Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

12 uker (og en dag ;) ) :hoppe:

Må fortelle hvordan iskremmaskinen virket, ble isen god? Fikk også veeeeldig lyst på is nå.

Har dere tenkt på om dere vil vite kjønn på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for besøk alle sammen!

Skal legge inn karakter på isen når vi får den. ;)

Vi ønsker å vite kjønn ja, så vi får se om den lille vil vise seg fram!

Har en annen pakke på vei til meg også, en med spill med tillegg til Carcassonne (har det på hytta) og Settlers. :) Tror den kommer i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et artig og variert spill ja. Det blir aldri helt likt. Også passer det for alle fra rundt 10 år og oppover. :) Ambefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det har vært en varm helg med 30 grader hver dag. Vi har gått tur i skogen (der er det heldigvis litt mer luftig).

Vi har også hatt besøk av mellomste broren til sambo og hans samboer. Det var veldig koselig.

Nå skal jeg bare jobbe ei uke, så skal jeg ha ei uke ferie! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hørtes ut som en fin helg, dog jeg synes det er litt i varmeste laget ;)

Får håpe jobbuken går fort så du får kost deg med litt mer ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! Jeg har ikke fått med meg at du er gravid før nå! Skikkelig sløv vettu. :lol:

GRATULERER SÅ MYE!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk La Triviata! :klem:

Hei Cloudberry! Den er nok ikke kommet i posten ennå! Orket ikke dra i noen butikk for å hente den. Håper på at den kommer i løpet av uka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskremmaskinen er hentet og vasket. Nå må bare innfrysningsdelen ligge i fryseren til i morgen. Det er lenge det! ;)

Det er fryktelig varmt på jobb omdagen, så jeg har tatt korte dager. Jeg er nok ikke helt "normal" for jeg holdt på å tryne i trapp to ganger i dag. Løfter ikke foten høyt nok for trinnet. Men det er jo bra det er på vei opp, det er jo værre å falle ned!

Fikk postkort fra USA både i går og i dag. Koselig å lese. Tror det er på tide at jeg oppdaterer postkortbloggen min. Jeg har scannet kontinuerlig, men det tar litt tid å legge kortene ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Må den ligge heeeelt til imorgen?! Men det er jo kjeeeeempe lenge :gjeiper:

Forresten, vet du noe om hvor lenge isen må ligge før den blir hard og kan spises?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IS! :hoppe: *løper i frysen og finner boksen med Häagen-Dazs cookie dough-is*

Takk for tipset, og lykke til med ismakeriet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Is er god ja! :)

Isen kan spises direkte, så det er ikke noe problem!

Nå er det endelig levelig temperatur. Men må nok prøve å sove tidlig, så det blir ikke til at jeg får gjort stort i løpet av dagen.

3 dager igjen til ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dagboka di er skummel om dagen! Jeg får så utrolig lyst på is av å lese her... :ler: Håper resultatet blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ismassen står til avkjøling før den skal i iskremmaskinen.

Jeg smeltet en plate av sveitsisk sjokolade og brukte ellers oppskriften fra bloggen min. Håper på at det blir godt ja.

Nå er hele familie/slekt (kusiner, fetter og onkel + tante) informert om det lille nurket. Det er litt godt at det ikke er noen hemmelighet lengre.

Det var fryktelig varmt på jobb i dag også, selv om temperaturen var gått ned ute. Det er bare super klamt! Jeg gikk i 14 tiden, da orket jeg ikke mer. Måtte ta en kald dusj da jeg kom hjem. Rett etter middag målte jeg temp og den var på 37.5. Er ikke helt sikker på hva som er normal for en gravid, men jeg hadde nærmere 37 som normal før.

Gleder meg til is! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...