Neytiri Skrevet 28. mai 2010 #561 Del Skrevet 28. mai 2010 Ja man blir nesten bekymret :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mai 2010 #562 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. mai 2010 #563 Del Skrevet 28. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #564 Del Skrevet 8. juni 2010 SORRY!! Ikke meningen å bekymre dere! Jeg har det fint, har bare ikke hatt tid eller kommet på KG i det siste.. skikkelig fjern vims Vi har akkuratt vært på ferie også.... soling og bading, deilig.. Men gu som jeg savnet øl! Får ta det igjen etterpå Jeg skal til samtale med sykehuset slutten av mnd, for jeg skal IKKE bli satt igang.. Og sette opp en slags kontrakt over hva jeg ønsker Ellers har det sett fint ut på kontrollene. Tilbake på jobb igjen idag. Tenker bare på vaskekjelleren hjemme... vil hjem å lukte og helst SPISE opp lukten. Begynner bli gal tror jeg God til alle som har vært innom, skal komme sterkere tilbake!!! GOD SOMMER!!! 29 uker + 1 dag idag... 3. trimester.. Håper de siste ukene går kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #565 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har savnet deg Vaskekjellerlukt, er det cravingen for tiden Når jeg tenker meg litt opp, forestiller jeg meg at det dufter godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 8. juni 2010 Jenta mi er sååå aktiv, helt herlig :rødme: Vi skal forresten på visning senere, vil så gjerne flytte snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er cravingen min ja.. Hva med deg? SJOKOLADE er også høyt på lista! Har forresten lagt på meg 13 kilo! De skal AV etterpå Godt å høre du har savnet meg, i like måte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. juni 2010 #568 Del Skrevet 8. juni 2010 Så godt å "se" deg! Hørtes herlig ut med ferie! Jeg går egentlig bare å venter på å få "fri" fra jobb, så jeg kan konsentrere meg om alt som må skje hjemme... Spennende med visning da! Håper dere finner et fint sted å flytte til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #569 Del Skrevet 8. juni 2010 Min craving er : Vannmelon, jordbær med sukker på og softis med jordbærstrø Ingen vektøkning enda i svangerskapet, men jeg tror de kommer nå i sommer Vann, og grillmat.. for visning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #570 Del Skrevet 8. juni 2010 Koselig å se deg igjen her inne Savnet deg har vi gjort alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 8. juni 2010 #571 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja vi har savnet deg alle sammen! Godt at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. juni 2010 #572 Del Skrevet 8. juni 2010 Så godt å se deg og ikke minst at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #573 Del Skrevet 9. juni 2010 ÅÅÅÅÅ jeg blir helt rørt av dere søtinger!! Har savnet dere! Åååå vi falt PLADASK for huset vi så på.... blir spennende.. VIL VIL VIL!! Bare det ikke går såmye over takst..... Litt stressa Travelt på jobb, kommer tilbake senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juni 2010 #574 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Der var du ja, savnet deg masse masse, og var nesten bekymret at noe hadde skjedd....får ikke gjøre sånn igjen vettu Hvordan er helsen ellers?ser du jobber fullt enda eller? håper du ikke sliter deg heeeeelt ut da! Endret 9. juni 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. juni 2010 #575 Del Skrevet 9. juni 2010 Spennende med hus! Får håpe det ikke er så mange andre interesserte, og at det ikke går veldig høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #576 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg er fin i formen bare fort andpusten i trapper Men fikk 25% sykemelding nettopp da jeg er litt trøtt om dagene, så jeg jobber to timer mindre pr dag, like it! Hååååper det Susan!! Vi skal legge inn bud men avventer først... Vi har SÅÅÅ lyst på det! Bare to mnd, faktisk mindre, til permisjon..gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. juni 2010 #577 Del Skrevet 10. juni 2010 :duskedame: Heier for at dere får huset :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 #578 Del Skrevet 10. juni 2010 Håper dere får huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. juni 2010 #579 Del Skrevet 10. juni 2010 Spennende med hus da Krysser fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #580 Del Skrevet 10. juni 2010 håper dere får huset! du har snakket så lenge om å finne noe fint! er det enebolig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg