Cloudberry Skrevet 11. september 2008 #1861 Del Skrevet 11. september 2008 Så stas med liten og så flott at alt sto bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2008 #1862 Del Skrevet 12. september 2008 Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. september 2008 Forfatter #1863 Del Skrevet 12. september 2008 Så stas med liten og så flott at alt sto bra til! Takk! Det er veldig stas! Håper på en til deg også! Gooood helg Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. september 2008 Forfatter #1864 Del Skrevet 13. september 2008 Det er godt med helg, men min kjære er på jakt så det blir litt ensomt her. Jeg skal i 8-årsbursdag til datteren til fetteren min. Det blir nok koselig. Jeg har kjøpt to lydbøker til henne, som jeg håper faller i smak. Peter Pan og Oliver Twist. I natt overnatter jeg hos mamma og pappa som også skal i bursdagen, litt greit å ha selskap og spise søndagsmiddagen sammen med noen. Jeg har pakket inn gaven og må stryke en bluse. Jeg håper den går over magen i alle fall! Må nok gå i bukse, for jeg har ikke noen skjørt som passer. Om ca en måned skal jeg i 60års dagen til sambos mor, da må jeg ha et skjørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. september 2008 #1865 Del Skrevet 13. september 2008 Var innom h&m for noen dager siden og gikk tilfeldigvis forbi noen stativ der det hang masse mammaklær. Og der hang det et svart skjørt med litt enkel pene små folder på, ca knelangt, veldig fint Ville bare tipse deg sånn i tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 13. september 2008 #1866 Del Skrevet 13. september 2008 Så kos med en liten jente! Bra alt stod bra til på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. september 2008 Forfatter #1867 Del Skrevet 15. september 2008 Var innom h&m for noen dager siden og gikk tilfeldigvis forbi noen stativ der det hang masse mammaklær. Og der hang det et svart skjørt med litt enkel pene små folder på, ca knelangt, veldig fint Ville bare tipse deg sånn i tilfelle... Hvilke hm da? Synes det varierer så veldig i utvalget! Så kos med en liten jente! Bra alt stod bra til på UL Takk! Det blir koselig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. september 2008 Forfatter #1868 Del Skrevet 15. september 2008 Oj, det er ikke mye vi har! Hehe... Men har nå starta litt! Grønt = kjøpt, rødt = mangler, oransje=arver/låner Ut i verden - vogn og turutstyr Vogn - kjøpe brukt av kusine eller på finn.no Stelleveske Dyne til vogn (65x80) Vognpose - Får låne av kusine, og vil sy en selv. Sengesett Laken til vogn Lammeskinn Bilsete - Skal kjøpe av veninne av ei kusine. 500-600kr. Søvn og hvile Sprinkellseng - den jeg hadde da jeg var lita Madrass til seng Dyne til seng (80x100) sengesett Laken til seng Sprinkelbeskytter Til stelling Stellebord - bruker vaskemaskinen Stellematte håndkler Gaskluter Små, myke håndklær Babyneglsaks Øretermometer Bade- og romtemperaturtermometer Badeolje, kremer, talk Mating/spising Ammepute - (sy nytt trekk?) Tåteflasker Gulpekluter Annet Vippestol Krabbe-/leketeppe Helsetepper Til meg/oss Ammeinnlegg i ull Amme-BH Lekegrind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2008 #1869 Del Skrevet 15. september 2008 Ja det er en stor verden når det kommer til barneutstyr, og e god del man trenger. Men fint om man får kjøpt noe brukt/arvet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2008 #1870 Del Skrevet 15. september 2008 Ser i dagboken min at du også har gjort unna litt nettshopping.... er det du har kjøpt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. september 2008 Forfatter #1871 Del Skrevet 15. september 2008 Det ble bittelitt klær til baby og litt til meg selv. Mangler etter hvert gensere som går over magen. Bla. Blå Pologenser Mamma topp, blå og hvit Baby pysj Baby genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. september 2008 #1872 Del Skrevet 15. september 2008 Fine klær du har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. september 2008 #1873 Del Skrevet 15. september 2008 Så fine klær! Veldig skjønn den lille pysjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. september 2008 Forfatter #1874 Del Skrevet 16. september 2008 Fine klær du har kjøpt Håper de blir bra ja! Jeg prøver å kjøpe litt klær som mulig kan brukes litt etter at magen er borte også. Så fine klær! Veldig skjønn den lille pysjen Søt ja! Men jeg er ikke så glad i rosa, og lys blå kan jeg jo ikke kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. september 2008 #1875 Del Skrevet 16. september 2008 Så fine klær du har kjøpt Smart å tenke at man vil ha klær som kan brukes etter fødsel også. Men kjekt at de er ammevennlige, da! Jeg kjøpte noen bomullstopper (både kort- og langermede) på H&M sist jeg var gravid, som er både mammagensere og ammetopper. Veldig praktiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 16. september 2008 #1876 Del Skrevet 16. september 2008 Gratulerer med en liten jente i magen. Fint å høre at alt sto bra til der inne Tenk, nå er du halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. september 2008 #1877 Del Skrevet 16. september 2008 Håper de blir bra ja! Jeg prøver å kjøpe litt klær som mulig kan brukes litt etter at magen er borte også. Det gjorde jeg også sist... Men da jeg skulle pakke bort mammaklærne forsvant flere av de "vanlige-men-plass-til-mage-klærne" ned i eska også Var rett og slett så lei av klærne jeg brukte da jeg var gravid når magen forsvant. Hadde jo ikke så mye å variere i på slutten... Men veldig lurt å ha noe litt romslig til rett etter fødselen. Magen forsvinner jo desverre ikke på en-to-tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. september 2008 #1878 Del Skrevet 17. september 2008 God morgen. Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1879 Del Skrevet 17. september 2008 Koselig med hilsen fra alle sammen! Litt lei av jobben fortiden, så ser ikke helt mørkt på at jeg skal slutte. Skal bare jobbe ut september og har en feriedag, så da er det nesten bare 1,5 uke igjen. Det er jo litt rart også da! Jeg scanner litt bilder nå, mens sambo er oppe i skogen og hogger litt ved. Greit å ha noe å fyre med i februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. september 2008 #1880 Del Skrevet 18. september 2008 Har du tenkt noe mer på hva du skal gjøre med jobb...? For du blir arbeidsledig sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå