iingvild Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1821 Del Skrevet 29. august 2008 Vet ikke helt hvor tiden blir av nei Milla! Skulle ønske en kunne putte dagene i en skuff og finne dem fram senere! I alle fall lørdager og søndager! Men nå er det heldigvis helg igjen! I dag skal vi på middagsbesøk til et vennepar og på lørdag skal vi feire bursdagen til mamma. Jeg skal lage bløtkake (for første gang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. august 2008 #1822 Del Skrevet 29. august 2008 Hørtes ut som noen fine planer for helgen. Bløtkakelaging ja, har du sett deg ut en oppskrift? Forresten, er de å anbefale de balsamicopotetene du har i kokebokbloggen din? Tenkte å prøve de som tilbehør til svin ytrefileet. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1823 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har nok ikke laget de ennå Milla, så jeg vet ikke. Jeg putter inn en del oppskrifter som jeg skal teste ut! Jeg har funnet en ja, men kommer nok til å titte litt mer rundt. Har du en du vil ambefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. august 2008 #1824 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har nok ikke laget de ennå Milla, så jeg vet ikke. Jeg putter inn en del oppskrifter som jeg skal teste ut! Jeg har funnet en ja, men kommer nok til å titte litt mer rundt. Har du en du vil ambefale? Oki, kanskje jeg skal prøve de ut da.. så kan jeg fortelle hvordan de var :gjeiper: Bløtkake... Jeg vet denne er veldig god http://www.tine.no/page?id=28&key=16732&cat=653 har lagd den selv engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. august 2008 #1825 Del Skrevet 29. august 2008 Heisann, og grattis med 17 uker! Tida flyr fort altså! Ha en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. august 2008 #1826 Del Skrevet 29. august 2008 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. august 2008 #1827 Del Skrevet 29. august 2008 GOD HELG! Og lykke til med bløtkakebaking. Tør ikke prøve meg på det jeg. Har nemmelig friskt i minne min mor som bakte tre mislykka bunner etter hverandre (før jeg måtte gå å kjøpe en ferdig en). Jeg var egentlig storfornøyd, jeg som var ca 9 år og veldig glad i bløtkakebunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. august 2008 Forfatter #1828 Del Skrevet 30. august 2008 Oki, kanskje jeg skal prøve de ut da.. så kan jeg fortelle hvordan de var :gjeiper: Bløtkake... Jeg vet denne er veldig god http://www.tine.no/page?id=28&key=16732&cat=653 har lagd den selv engang Den bløtkaka så litt vel fancy ut for den tiden jeg har i dag! Bra du tester potetene. Du får legge igjen en komentar i kokeboka! Heisann, og grattis med 17 uker! Tida flyr fort altså! Ha en kjempefin helg Takk, GOD HELG!! Takk. GOD HELG! Og lykke til med bløtkakebaking. Tør ikke prøve meg på det jeg. Har nemmelig friskt i minne min mor som bakte tre mislykka bunner etter hverandre (før jeg måtte gå å kjøpe en ferdig en). Jeg var egentlig storfornøyd, jeg som var ca 9 år og veldig glad i bløtkakebunn Det kan jeg skjønne. Jeg tror jeg har fått det til jeg da. Kunsten er vel å piske eggidosisen lenge nok, og steke den lenge nok. Den skal jo dekkes av masse deilig krem, så da har det ikke så mye å si om den ikke er lysbrun, men kanskje litt mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. august 2008 #1829 Del Skrevet 30. august 2008 Lykke til med bløtkakelaging, den blir sikkert kjempe god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. august 2008 Forfatter #1830 Del Skrevet 31. august 2008 Jepp! Kaka ble utrolig god! Har tatt bilde, så det kommer vel i bloggen etter hvert. Vi grillet og koste oss ute til middag i går. Uka som kommer kommer nok til å gå fort! Mandag: Fysio behandling. Tirsdag: Bursdag for en 1-åring. Onsdag: Mer bursdag for mamma. Torsdag: Ut og spise + teater med ei veninne. Gleder meg til neste helg. Da er det ikke lenge igjen til UL. Sambo har bursdag dagen før UL. Det blir nok litt rart, men vi skal nå kose oss bra. Mulig gå ut og spise. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. september 2008 #1831 Del Skrevet 1. september 2008 Skal si du har uken planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. september 2008 Forfatter #1832 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, men det er ikke ofte! Men det er jo litt godt å slippe å lage middag hjemme. Sambo har lovet meg ferdig middag når jeg kommer hjem i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. september 2008 #1833 Del Skrevet 1. september 2008 Åh, så deilig å komme hjem til ferdig middag Ha en fin uke! Er jo godt at det skjer litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1834 Del Skrevet 3. september 2008 Åh, så deilig å komme hjem til ferdig middag Ha en fin uke! Er jo godt at det skjer litt også Ja, men man blir sliten av det også! God jeg bare skal til mamma og pappa i dag, ellers hadde jeg nok ikke orket! En uke igjen til UL. Det er nesten litt for spennende! Vi gleder oss masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. september 2008 #1835 Del Skrevet 3. september 2008 Snart UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2008 #1836 Del Skrevet 3. september 2008 Skjønner godt dere gleder dere til UL. Blir nesten som juleaften og bursdag på samme tid, man vet man får en gave men ikke helt hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. september 2008 Forfatter #1837 Del Skrevet 4. september 2008 18 uker i dag! Det blir spennende ja! I dag blir det nok en lang dag, gleder meg til i morgen. Da skal jeg hjem etter jobb og det er HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. september 2008 #1838 Del Skrevet 5. september 2008 Ha en fin dag, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2008 #1839 Del Skrevet 5. september 2008 Bare innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1840 Del Skrevet 6. september 2008 Takk ~Milla~! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå