Epica Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 19. desember 2009 NEEEEEI! Har en fin helg, har laget pepperkaker og prinsessa har kost seg i snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 20. desember 2009 Idag skal vi ut i snøen. Frister egentlig ikke... brrrr! Men gjør det så mini får kost seg Lurer på en ting...hvis noen har en anelse..? Jeg tror jeg hadde tidig el.. Ca 16-17 dager før ikm. Dvs ikm-dagen var jeg ca 16-17 dpo. Betyr ikm dagen 4 uker på vei, eller betyr 14 dpo 4 uker på vei?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2009 #63 Del Skrevet 20. desember 2009 Aaaaner ikke Jeg bruker bare første dag i siste mens som utgangspunkt for utregning av termin, og en syklus på 28 dager, det er jo det de gjør hos legen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 20. desember 2009 #64 Del Skrevet 20. desember 2009 Idag skal vi ut i snøen. Frister egentlig ikke... brrrr! Men gjør det så mini får kost seg Lurer på en ting...hvis noen har en anelse..? Jeg tror jeg hadde tidig el.. Ca 16-17 dager før ikm. Dvs ikm-dagen var jeg ca 16-17 dpo. Betyr ikm dagen 4 uker på vei, eller betyr 14 dpo 4 uker på vei?.. Om du vet EL dato, så er vel realiteten at 14 dpo er 4 uker på vei. Men legen vil uansett operere med en termin ut ifra siste mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 20. desember 2009 Hmmm.. ok, takk for svar! Så selv om el er tidlig så får jeg nok senere termin. Da blir det ca 23. august etter mens-terminen. GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. desember 2009 #66 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Tydelig jeg ikke er her så ofte lenger... Gratulerer masse med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 20. desember 2009 Tuuuuuuuuuusen takk Susan Sto Helit & GOD JUL! Åååå jeg er trøtt.. Blir nok en tidlig kveld på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 21. desember 2009 En uke uten røyk. 5 uker på vei idag! Sitter på jobb.. og gleder meg allerede til dagen er over så jeg kan kose meg med familien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 22. desember 2009 #69 Del Skrevet 22. desember 2009 Ha en fin dag på jobb! Så flink du er som ikke røyker!!! Ellers må jeg få ønske deg en flott jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 22. desember 2009 God Jul Samba! Ja, jeg savner ikke røyk noe særlig heldigvis! Uff er redd jeg begynner å bli syk..føler meg groggy.. Bare en jobbedag igjen så er det julefri noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 22. desember 2009 Har du ikke dagbok Samba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 22. desember 2009 #72 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg må si jeg er litt misunnelig på at du klarer å kose deg med familien din samtidig som du er gravid! Jeg er bare sliten, og blir utslitt av godungen min etter 5 min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 22. desember 2009 #73 Del Skrevet 22. desember 2009 Har du ikke dagbok Samba? Nei, jeg hadde det før, men livet ble litt for travelt da permsijonen tok slutt og 100% stilling begynte. To barn, mann, hus og hund. Jeg har nesten bare tid til å lese på KG for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #74 Del Skrevet 22. desember 2009 Uffda Urge!! Har hørt det blir bedre i 2.trimester! Er litt trøtt jeg også men ikke noe særlig utenom på kvelden.. Litt oppblåst og humørsvingninger bare.. Men uff, redd jeg blir syk.....føler meg groggy idag! GOD BEDRING til deg!! Forstår det Samba! Regner med det blir mer travelt med to! Hvor gamle er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har hørt magen viser fortere med baby nr 2.. hmmm.. Håper jeg klarer skjule den til 3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 22. desember 2009 Føler meg groggy.. vil ikke bli syk til jul!! *tenke meg frisk*........ Nå er det snart lunsj! 5+1 idag, ahhh det går i sneglefart! symptomer sålangt: -oppblåst -hormonsvingninger -mer trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. desember 2009 #77 Del Skrevet 22. desember 2009 Magen min vistes veldig tidlig med nummer en også, så jeg er litt spent på hvordan dette skal gå Håper du ikke blir syk nå da Tiden går i sneglefart ja, har fri disse dagene også, så da går det iallefall tregt, blir nok annerledes når jeg begynner på jobb igjen etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #78 Del Skrevet 22. desember 2009 ååå heldiggrisen som har fri! ......misunnelig....... Min viste litt når jeg var 10 uker på vei sist.. Men gleder meg til å vise magen når jeg er over 12 uker GOD JUL angelou!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. desember 2009 #79 Del Skrevet 22. desember 2009 GOD JUL TIL DEG OGSÅ Håper den flyr avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #80 Del Skrevet 22. desember 2009 JAAAA hååååper det! Gleder meg å gå gravid denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg