iingvild Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #1741 Del Skrevet 31. juli 2008 Resten av familien ble litt overrasket (jeg er jo yngst), men ellers veldig glade! Isen ble super god, men den ble ikke ferdig før rundt 22.30. Vi tok bare en liten smakebit før vi frøysned resten. Nok en arbeidsdag, glad det er blitt litt kjøligere. Foreldrene mine er kommet tilbake fra ferie, så da blir det middag der i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 31. juli 2008 #1742 Del Skrevet 31. juli 2008 Bare en liten smaksprøve? Det kaller jeg viljestyrke. Hadde nok aldri skjedd i dette huset. Så koselig å informere familie og sånn. Hos oss fikk foreldre og søsken vite det med en gang (var tross alt på besøk da vi fant ut om spiren). Men jeg tror de vordende besteforeldre gleder seg til å kunne fortelle om nyheten snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #1743 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe... jeg har nok rimelig god viljestyrke ja. Men vet også at jeg ikke får sove om jeg spiser masse sukker rett før jeg vil sove. OG jeg var utrolig trøtt. Det er jo flott å ha litt is i fryseren til i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. juli 2008 #1744 Del Skrevet 31. juli 2008 Må baaaaaare litt for 13 uker !!!! Og at det bare er 1 dag til du har ferie igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. juli 2008 #1745 Del Skrevet 31. juli 2008 Sett min nye signatur ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #1746 Del Skrevet 31. juli 2008 Det var en fin signatur Milla! 13 uker i dag ja. Heldigvis ikke så varmt. Det skal bli godt med ferie, uansett hvordan været blir. Drar nok på hytta på søndag, men titter nok innom her uansett hele uka som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. juli 2008 #1747 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja må ikke forlate oss altfor lenge av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. august 2008 #1748 Del Skrevet 1. august 2008 Gratulerer med baby i magen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. august 2008 #1749 Del Skrevet 2. august 2008 Ismaskin hørtes ikke så aller verst ut, nei. Vi drømmer om kaffemaskin vi, men den vi vil ha koster 13 tusen, så det er ikke helt realistisk akkurat nå. Ha en fin ferieuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. august 2008 Forfatter #1750 Del Skrevet 2. august 2008 Milla: Nei, jeg skal ikke det! Sandra: Takk! Pusla: Iskremen smakte godt ja. Gleder meg til å teste andre sorter og sorbeer! I dag har jeg vasket på kjøkkenet og støvsugd leiligheten. Sitter ellers og oppdaterer postkortbloggen min. Det tar litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2008 #1751 Del Skrevet 2. august 2008 Så kose inne dag idag, med regn og gråvær Ha en fin lørdag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. august 2008 Forfatter #1752 Del Skrevet 5. august 2008 Strømmen gikk på datan i går da jeg holdt på å skrive her. Sliter litt med strømadapteren for tiden, men nå er det strøm igjen. Jeg kom på hytta ved 15 tiden i går, og her fyres det litt for å holde temperaturen over 20 grader. Men nå skinner sola litt, så da får jeg tusle ut. Utrolig fine store markjordbær som skal nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. august 2008 #1753 Del Skrevet 5. august 2008 Kos deg masse, og samle energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. august 2008 #1754 Del Skrevet 6. august 2008 Gratulerer med å ha passert 12 uker Nå er du allerede i 2. trimester! Håper trøttheten har avtatt litt, det er forferdelig plagsomt å være stuptrøtt dagen lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. august 2008 #1755 Del Skrevet 6. august 2008 Kos deg masse videre på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. august 2008 #1756 Del Skrevet 6. august 2008 Har dere testa ut noen flere isoppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. august 2008 Forfatter #1757 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har testet jordbærsorbet som også ligger i kokeboka mi. Det ble utrolig godt. Nå har jeg ikke kjøledelen i fryseren, og har kun tilgang til bringebær og blåbær i skogen, så da blir det nok mer når jeg er hjemme igjen. I morgen skal vi plukke blåbær i skogen for å ha pannekaker med blåbær. Nam! 14 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. august 2008 #1758 Del Skrevet 7. august 2008 14 uker :juhu: Skal si det går unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. august 2008 #1759 Del Skrevet 10. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. august 2008 #1760 Del Skrevet 10. august 2008 Hei hei. Har dere kommet hjem ? Håper dere har kost dere masse, og fått ladet litt batterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå