søndagsengel? Skrevet 15. august 2008 #1781 Del Skrevet 15. august 2008 UL blir sikkert spennende! Kakao ja! Det hadde vært godt nå! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. august 2008 #1782 Del Skrevet 15. august 2008 God helg vennen Hvilket bredbåndsfilm sted er det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1783 Del Skrevet 15. august 2008 Sender deg en pm jeg milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. august 2008 #1784 Del Skrevet 15. august 2008 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. august 2008 Forfatter #1785 Del Skrevet 16. august 2008 Koselig å kunne være til hjelp Milla! Da har jeg fått med meg alle medaljene hittil i OL. De to første var jo midt på natta, men det gikk greit. Svømming går jo fort. Utrolig spennende å se på. I dag tidlig skrudde jeg på tv'n litt tidligere enn roinga skulle starte. OG jammen tok ikke en normann sølv i leirdueskyting. Så var det bare å vente 3 minutter til roing. Tufte vant, men det var utrolig spennende underveis. Gull til Norge! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. august 2008 #1786 Del Skrevet 16. august 2008 Koselig å kunne være til hjelp Milla! Da har jeg fått med meg alle medaljene hittil i OL. De to første var jo midt på natta, men det gikk greit. Svømming går jo fort. Utrolig spennende å se på. I dag tidlig skrudde jeg på tv'n litt tidligere enn roinga skulle starte. OG jammen tok ikke en normann sølv i leirdueskyting. Så var det bare å vente 3 minutter til roing. Tufte vant, men det var utrolig spennende underveis. Gull til Norge! Hurra! Cloudberry er sint på seg selv som ikke sto opp å så Sara få bronse Men fikk med meg begge medaljene i dag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. august 2008 #1787 Del Skrevet 16. august 2008 OL gull til Norge, hurra Takk for den andre pm'en, snill du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. august 2008 #1788 Del Skrevet 17. august 2008 Heia Norge ja! Og heia Usain Bolt, maken til maktdemonstrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. august 2008 Forfatter #1789 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg får ikke mail når det er kommet nye innlegg her! Får håpe det bedrer seg! Ny uke! Sambos foreldre kommer på besøk fra Trøndelag (for første gang) tirsdag kveld. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. august 2008 #1790 Del Skrevet 18. august 2008 Koselig med besøk, skal de bo hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. august 2008 Forfatter #1791 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, denne gangen skal de bo her, men det blir ikke mange nettene og ikke flere netter på rad. Vet ikke om de er her i helga en gang. Ser på håndball mens jeg spiser frokost. Har vært god på å stå opp sent å være på jobb kl 9 de siste ukene. Litt kjedelig å jobbe fra 15 til 16 når de andre er gått, så jeg tror jeg må bli flinkere til å stå opp! Det er jo så lyst å fint. Var hos foreldrene mine for å hjelpe dem og sette på plass ny kjøkkenbenk. Det ble veldig fint. Det er blitt mye lysere og de skal få dypere overskap enn det de har hatt. Må huske hvor ivrig sambo var på å vaske leiligheten i går. Vi må ha oftere besøk fra Trøndelag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2008 #1792 Del Skrevet 19. august 2008 Heia Norge Ja det er en fin morgen, solen er på vei opp og temeraturen ute er ikke så værst. Tror det blir en fin dag :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. august 2008 Forfatter #1793 Del Skrevet 19. august 2008 Jepp, bare jeg klarer å dra på jobb med en gang etter kampen! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2008 #1794 Del Skrevet 19. august 2008 Skjønner godt at det ikke frister Har du begynt å kjenne det på magen at dere venter en liten en, er jo snart 16uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. august 2008 Forfatter #1795 Del Skrevet 19. august 2008 Kjenner det godt på magen ja. Har jo ikke brukt vanlige bukser siden før ferien i juni. Men den har nok forandret seg litt nå ja, fått mer normal gravidfasong og den er ikke fylt med luft. Tror jeg har kjent litt liv også. Men er som sakt ikke sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. august 2008 #1796 Del Skrevet 19. august 2008 Syns ikke det er så veldig seint å være på jobb til 9 akkurat jeg da men Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. august 2008 Forfatter #1797 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg klarte å være på jobb kl 8.10 så det var ikke ille! Det kan være godt å komme tidlig hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. august 2008 #1798 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Glad jeg har fleksitid eller snarere, det er ingen som bryr seg hva jeg driver med, så lenge jeg blir ferdig med det jeg skal gjøre Endret 19. august 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. august 2008 Forfatter #1799 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har også flexitid, men bør være på jobb normalt anntall timer hver dag, ellers går jeg fort fortidlig hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. august 2008 #1800 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg går på jobb så tidlig som mulig jeg og passer på ikke å være hjemme før fire. Kommer jeg hjem tidligere må jeg nemmelig hjelpe til å lage middag. Sånn luksus hadde ikke jeg da samboer'n gikk på jobb, så jeg har derfor planer om å nyte litt at han er hjemmepappa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå