iingvild Skrevet 22. september 2008 Forfatter #1901 Del Skrevet 22. september 2008 tilbake! Koselig med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. september 2008 #1902 Del Skrevet 22. september 2008 Så koselig med bevegelser, hun stor koser seg sikkert der inne i magehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2008 #1903 Del Skrevet 23. september 2008 God morgen! Innom og rocker løs litt Håper du får en bedre dag på jobben idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. september 2008 Forfatter #1904 Del Skrevet 23. september 2008 Takk for det Milla. Det håper jeg også. Er på jobb nå, så får se hvordan formen er etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2008 #1905 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan gikk dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. september 2008 Forfatter #1906 Del Skrevet 24. september 2008 Dagen gikk sånn passe bra. Var lenge på jobb, men mest fordi jeg ikke ble ferdig. Tar nok en litt kortere dag i dag. Men ikke veldig kort da. Var og tittet på bil igjen i går, og det blir nok til at vi kjøper den. Det er en bil av denne typen: Toyota Verso Den er svart, 2005 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. september 2008 Forfatter #1907 Del Skrevet 24. september 2008 Da har jeg fått ny jobbkontrakt. 14 hele dager. Ja ja.... det blir jo litt penger av det også! I dag skal jeg slappe av og legge meg tidlig. Hadde en drøm om skolekjøkken og at jeg der var alene om oppvasken i natt. Det var en slitsom drøm! Takk og lov for at vi har oppvaskmaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2008 #1908 Del Skrevet 24. september 2008 Alle monner drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. september 2008 #1909 Del Skrevet 24. september 2008 Så flott med bilkjøp 14dager er jo greit det, som du sier.-... greit med litt ekstra penger! Får løpe igjen, skal ut å passe en 5mnd gammel liten pike ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. september 2008 Forfatter #1910 Del Skrevet 24. september 2008 Alle monner drar Jepps! Så flott med bilkjøp 14dager er jo greit det, som du sier.-... greit med litt ekstra penger! Får løpe igjen, skal ut å passe en 5mnd gammel liten pike ikveld. Ja, det blir spennende å ha bil. Vi har ikke hatt det siden vi bodde i Trondheim. Har kun lånt. I dag kom det litt av hvert i posten. -Kautokeino-opprøret 1852 på Blu-Ray. -Tøybleier Mother-ease One-size 4 stk Sperrelag 2 stk Kinesiske brettebleier + Jeg fikk katalog fra Nøstebarn. Nå sitter Ole Brumm bamsen her med en kinesisk brettebleie på seg. Måtte jo øve litt! Pakka mi fra Ellos er også på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. september 2008 #1911 Del Skrevet 24. september 2008 Artig med pakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1912 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, det er det så absolutt. Særlig når det er ting til lille nurket! Nå er det ikke så lenge før jeg skal romstere på loftet til mamma og pappa heller. Der ligger det masse klær fra jeg var lita. I dag skal masta av seilbåten, sommeren er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1913 Del Skrevet 25. september 2008 Nå har jeg bestilt tid til 3D-ultralyd. Det blir spennende! Men det er fortsatt lenge til 4. november. I mellomtiden koser vi oss med hvert spark som sparkes i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. september 2008 #1914 Del Skrevet 25. september 2008 Koselig å bruke noe av de samme klærne som du gjorde da du var liten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 25. september 2008 #1915 Del Skrevet 25. september 2008 Nå har jeg bestilt tid til 3D-ultralyd. Det blir spennende! Men det er fortsatt lenge til 4. november. I mellomtiden koser vi oss med hvert spark som sparkes i magen! Ble der vi var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 25. september 2008 #1916 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Oi, så spennende med 3D-UL! Og 4. november er nok her før du aner! (Ihvertfall før jeg aner! ) Litt trist å rydde bort seilbåten for sesongen? Jeg synes ihvertfall det er veldig rart når vi stenger hytta for vinteren og enda en sommer er borte... Så moro at dere også skal ha tøybleier! Hvordan er prefolds'ene? Jeg har kjøpt en pakke med vanlige brettiser fra ImseVimse... Er det mindre jobb med prefolds? Skal dere også ha brettiser/prefolds den første tiden og så gå over til formsydde (Mother-Ease'ene)? Vi kommer til å kjøpe lommebleier fra BumGenius fra ca. 3 mnd, tror jeg. Endret 25. september 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1917 Del Skrevet 25. september 2008 Koselig å bruke noe av de samme klærne som du gjorde da du var liten da Ja, det blir spennende å se om jeg kjenner igjen noe! Fra bilder! Ble der vi var? Nei, fant ut at det var billigere i Sandvika. De har også fått veldig bra omtale. Oi, så spennende med 3D-UL! Og 4. november er nok her før du aner! (Ihvertfall før jeg aner! ) Litt trist å rydde bort seilbåten for sesongen? Jeg synes ihvertfall det er veldig rart når vi stenger hytta for vinteren og enda en sommer er borte... Så moro at dere også skal ha tøybleier! Hvordan er prefolds'ene? Jeg har kjøpt en pakke med vanlige brettiser fra ImseVimse... Er det mindre jobb med prefolds? Skal dere også ha brettiser/prefolds den første tiden og så gå over til formsydde (Mother-Ease'ene)? Vi kommer til å kjøpe lommebleier fra BumGenius fra ca. 3 mnd, tror jeg. Det er litt trist å pakke bort båten ja, men når det er kaldt i været sier det seg selv at det ikke er så koselig å være ute på sjøen lengre. Vi har testet prefolds bleiene på Ole Brum bamsen og de sitter bra. Vi skal prøve oss litt fram. Har planer om mulig å bruke lommebleier etter hvert også. Men får se hva det blir til. Nå er det sengetid tror jeg. Sliten etter lang dag på jobben. Middag hos foreldrene mine, og deretter flere timer i båthavna. Men vi ble rimelig ferdig til det ble helt mørkt. Så det er jo bra. Vi fikk med oss litt ved hjem også. Så da har vi det varmt de neste ukene. Fredag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. september 2008 #1918 Del Skrevet 25. september 2008 Så spennende med 3D UL Hva betaler man for noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. september 2008 Forfatter #1919 Del Skrevet 26. september 2008 Har sendt deg en pm Da er faktisk barnevogn også på plass. Den ble kjøpt i Trondheim i dag tidlig. Det var tilbud på Simo vogner, så da ble det en helt ny en. Marine blå duo vogn. Heldigvis ikke så alt for lenge igjen til det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 26. september 2008 #1920 Del Skrevet 26. september 2008 Gratulerer med vogn! Greit å ha den i hus, vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå