Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flink du er som trener :) Helgen har vært tipp topp, jeg lever og ånder for helgene om dagen kjenner jeg :ler: Og du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja satser på de klarer å se kjønnet Zia :Hehe:

Gleder meg til ul!!! :hoppe:

Vel, ikke begynt treningen enda, men skal bli flink angelou! ;)

Jeg syns helgene er så laaange i dette kalde været, litt lite å finne på innendør (rastløs!)... :gjeiper:

Skrevet

Jeg fikk hørte :hjerte: lyden idag... :hjerter_rundt:

144 lå den på. :)

Ellers så alt bra ut, var hos jordmor.

Neste gang er til lege, så til jordmor igjen etter påske.

Skrevet

Så spennende med hjertelyd :rødme: Når får du vite kjønnet? Neste gang hos jordmor?

Skrevet

Så deilig å få høre hjertelyden :) Kjenner du noe enda eller?

Skrevet

Morsomt, gleder meg til å høre hjertelyd neste gang hos jordmor....her har jeg kjent noe, men bare et par ganger :)

Skrevet

Jeg føler også kjent noe Neytiri men ikke ofte. Trodde det var altfor tidlig, men det må jo nesten være lille??

Gleder meg å kjenne mer spark... :hjerte:

Jeg har kjent et spark noen kvelder angelou, når jeg har bøyd meg til siden :)

Jeg har ikke fått brev fra sykehuset men jordmor sa det blir nok islutten av mars Becky1 :hjerter_rundt:

Så var det helg igjen!

Dagene går fort!

Jeg skulle ønske vi hadde råd til at jeg jobbet deltid eller noe.. Har lyst å gå mer hjemme, tid til unger & vasking/rydding av hus. Enkelte dager flyter det! Er lei av en sliten hverdag...

Jeg skal forresten snakke med noen om ca 1-2 uker, da jeg føler meg deprimert og lett sinna til tider - satser på det ikke er svangerskapsdepresjon.

Har mange fine dager også heldigvis :)

Av og til er det overveldende å leve i dette travle samfunnet, med barn nr 2 i magen....

Håper dere får en super helg alle 3! :kose:

Skrevet

Så bra at du skal snakke med noen snart! :klem:

Om det faktisk er en depresjon så er det jo godt at du kan få hjelp iallfall, og er det ikke det, så er det helt sikkert godt å få luftet tankene litt og få en bekreftelse på at det er normalt å føle seg litt sånn innimellom :troest:

Det er nok mange som drømmer om mer tid i hverdagen, så skjønner godt fristelsen til å jobbe deltid. Må være stressende å føle at ting går litt halveis hele tiden, og at du ikke har tid til det du skulle ønske i forhold til hjem og familie.

Håper du får en flott helg iallfall, og at du får tid til å kose deg litt! :klemmer:

Skrevet

ÅÅå du er god Zia :hug:

Ja syns det er et slit i hverdagen mens helgene er det nesten for mye tid ;)

Satser på det hjelper å snakke med noen, få hjelp..

Nå har jeg nettopp stappa i meg masse is.. HÅPLØS JEG!

Spiser mye, særlig pga røykeslutt føler jeg, har jo enda lyst på røyk, så spørs om jeg klarer å holde meg unna røyken når mini er født... :sjenert: Jeg MÅ jo det!

Ser litt på OL, kjeder meg.

Blir litt lange dager i helgene når det er snø ute og vi er leie av akebrettkjøring. :gjeiper:

Imorgen er det jobb igjen.

Guuuuuuu så mett jeg er....... :popcorn:

Gjest luremegpå
Skrevet (endret)

Hei

Is...nam nam, hørtes deilig ut! Pistasj?

Ser at det er travelt hos deg med en mini i magen, og en liten til som krever mye av deg!

Synes du er flink jeg!! Sluttet festrøykingen sekv nåm og drikker ikke mye heller. Jeg nærmer meg en mnd nå .

Lure meg da..., skreiv på facebook at jeg har sluttet, så da har jeg ikke samvittighet til å røre røyk, når så mange vet det!!

Men det er vanskelig!!!!

Stå på , unn deg heller fersk ananas isteden, det gjør jeg, og hjelper masse masse!

Ser tiden går fort, når jeg titter på tickeren din! Følte nettopp du var 4 uke på vei jeg!

Hehe

Hatt en fin helg da?

Endret av luremegpå
Skrevet

Håper du får en fin uke

:klemmer:

Skrevet

TRESS is! :Hehe:

Uff ja, jeg må skjerpe meg.

Har jo vært flink idag da, havrekjeks & gulrøtter + grove rundstykker ;)

Uff den røykingen ja... Jeg kommer aldri til å røyke mens jeg er gravid men etterpå.....hmmmmm.. Håper jeg klarer å holde meg unna!

Er bare så kjedelig, for jeg må ha noe i munnen KONSTANT føler jeg..

Ja tiden FLYR! Deilig!

Kommer innom dagboka di snart :hug:

I like måte Småkjekset! :klem:

Skrevet

:kjefte::kjefte:

Det skal ikke gå an å leve i dette forbanna avgifts-skattelandet!!!

Økonomiske problemer, igjen!!! :tristbla::tristbla:

Skrevet
:klemmer: Kjett med pengetull :klem: Håper det ordner seg :)
Skrevet (endret)

Det gjør nok det om noen mnd eller år :fnise:

Er jo vant til å slite med penger i dette landet..

Æsj, er jo avgifter hele tiden.. !!

jaja best å ikke tenke på det ;)

:klem: angelou

Endret av Epica
Skrevet

Penger er ikke noe problem så lenge man har dem :ler: Får regninga på bilen i dag vi, grøss og gru...

Skrevet

Kjipt med pengetrøbbel, ja!

Skrevet

Er ikke mulig med nok penger sålenge de rødgrønne regjerer! :ler:

Susan Sto Helit :klem: angelou :klem:

Rart, snakket med legekontor nå, legen hadde sendt henvisning til UL for 2-3 uker siden men jeg har enda ikke mottatt noe fra sykehuset ang dato... Utålmodig jeg?? :sjenert::fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...