Gjest Ansjoni Skrevet 1. juni 2008 #1621 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) GRATULERER SÅ MASSE :D Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #1622 Del Skrevet 1. juni 2008 Hehe Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #1623 Del Skrevet 4. juni 2008 I dag er det fredag i Ingvilds verden. Jeg skal nemlig ha fri torsdag og fredag + mandag. Det blir supert. Har vært rimelig trøtt i det siste, og da hjalp det ikke å: 1. stå opp tidlig (6:30). 2. Dra på jobb kl 7:30. 3. Ta toget til Lier 4. være hos fetter med to barn (koselig å se C. ri.) 5. Ta toget hjem igjen + buss fra Skøyen. 6. være hjemme igjen kl 22:45. 7. pakke til tur. 8. sove Får håpe togturen i dag går greit, og at sambo rekker toget. Han skulle ta t-banen i dag, så den står i alle fall ikke i kø. Bare det ikke blir strømstans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #1624 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg også fått meg legetime, men det er ikke før 16. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2008 #1625 Del Skrevet 4. juni 2008 Spennende med legetime :smile: Det er jo ganske nytt, men har du tenkt noe på hvor du kunne tenke deg å føde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #1626 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei igjen Milla! Svar på spørsmål om fødsel: Det er noe jeg ikke tenker på akkurat nå. Hehe.. tror jeg tar det i november (tidlig nok) en gang! Vi er nå i Trøndelag på gården til foreldrene til sambo. Vi har hjulpet til med å flytte ut av huset her, som skal rives. Så her starter det å bli rimelig tomt. Men internett har de heldigvis. Vi sov oppe på en seter som hører til gården, bare sambo og jeg. Vi gikk en liten tur på kvelden for å få luftet oss litt. Vi gikk ned til et koselig lite vann som vi pleier bare i hver sommer. Vi satt på en stein og hørte på de små bølgene som slo inn mot den lille steinstranden. Plutselig satt kjære på kne forran meg og ga meg en liten pakke. Han spurte om jeg ville gifte meg med han. Jeg svarte ja. Ringen var en skjønn hjertering i hvitt gull. Jeg tror jeg kulle fløyet tilbake hvis jeg bare hadde hatt vinger. At vi gikk igjennom litt myrvann på vei hjem gjorde ingen ting. Da vi kom tilbake på setra satte vi på radioen og spiste litt sjokolade fra Sveits. Nam nam. Sambo har planer om å fortelle om begge nyhetene til sine foreldre nå i dag. Men det ble ikke til at det ble gjort under lunsjen her. Så da er middagen neste mulighet. Vi skal spise frokost hos foreldrene mine på bursdagen min på mandag, så da har jeg mulighet til å fortelle dem det. Vi synes det er rimelig skummelt begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. juni 2008 #1627 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer så mye med forlovelsen Så koselig!!!! Blir så glad hver gang jeg kommer innom dagboken din, mye hyggelig å lese Så nå blir det bryllup og baby :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #1628 Del Skrevet 6. juni 2008 Takk Milla! Vi har bestemt at bryllup blir i 2010, så det er fortsatt en stund til. Jeg synes det er lenge nok til 2009 da kommer! Da er nyheten(e) fortalt til min forlovedes foreldre! De ble bare kjempe glade. Både han og jeg er yngst i søskenflokkene, så det var nok kanskje ikke helt forventet. Særlig ikke her hvor de andre er 7 og 5 år eldre. Men det er jo de andre som er litt treige. Vi kan jo ikke vente på dem! Det var så godt å sove på setra i natt, så det blir godt å hvile ut der igjen natta som kommer. Det ligger et stykke inne i skogen og det er bra med vinduer for å lufte. Det var så koselig å stå opp for å gå på utedoen i dag tidlig. Sola stekte (allerede) og vannet nedenfor var blikkstille. Det var ikke kaldt å gå barbeint i gresset! Herlig sommerstemning. Det er bare ca 3 uker til vi skal tilbake hit å ha to uker sommerferie, så det blir topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. juni 2008 #1629 Del Skrevet 6. juni 2008 Bryllup i 2010 høres bra ut. Blir så spennende å følge deg fremover. Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #1630 Del Skrevet 6. juni 2008 Termin så langt er 7. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. juni 2008 #1631 Del Skrevet 6. juni 2008 Vinterbaby. Har du tenkt på det å vite kjønn? Er jo en stund til enda, men er bare nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juni 2008 #1632 Del Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer med forlovelsen! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #1633 Del Skrevet 7. juni 2008 Milla: Hei igjen! Jeg vil vite, mens kjære er usikker. Vi må diskutere litt. Ansjoni: Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. juni 2008 #1634 Del Skrevet 8. juni 2008 Skulle jo nesten tro at våre kjære hadde diskutert dette på forhånd... Gratulerer så mye! Jeg kommer sterkere tilbake etter eksamen, men nå har jeg deg ihvertfall på mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. juni 2008 #1635 Del Skrevet 8. juni 2008 Næh, så koselig. Både bryllup og baby....i motsatt rekkefølge GRATULERER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2008 #1636 Del Skrevet 8. juni 2008 Åååhhh! Bryllup også! Så mange nyheter på en gang, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. juni 2008 #1637 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Gratulerer med dagen vennen !!! Endret 8. juni 2008 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1638 Del Skrevet 9. juni 2008 itla: Kan skjønne det skjer mye i ditt liv også ja, også skal du tenke på eksamen i tillegg! Vi snakkes! monja: Takk! Grooo: Ja, det ble mye! Men det ble nok mest for våre foreldre som fikk begge nyheter på en gang! Vi hadde jo ca en uke i mellom! Milla: Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1639 Del Skrevet 9. juni 2008 Vi tok toget ned fra Trondheim i natt, så det er litt av en måte å starte bursdagen på. Fikk et pent smykke av kjære som passer til forlovelsesringen! Vi dro rett til mine foreldre og spiste frokost der. De fikk nyhetene rett før vi spiste. De (særlig mamma) ble rørt og begge ble veldig glade! Vi ble deretter kjørt opp i leiligheten som var glo'varm etter de siste dagers varme. Noen av vinduene sto litt oppe, men tydeligvis ikke nok. Rosebusken jeg fikk av min kjære for et par uker siden hadde nok hatt det litt tørt. Knopper og små blomster var gråbrune. Kjedelig. Men håper det kommer nye blomster på den! Nå skal jeg bare ta en dusj før jeg farter ned til mamma igjen. Der skal jeg lage litt kake og potetsalat til gjestene kommer i kveld. Kjære er reist til Gardermoen for å reise på jobbmøte. Men siden jeg sover hos foreldrene mine i natt og kjære kommer tilbake i morgen, så går nok den tiden han er borte veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. juni 2008 #1640 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei, hatt en fin bursdag? :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå