆERH! Men... det blir fantastisk å møte lille nurket etterhvert Ååå må snart ned i vaskekjelleren å lukte litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. juli 2010 #626 Del Skrevet 12. juli 2010 Fremdeles dilla på kjellerlukta.. Håper du har hatt en fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. juli 2010 #627 Del Skrevet 13. juli 2010 Heisann . Lenge siden sist. Du falt visst ut fra "mine innlegg", men nå vil jeg gjerne ha deg tilbake i lista mi igjen. Dette blir spennende. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja den kjellerlukta er fantastisk!!! Jeg må ned flere ganger for å luuuukte til med fuktige lukten.. er som dop! Siste uka på jobb!! Jobber 50% nå, er sååååå liiiiiite motivert for å gjøre noe .. Icing Becky1 Har dere en fin sommer? Nydelig vær i helga så ble masse bading på snuppa vår Er så klar for å få ei snuppe til... blir fantastisk å bli tobarnsmor! En mnd til termin... Gruer meg som ¤%&¤& til fødsel men gleder meg sinnsykt til å få kroppen min tilbake & ikke minst ha sex igjen! Har forresten fått meg Iphone,.. elsker den, mitt leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #629 Del Skrevet 26. juli 2010 Ellers... tegn på at jeg er gravid for tiden: * Sovende fingre (prikking) * Rastløs fot * Andpusten * Hormoner.... men bedre enn før * Masssse spark * Konstant tørst * Dilla på kjellerlukt... mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 5. august 2010 #630 Del Skrevet 5. august 2010 åååå, hallo hallo? Sitter her med dårlig samvittighet!! Hvordan har du det da???? Har bare hatt innstillingene på siste 2 mnd på innlegg, så da har du forsvunnet! Men håper du har det så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. august 2010 Forfatter #631 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Uff jeg glemmer ut KG støtt og stadig.. Men må jo fortelle at..... snuppa kom 9 dager før termin! Jeg er såååå forelska! Jeg begynte å kjenne nedpress i 23 tiden, så ble de tilslutt så sterke (men overlevde" før da) i 15-16 tiden. Var på sykehuset 16 med 4-5 cm åpning, og etter 2.5 time var hun ute! Det gikk så fort og epiduralen funket som en DRØM! 18 minutter pressrier med gode pauser.. Vakreste jenta på denne jord.. :rødme: Er så utrolig lykkelig...... Storesøster er helt fasinert av lillesøster.. kanskje bittelitt sjalu ..Men det går nok bra. Har ammet myyyye i natt, siden hun er natteravn og rolig & sover mye om dagen :søvn: Får prøve å snø døgnrytmen. Nå koser vi oss hjemme.. Hvordan er det med deg luremegpå? Ellers... hvem skulle tro at denne jenta fikk en GOD fødselsopplevelse denne gang! :rødme: Endret 19. august 2010 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. august 2010 #632 Del Skrevet 19. august 2010 SÅ flott Tenkt på deg skjønner du, GRATULERER så utrolig mye med lillesøster Bittelitt misunnelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. august 2010 #633 Del Skrevet 19. august 2010 Hyggelig å høre at lillesøster har kommet! Og fantastisk å høre at du fikk en god fødselsopplevelse denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. august 2010 #634 Del Skrevet 19. august 2010 Hei Epica!!!! Gratulerer så utrolig mye med lille jenta Har tenkt masse på deg, du har jo nesten helt forsvunnet herifra, me no like Utrolig godt å høre at du fikk en mye bedre fødsel en forrige gang....kos deg masse med jentene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. august 2010 #635 Del Skrevet 19. august 2010 Gratulerer så mye med nykommeren Høres ut til at dere koser dere alle sammen - håper du nyter det til det fulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. august 2010 #636 Del Skrevet 19. august 2010 Gratulerer så mye med nykommeren Håper dere har noen flott dager sammen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. august 2010 #637 Del Skrevet 20. august 2010 Gratulerer så mye Epica! Kos dere masse fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. august 2010 #638 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Gratulerer så mye Endret 20. august 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. august 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 21. august 2010 tusen takk alle!!! vi har det bare fantastisk om dagene.... herlig med permisjon! :rødme: :rødme: :rødme: men lite søvn, myyye amming og masse bæsjebleier uansett, vår skjønne lille gull er så nydelig og god at jeg sliter lite med lite søvn og at jeg har hanglet lenge, vert syk.. er bare fantastisk med babyen i armene mine...blir overveldet av følelser gled dere!! :hjerte: og lykke til alle sammen, og håper dere får en best mulig fødsel! og sorry,... jeg er her sjeldent... GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. august 2010 #640 Del Skrevet 21. august 2010 Gratulerer så mye med lillejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg