iingvild Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1761 Del Skrevet 11. august 2008 14 uker :juhu: Skal si det går unna Ja, det går ikke alt for sakte! Takk, tilbake! Hei hei. Har dere kommet hjem ? Håper dere har kost dere masse, og fått ladet litt batterier Hei! Vi kom hjem i går kveld ja. Benyttet muligheten til å skifte på senga og legge oss tidlig. Vi hadde en fin hyttetur selv om ikke været var så bra. Sambo kom oppover med tog torsdag kveld. Mens pappa kom tidlig fredag ettermiddag. Vi ordnet med masse ved til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 11. august 2008 #1762 Del Skrevet 11. august 2008 Vi hadde en fin hyttetur selv om ikke været var så bra. Sambo kom oppover med tog torsdag kveld. Mens pappa kom tidlig fredag ettermiddag. Vi ordnet med masse ved til vinteren. Ikke bare ferie altså, men utrolig greit med ved til vinteren da Ferdig med ferien nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1763 Del Skrevet 11. august 2008 Hei! Koselig at du tar en tur innom! Tja, det var jo ikke så mye jeg orket gjøre. Mange tunge ting å løfte og kjedelig å bøye seg ned på bakken. Men jeg spiste mye blåbær! Nå har jeg to hele dager igjen. Bruker de i september, må bruke de før jeg evt slutter. Om jeg får forlengelse, så sparer jeg de nok til senere i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. august 2008 #1764 Del Skrevet 12. august 2008 Når får du vite noe mer angående jobben din? Om forlengelse etc..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1765 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, vet ikke noe mer. Ser fram til en rolig ettermiddag! Har spilt en del railroad tycoon hjemme i det siste. Artig! Hehe.. spilte det masse da jeg var yngre (10 år siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. august 2008 #1766 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan var ettermiddagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1767 Del Skrevet 13. august 2008 Hei Fisken! Ettermiddagen i går var preget av en stiv nakke. Kjedelig men jeg tror den er bedre i dag. Må være flink til å trene! Jeg måtte spørre sambo om han ikke kunne lage kakao til meg i kveld. (Det er farlig og titte innom andre dagbøker! ) Og han kunne gjerne det. Jeg skal lage middag i dag (suppe og brød) mens sambo vasker badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. august 2008 #1768 Del Skrevet 13. august 2008 Høres ut som en grei arbeidsdeling Hva slags suppe skal du lage? Supper er perfekt middag for sånne regntunge dager som i dag, kanskje jeg også skal slenge i sammen en til middag Kjedelig med stiv nakke. Har du fått noen øvelser av fysio? God bedring iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1769 Del Skrevet 13. august 2008 Hei du! Vi skal bare ha posesuppe, brokkoli-blomkål tror jeg det ble. Jeg har øvelser ja. Var dårlig til å gjøre dem i sommer, men tok meg sammen i "fri" uka mi. Det gjør vondt når jeg starter å trene igjen også, så det er godt mulig det er det jeg kjente i går. Det er litt rart, men det er godt å kjenne det knase i ryggen. Tror jeg kanskje har kjent liv nede i magen, men er veldig usikker. Det kjennes litt ut som kiling langt inni der. Det startet særlig mandag da jeg drakk kaldt vann rett fra vannkjøleren på jobb. Det blir spennende å se om det fortsetter eller om det er noe helt annet. Nå får jeg tusle hjem snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1770 Del Skrevet 13. august 2008 Kvelden har vært fin med kakao og krem! Nam! I morgen skal jeg på middag hos foreldrene mine, slik at sambo kan male de to siste dørene i leiligheten. Jeg er ellers blitt litt avhengig av dette spillet igjen! http://www.openttd.org/ God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. august 2008 #1771 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg måtte spørre sambo om han ikke kunne lage kakao til meg i kveld. (Det er farlig og titte innom andre dagbøker! ) Og han kunne gjerne det. Bør jeg føle meg bittelitt skyldig her Men kakao er jo godt da! Spesielt hvis man putter en liten dæsj krem oppi. Men snille samboern du har som koker kakao til deg. her i huset må jeg pent lage min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1772 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg ville heller sakt takk til deg for at jeg fikk kakao i går! 15 uker i dag! Overnatter hos foreldrene mine i dag. Koselig å være der, i alle fall om det lukter maling i leiligheten! Håper sambo kommer en liten tur ned for å hilse på i kveld da! Ellers ser jeg han ikke før etter jobb i morgen, og det er jo leeeeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. august 2008 #1773 Del Skrevet 14. august 2008 Oi, 15 uker, tida går fort! All den baby - og graviditetsaktiviteten på alle bauger og kanter begynner å sette griller i hodet på meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. august 2008 #1774 Del Skrevet 14. august 2008 for 15 uker! Jeg fikk også lyst på kakao nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. august 2008 #1775 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Blir nok kakao i kveld også her... Sånn går det når man har en skvett kremfløte man MÅ bruke opp. Og lager man krem må man nesten lage kakao også! Endret 14. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. august 2008 #1776 Del Skrevet 14. august 2008 Hurra for 15 uker Sier bare, samme her Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1777 Del Skrevet 15. august 2008 Oi, 15 uker, tida går fort! All den baby - og graviditetsaktiviteten på alle bauger og kanter begynner å sette griller i hodet på meg altså Jeg prøver å la det smitte så mye som mulig! for 15 uker! Jeg fikk også lyst på kakao nå... Men det er lov til å ha lyst på kakao! Det er jo super godt! Blir nok kakao i kveld også her... Sånn går det når man har en skvett kremfløte man MÅ bruke opp. Og lager man krem må man nesten lage kakao også! Jeg tror jeg må lage kakao i dag også, sambo skal ut og treffe en kompis, så da må jeg ha noe å kose meg med! Hurra for 15 uker Sier bare, samme her Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. august 2008 #1778 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Grattis med 15 uker, her går det unna! Når skal dere på UL da? Vil dere vite kjønnet? God helg! Endret 15. august 2008 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1779 Del Skrevet 15. august 2008 Vi skal på UL 10. september, og har lyst til å vite kjønn ja. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1780 Del Skrevet 15. august 2008 Registrerte meg på et sånn "bredbåndsfilm sted". Så da blir det nettfilm leie i kveld. Med kakao og mulig popcorn! Fikk til og med den første filmen gratis! Det er jo bare supert. Ikke lenge igjen til helg nå! Lurer på hvor mye malinglukt det er i leiligheten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå