Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Nah, spiser ikke for to, trenger ikke så mye mer enn før. :) Synes ikke brød er noe godt lengre. Litt merkelig. Jeg har alltid spist mye brød, pasta og poteter. Og har ingen problemer med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)

Er i dag 8 + 1 :)

Har siste arbeidsdag på litt over to uker. Skal bli godt med ferie. Har vært veldig sliten i det siste, og har sovet middagslurer etter at jeg har kommet hjem fra jobb. Har kjent strekking i magen, var litt ekkelt en kveld, men lå litt rolig så ga det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja, nå er vi framme, så nå skal det bli godt å slappe av. :)

Takk for besøk Milla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi hatt en fin helg i Trondheim og farter videre til setra. Der skal vi være alene til fredag, og det blir godt. Der er det ikke strøm, vann eller internett så da blir jeg litt borte. Men jeg har kjøpt meg en liten bok hvor jeg skal bruke som graviditetsdagbok. :)

I går gikk vi en koselig tur og hadde med matpakke. Var på et fint utkikkspunkt over Trondheim by, det begynte å pøsregne på vei hjem. Da var det godt med en dusj. :)

God sommer til de som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen A og M. :)

Nå er vi kommet tilbake til Trondheim etter at vi har vært på setra siden mandag og på besøk hos sambos/forlovedes bror siden i går. Han bor i Bessaker. :) Har hatt det supert og alt er bra. Været ble bare bedre og bedre. Vi har grillet, solet oss og badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Oi oi oi. Her har det virkelig skjedd mye siden sist. Gratulerer med forlovelsen og med det lille vidunderet i magen din :klem: Så moro!! Du har jo kommet langt allerede. Tiden går veldig fort syns jeg, selv om det samtidig er lenge til termin. Kos deg masse med lillebaby i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Milla!

Ja, jeg har kost meg på ferie! Er nå (igjen) tilbake i Trondheim. Skriver mer når jeg er tilbake i Oslo.

Jeg har første arbeidsdag på tirsdag, og første legebesøk på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og snoker litt her jeg! Lykke til med spiren, snoker nok mer her i tiden fremover. Moro å følge med andre som venter i starten av 2009. :klemmer:

(Den kokeboka di ser utrolig spennende ut. Den skal jeg jammen se litt nærmere på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med legetime! :klemmer: Greit å få det overstått, synes jeg... :)

Har du hatt all ferien du skal ha i sommer nå? Jeg merker at jeg gjerne skulle hatt fri hele sommeren, jeg, siden jeg er såpass sliten for tiden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla: Ja, det blir spennende!

Cloudberry: Kokeboka er til for bruk. :)

itla: Jeg skal heldigvis ha en uke i starten av august også. Jeg er også utrolig sliten, så ser ikke helt fram til å dra på jobb i morgen. Men jeg får bare sove når jeg kommer hjem!

Jeg har bare jobb ut september, så er litt spent på hva som skjer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Milla! :)

Nei, jeg har ikke noen store planer om å søke ny jobb ennå. Altså ikke før evt til neste år. Ser ikke den helt store sjansen til å bli ansatt som "synlig gravid".

Var hos legen i dag, og fikk målt blodtrykk og tatt litt blodprøver. Får svarene neste gang, i slutten av august. Sambo syntes dette var lenge til. (Hehe... bekymret for sin kjære!)

Mamma fortalte at hun ikke hadde vært på kontroll før ved ca 5 måneder da hun var gravid første gangen. Hun hadde ikke tenkt på at det var vanlig.

Er trøtt og sliten, men overlever å være på jobb når jeg tar mye pauser. Det er veldig rolig her også, og det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvordan gjør du med penger under permisjon, da? Kan det beregnes utfra det du har tjent frem til slutten av september?

Jeg skulle få tilsendt svar på prøvene, jeg, men det var nok fordi legen regnet med at jeg skulle ha et "normalt svangerskap uten komplikasjoner", så hun ville ikke se meg igjen før i uke 28. :ler:

Også må jeg :fnise: litt av mamma'n din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...