Maskemannen Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er kjeder meg etter bravader på egenhånd, og savner tiden med deg ved min side!... Klokklatteren blir tlitt tom uten din frydefylle fnising og dine beundrende blikk... Skal vi atter fly inn i solnedgangen sammen? Ps Finnen er atter gjenoppbygd og velfungernde, så ikke mere biting!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 :o Lover (LOVER!!!) å ALDRI bite i finnen din igjen, maskemann! Kan ikke sverge, for sverging er ikke min stil, men jeg skal altså ikke tygge finnen din ujevn igjen. Aldri mer, helt seriøst! Lover... Loveroglover... Loverogloveroglover!!! Erkelover, faktisk! ERSÅ glad jeg er tilgitt; beklager denne bitingen altså...Det var aldri min intensjon å skape Aerodynamisk friksjon!!! Aldri... Erså YDMYK i kveld, at jegt kunne ha gått i lønnsforhandlinger uten å blunke....nifst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 26. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2003 Ah! Min makker og trofaste protasje!... Atter skal vi kose oss og nyte hverandres givende sel..skap!.. Det vil glede min styrepinne! Men hva nå da? Er ikke så mye arbeid her for tiden... Hva med litt fritid?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå