Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagen gikk sånn passe bra. Var lenge på jobb, men mest fordi jeg ikke ble ferdig. Tar nok en litt kortere dag i dag. Men ikke veldig kort da.

Var og tittet på bil igjen i går, og det blir nok til at vi kjøper den. Det er en bil av denne typen: Toyota Verso

Den er svart, 2005 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått ny jobbkontrakt. 14 hele dager. ;) Ja ja.... det blir jo litt penger av det også! :)

I dag skal jeg slappe av og legge meg tidlig. Hadde en drøm om skolekjøkken og at jeg der var alene om oppvasken i natt. Det var en slitsom drøm! Takk og lov for at vi har oppvaskmaskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med bilkjøp :tommelopp:

14dager er jo greit det, som du sier.-... greit med litt ekstra penger!

Får løpe igjen, skal ut å passe en 5mnd gammel liten pike ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle monner drar :)

Jepps! :)

Så flott med bilkjøp :tommelopp:

14dager er jo greit det, som du sier.-... greit med litt ekstra penger!

Får løpe igjen, skal ut å passe en 5mnd gammel liten pike ikveld.

Ja, det blir spennende å ha bil. ;) Vi har ikke hatt det siden vi bodde i Trondheim. Har kun lånt.

I dag kom det litt av hvert i posten.

-Kautokeino-opprøret 1852 på Blu-Ray.

-Tøybleier

Mother-ease One-size 4 stk

Sperrelag 2 stk

Kinesiske brettebleier

+ Jeg fikk katalog fra Nøstebarn.

Nå sitter Ole Brumm bamsen her med en kinesisk brettebleie på seg. Måtte jo øve litt! ;)

Pakka mi fra Ellos er også på vei! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det så absolutt. Særlig når det er ting til lille nurket!

Nå er det ikke så lenge før jeg skal romstere på loftet til mamma og pappa heller. Der ligger det masse klær fra jeg var lita.

I dag skal masta av seilbåten, sommeren er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt tid til 3D-ultralyd. Det blir spennende! Men det er fortsatt lenge til 4. november. :sjenert: I mellomtiden koser vi oss med hvert spark som sparkes i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt tid til 3D-ultralyd. Det blir spennende! Men det er fortsatt lenge til 4. november. :sjenert: I mellomtiden koser vi oss med hvert spark som sparkes i magen!

Ble der vi var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende med 3D-UL! :hoppe: Og 4. november er nok her før du aner! (Ihvertfall før jeg aner! :ler:)

Litt trist å rydde bort seilbåten for sesongen? Jeg synes ihvertfall det er veldig rart når vi stenger hytta for vinteren og enda en sommer er borte... :sjenert:

Så moro at dere også skal ha tøybleier! Hvordan er prefolds'ene? Jeg har kjøpt en pakke med vanlige brettiser fra ImseVimse... Er det mindre jobb med prefolds? Skal dere også ha brettiser/prefolds den første tiden og så gå over til formsydde (Mother-Ease'ene)? Vi kommer til å kjøpe lommebleier fra BumGenius fra ca. 3 mnd, tror jeg.

:klemmer:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Koselig å bruke noe av de samme klærne som du gjorde da du var liten da :)

Ja, det blir spennende å se om jeg kjenner igjen noe! ;) Fra bilder!

Ble der vi var?

Nei, fant ut at det var billigere i Sandvika. De har også fått veldig bra omtale.

Oi, så spennende med 3D-UL! :hoppe: Og 4. november er nok her før du aner! (Ihvertfall før jeg aner! :ler:)

Litt trist å rydde bort seilbåten for sesongen? Jeg synes ihvertfall det er veldig rart når vi stenger hytta for vinteren og enda en sommer er borte... :sjenert:

Så moro at dere også skal ha tøybleier! Hvordan er prefolds'ene? Jeg har kjøpt en pakke med vanlige brettiser fra ImseVimse... Er det mindre jobb med prefolds? Skal dere også ha brettiser/prefolds den første tiden og så gå over til formsydde (Mother-Ease'ene)? Vi kommer til å kjøpe lommebleier fra BumGenius fra ca. 3 mnd, tror jeg.

:klemmer:

Det er litt trist å pakke bort båten ja, men når det er kaldt i været sier det seg selv at det ikke er så koselig å være ute på sjøen lengre.

Vi har testet prefolds bleiene på Ole Brum bamsen og de sitter bra. Vi skal prøve oss litt fram. Har planer om mulig å bruke lommebleier etter hvert også. Men får se hva det blir til.

Nå er det sengetid tror jeg. Sliten etter lang dag på jobben. Middag hos foreldrene mine, og deretter flere timer i båthavna. Men vi ble rimelig ferdig til det ble helt mørkt. Så det er jo bra. Vi fikk med oss litt ved hjem også. Så da har vi det varmt de neste ukene.

Fredag i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en pm :)

Da er faktisk barnevogn også på plass. Den ble kjøpt i Trondheim i dag tidlig. Det var tilbud på Simo vogner, så da ble det en helt ny en. Marine blå duo vogn.

:)

Heldigvis ikke så alt for lenge igjen til det er helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...