Gjest ~Milla~ Skrevet 16. juli 2008 #1681 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei igjen Milla! Nei, jeg har ikke noen store planer om å søke ny jobb ennå. Altså ikke før evt til neste år. Ser ikke den helt store sjansen til å bli ansatt som "synlig gravid". Var hos legen i dag, og fikk målt blodtrykk og tatt litt blodprøver. Får svarene neste gang, i slutten av august. Sambo syntes dette var lenge til. (Hehe... bekymret for sin kjære!) Mamma fortalte at hun ikke hadde vært på kontroll før ved ca 5 måneder da hun var gravid første gangen. Hun hadde ikke tenkt på at det var vanlig. Er trøtt og sliten, men overlever å være på jobb når jeg tar mye pauser. Det er veldig rolig her også, og det er jo bra! Enig med samboern din der, det virket lenge å vente på svar av prøvene..... Pass på deg selv og ta pauser når du trenger det, viktig å lytte til kroppen som gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juli 2008 #1682 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Man får vel lønn under permisjon hvis man har vært ansatt i 6 måneder sammenhengende, eller? Endret 18. juli 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #1683 Del Skrevet 18. juli 2008 Det eneste jeg har fått med meg er at penger utbetalt ved arbeidsløshet også gjelder ved beregning av fødselspenger. Men jeg håper selvfølgelig at jeg kan jobbe de månedene også! Da har jeg sikkert mye mer energi enn det jeg har nå! Huff, det er kjedelig å være så trøtt. Sover rundt 8 timer hver natt + 1 time på ettermiddagen, likevel er jeg et vrak hele dagen på jobb. Gleder meg til sambo/forlovede kommer hjem i dag. Han har vært borte siden mandag. Det har vært litt tomt uten han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. juli 2008 #1684 Del Skrevet 18. juli 2008 Godt å få han hjem, kos dere masse i helgen Synes du skal flytte dagboken din :gjeiper: , til gravid dagbøkene Også visst du liksom skulle trenge en sladris etterhvert så melder jeg meg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #1685 Del Skrevet 18. juli 2008 Takk, Milla! S lander om rundt 30 minutter, så da er han her snart! Har tenkt på å flytte dagboka, det er bare ikke blitt sånn ennå! Nyter litt jordbær og pyttelitt sjokolade! Nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juli 2008 #1686 Del Skrevet 18. juli 2008 God helg til deg også, kos deg masse med kjæresten Utrolig hva litt savn og avstand kan gjøre for forholdet :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. juli 2008 #1687 Del Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer så mye med forlovelse og baby i magen!!! Du hadde visst forsvunnet fra Mine innlegg, og da ble det til at jeg glemte å stikke innom deg... Men nå skal jeg definitivt følge med! Jeg er også gravid, 14 uker på vei. Så vi er ikke langt unna hverander Det hørtes avslappende og deilig ut med ferie på en seter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #1688 Del Skrevet 18. juli 2008 Takk for hilsen! Syntes det var lenge siden du hadde vært innom, men kan skjønne du har mye å styre med! Ferie på ei seter er supert, men gulosten vår og nøkkelosten likte det ikke. Er litt avhengig av melk, så da blir det ikke så lett. Den måtte nok helles ut. Da var det lettere i uke 2 med besøk på hytte med en kald jordkjeller. Det er ikke langt mellom hvor langt vi er kommet nei, koselig! Nå er foreldrene mine på besøk hos foreldrene til sambo i Trondheim. Litt merkelig. Men koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. juli 2008 #1689 Del Skrevet 18. juli 2008 Sikkert godt å få kjæresten hjem tenker jeg. Du får ha ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #1690 Del Skrevet 18. juli 2008 Takk for det! Nå shopper han på OSL. Han kan ta seg god tid! Nam...... (På å kjøpe godis altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 18. juli 2008 #1691 Del Skrevet 18. juli 2008 Nå har du ham vel kanskje hjemme? Kos dere, og god helg! Det er noe av det beste i verden å få kjæresten sin hjem etter at han har vært bortreist en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. juli 2008 #1692 Del Skrevet 18. juli 2008 Håper han er kommet hjem med masse godis nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #1693 Del Skrevet 19. juli 2008 Takk for hilsner! Jeg møtte han på vei fra flybussen rundt kl 23. Han hadde med godis til meg ja. Men jeg må nok dele litt i kveld. Tidligere i uka ringte de fra gullsmeden og sa at ringen min var kommet tilbake (den var litt stor), men jeg har ikke hatt energi til å hente den. Så min kjære har vært for å hente den i dag. Så nå har jeg endelig forlovelsesringen på min finger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2008 #1694 Del Skrevet 19. juli 2008 Får vi se bilde av ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #1695 Del Skrevet 19. juli 2008 Jepps Milla, nå er det ordnet. Det ligger et bilde av den i bloggen min. Jeg skal sende deg en link til den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. juli 2008 #1696 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg vil også se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2008 #1697 Del Skrevet 19. juli 2008 Takk for pm :icon_razz: Også så fin ring!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #1698 Del Skrevet 19. juli 2008 Takk for det begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. juli 2008 #1699 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg vil også se!! Ble det noe godt på deg forresten? Jeg øver meg på å bli en god mamma og har boller i ovnen (litt sånn typisk søndag og regnvær aktivitet for barn, er det ikke?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. juli 2008 #1700 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjempefin ring!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå