Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

:) Boller er en fin inne aktivitet ja! OG så utrolig godt!

Jeg scanner bilder fra sambo var liten. Koselig inne syssel det også! Mulig jeg legger ut et lite bilde av det også på bloggen, for han var så søt! Hehe....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Jeg vil også se!! Ble det noe godt på deg forresten? Jeg øver meg på å bli en god mamma og har boller i ovnen (litt sånn typisk søndag og regnvær aktivitet for barn, er det ikke?? :fnise: )

Slik som det ser utav signaturen din har du jaggu flere boller i ovnen

:fnise:

humoren er på topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Joda har flere typer boller i ovnen :fnise:

Veldig søt dagboktittel. Syns det er så vanskelig å finne på en god tittel til slike dagbøker. Du har vært flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ Shit!

Her var det lenge siden jeg hadde vært!!

Gratulerer så mye med en spire i magen Iingvild :-D

Så gøy :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Milla! :klem:

Revenka: Jepps, det er ikke lett. Har jo fundert på det i 11 uker da! ;)

Takk Reka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går heldigvis rimelig greit. Timene på jobb suser ikke akkurat av gårde, men det er godt å komme hjem for å sove!

:) Trøtt omdagen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det blir som regel bedre etter hvert har jeg forstått. Jeg har hatt litt energi i det siste, og det er så deilig etter flere uker i dvale. I dag ble jeg imidlertid slått ut av varmen og er helt slapp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Revenka! Jeg merker også at varmen ikke er så bra som før. Nå skal det jo bli rimelig varmt igjen, så får se om jeg holder ut helga!

Takk Milla!

Jobben går, men det går sakte!

I går fikk vi skiftet på senga og ryddet bittelitte gran! Sambos ene bror og hans samboer kommer på besøk på lørdag, så da må det se bra ut!

Hang ut sengetøy til tørk i dag tidlig, så det blir spennende å se om det er tørt når jeg kommer hjem! (Små gleder i hverdagen).

Ellers gikk vi til et stort innkjøp på søndag. Vi kjøpte Lemmings til PS3 for hele 40kr. Så artig! Hehe....

I dag skal vi spise hjemmegrillede hamburgere til middag. Måtte bare arbeidsdagen bli ferdig først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sol i dag ja! Vi har en liten gassgrill som vi bruker på balkongen. Vi bor øverst (3. etc), så det er ingen som får røyken i trynet! Hehe....

Sender litt sol nordover! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... nå kunne jeg vært hjemme fra jobb, men er desverre ikke helt ferdig med det jeg skulle gjøre. Men nå er det stillle og rolig her, bare venter på at sentrifuga skal pipe.

Bestilte denne i sta'

http://www.expert.no/Product/Product.aspx?id=825898

Iskremmaskin! Nam..... har fløte i kjøkeskapet, gleder meg!

Vi har snakket om å bruke tøybleier på lille krabat/tulle, så det blir spennende å se om vi får til. Vi har ennå ikke kjøpt noe, vi må finne ut hva vi arver ++ fra familie først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Oi, ismaskin til 250 kroner, det var litt av et scoop

(bemerk ordtrixet :ler:)

Hadde ikke vært helt ueffent å ha en slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så ille nei Ansjoni. Jeg er allerede tilgitt av sambo som gleder seg til is! Lurer på om jeg ikke kan lage litt med en gang!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 uker! :)

Har faktisk fått litt mer energi, var til og med en tur oppe i skogen i går etter middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cloudberry!

Vi fikk også tid til ordinær UL i går, det blir den 10. september. Det blir veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...