Neytiri Skrevet 22. juni 2010 #601 Del Skrevet 22. juni 2010 du er jo fortsatt ung, og kanskje mannen skifter mening etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja ikke gi opp håpet angelou, jeg vet om en som aldri skulle ha barn i det hele tatt, nå har de to! Åååå jeg er frustrert..... jeg farer opp for den minste ting. Kjefter på 3 åringen min.. uff, de hormonene.. nå sitter jeg på jobb med dårlig samvittighet & lurer på om jeg aldri skulle blitt mor Ja det blir deilig å få bort de 14 kiloene.. få tilbake magen, ta en røyk og en pils i sola Småkjekset... Det er godt ikke alle er like når det gjelder å gå gravid Neytiri, jeg liker det IKKE Men superherlig med spark da! Idag var jeg på helsestasjonen, alt fint! Litt protein i urinen men var visst ikke farlig da blodtrykket var normalt Hjertet slo fint.. jeg veier nå 68 kg, veide 54 før graviditeten ... Ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. juni 2010 #603 Del Skrevet 23. juni 2010 Joiner "føle-seg-som-verdens-verste-mor"-klubben i dag jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #604 Del Skrevet 23. juni 2010 Uff da Du vat at sånne 3 åringer er ikke langsinte....har nok glemt det når mamma kommer hjem vel! Hormoner er ikke lett å styre i disse dager.....og ja jeg ble gravid fordi jeg ønsket meg barn...jeg ble ikke gravid fordi jeg ønsket å gå gravid om du skjønner Jeg hadde heller aldri forestillt meg at jeg kom til å være en av de som klarte nesten ikke jobbe i svangerskapet, eller en som utviklet en liten depresjon, eller til slutt måtte tye til krykker :dåne: The positive ting er.....9 uker igjen ohhhh den ølen har jeg fryktelig lyst på nå når du nevner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #605 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja Neytiri, får fokusere på den korte tiden (som ikke er kort nok!! ) og overraskelsen som venter oss.. Uff ja, kanskje glemt, men jeg vil ikke være en sint mor.. så trist at jeg gjør henne lei seg, hun skal jo føle seg trygg rundt mamman sin..uff uff.. Ingen tålmodighet. Håper de siste ukene dine blir lette og fine! Uff angelou, hvorfor det? Kan trøste meg at jeg føler jeg aldri strekker til! Ble visst en strengere mor enn jeg hadde trodd...... Ååå så trøtt..godt jeg skal gå kl. 14! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #606 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg tror i grunn barna tar det lettere en oss.....det er jo oss som kjenner samvittigheten og ikke 3åringer vettu Streng betyr ikke dårlig mor vettu, må finne forskjellen på de to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 23. juni 2010 Takk snille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. juni 2010 #608 Del Skrevet 23. juni 2010 Oppdatert i dagboka mi Epica Føler heller ikke at jeg strekker til om dagen, det er ingen god følelse Gleder meg til ferie nå, og ikke minst til å ha mannen litt mer hjemme. Stakkars K er stuck med meg dag ut og dag inn, er sikkert lei meg Fikk lyst på øl jeg også. Og har en smirnoff ice i kjøleskapet som frister SÅ nå når det er varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #609 Del Skrevet 23. juni 2010 Fikk lyst på øl jeg også. Og har en smirnoff ice i kjøleskapet som frister SÅ nå når det er varmt :dåne: gjør meg mer tørst takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #610 Del Skrevet 23. juni 2010 :dåne: gjør meg mer tørst takk ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! Savner alkohol ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #611 Del Skrevet 23. juni 2010 Uff kjenner det er vanskelig å gå ned i byen på sånne dager som i dag.....er jo ikke sky på himmelen og 25grader i skyggen....tipper det er mange kalde øler og blandede drinker på brygga :dåne: nei får holde meg inne med smoothien min.....som SEFF er ALKOHOLFRI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. juni 2010 #612 Del Skrevet 23. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. juni 2010 #613 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg kjenner godt til det med "verdens verste mamma"-dager! Jeg har hatt noen sånne i løpet av graviditeten... Det hjelper liksom ikke at lunta er kort, og tålmodigheten helt fraværende, når en 3-åring begynner å drøye tida, eller til og med trasse litt... Vi har gjerne løst det ved at jeg ber om unskyldning etterpå. Når jeg kommer hjem, og vi begge er i bedre humør. Og det virker som om 3 åringen forstår. Og så har jeg selvfølgelig forsøkt å unngå sånne situasjoner der jeg vet det blir styr, så godt det lar seg gjøre. (Noen ganger må bare mannen gjøre mer enn han pleier, for at ikke jeg skal sprekke av ingenting...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 24. juni 2010 Vi har gjerne løst det ved at jeg ber om unskyldning etterpå. Når jeg kommer hjem, og vi begge er i bedre humør. Og det virker som om 3 åringen forstår. Samme gjør jeg, tror det er lurt - og igår ettermiddag og imorges var jeg overvåker av meg selv og passet på at jeg ikke begynte å irritere meg eller noe, vi hadde det så koselig, og bare god følelse når jeg kom på jobb nå Hun er jo verdens skjønneste og fortjener beste mamman hun kan få! angelou & Småkjekset Ja Neytiri, best å unngå sånne situasjoner Jeg har vært sååå misunnelig, særlig på ferien med to vennepar der alle drakk utenom meg :gjeiper: Men, de er ikke så heldige som oss, som venter en liten snart!! Må ha meg kaffe & begynne å jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #615 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har 3 uker ferie fra lørdag av... deilig.. Så jeg er nok ikke her inne å mye da. Til dere alle: GOD SOMMER! !! Kos dere med magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. juni 2010 #616 Del Skrevet 24. juni 2010 Du får ha kjempefin ferie! Og kose deg med stor mage den siste tiden. (Ikke at jeg egentlig aner hvordan man gjør det, for jeg er SÅ lei av den magen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #617 Del Skrevet 24. juni 2010 Tusen takk Susan Sto Helit! IKKE jeg heller, er DRITTlei av magen!! Alle skryter hvor fiiin den er, da må jeg nesten kaste opp for jeg liker den IKKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2010 #618 Del Skrevet 24. juni 2010 Snart er du kvitt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 24. juni 2010 Uff jeg føler meg dum som klager... Bør være takknemlig for at det klaffet med en gang begge gangene.. Nå skal jeg prøve å være GLAD I magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2010 #620 Del Skrevet 24. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg