Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mai 2008 #1601 Del Skrevet 16. mai 2008 Ønsker deg og dine en fin 17.mai feiring !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #1602 Del Skrevet 20. mai 2008 Takk for det Enigma og Milla! På fredag på vei ned til toget (etter en noe stressende dag på jobb) så jeg for meg at jeg måtte feire 17. mai uten kjære og min bunad om jeg ikke rakk toget. Så da jeg satte meg på toget ca 30 minutter før avgang slappet jeg litt av. Men da sambo ikke hadde kommet da det var 10 minutter igjen, begynte jeg å bli litt små nærvøs igjen. En 6 timers togtur alene var ikke helt det jeg hadde forestilt meg. For han ville jo klart å komme seg opp til 17. mai, men det hadde blitt dyrt. Da det var 5 minutter igjen viste jeg ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg tittet bakover mot rulletrappa ned til spor 19. Ingen sambo. Da det var 2 minutter til avgang så jeg han oppe i rulletrappa. Jeg løp til utgangen, og der sto heldigvis konduktøren. "Nå blåser jeg i fløyta!" sa han, slik at jeg skulle gå inn. Da sa jeg bare at jeg skulle ha med han borte på starten av perrongen. Med to trillekofferter etter seg. Konduktøren startet å tulle litt, "nei, han skal vi ikke ha med". Så sa jeg at jo han har bunaden min, så han må med. Ok sa han. Hehe.... Han sa også noe med at noen hadde mistet brudekjolen på vei oppover for ikke så lenge siden. Sannsynligvis noen som hadde tatt feil koffert. Det MÅ ha vært kjedelig. Men sambo kom med toget, takk og pris. Til hans forsvar så var det kaos i byen, og han ville hatt 15 minutter på å gå fra bussen(kirkerista) til oslo s. Men jeg tror nok han tar en tidligere buss neste gang. Resten av turen var rolig. Bort sett fra at vi fant ut at returen vår var dagtog mandag, og ikke nattog til mandag, slik vi husket. Og vi hadde ikke husket å siifra om at vi skulle ha fri. Men det gikk jo greit det også! Vi hadde ikke så mye regn på 17. mai, men det var kjølig. Det var bare litt kjølig å gå i bunad med kep. Vi var hos broren til sambo som bor i Steinkjer sammen med sin samboer. Mandag tok vi toget nedover igjen, og det gikk greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. mai 2008 #1603 Del Skrevet 20. mai 2008 flaks konduktøren syntes bunaden fikk være med da Men bra samboern og kom med, hadde kanskje vært litt stusselig ellers! Hørtes ut som en fin tur, er samboern fra Steinkjer? Håper du har en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #1604 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er tirsdag i dag Reka! Hehe... men jeg hadde første arbeidsdag i dag, så det er litt mandag også! Sambo er fra Trondheim, broren har bosatt seg i Steinkjær. Skal bli med på dette prosjektet: Toyvoyagers Er jo postcrosser fra før, men dette blir også litt spennende. Kjøpte kosedyret jeg skal sende på Nille i Byåsen butikksenter Trondheim den 20. juni. I dag har jeg støvsugd hele leiligheten og spist god pølsemiddag. Lagde hjemmelagd potetmos med fersk gressløk i. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2008 #1605 Del Skrevet 23. mai 2008 God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #1606 Del Skrevet 23. mai 2008 Takk Milla! Det skal bli godt å slappe av de to neste dagene, har ikke vært i noen god form de siste dagene, har vært utrolig trøtt når jeg har vært på jobben, og fryser nesten fingrene av meg. Kjedelig. Men nå som jeg er hjemme kan jeg krype under teppet. Skal legge inn forfedrene til sambo på www.geni.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2008 #1607 Del Skrevet 23. mai 2008 Var innom kokebokbloggen din, de kokosbollene... var de grei å lage eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #1608 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har en brødform med "kokosbolle innmat" i fryseren. Vi har vel spist ca 10 "firkanter" hittil. Og det var utrolig godt. Det er enkelt ja, det tar bare tid å piske den hvite massen. Har hittil kun brukt ren sjokolade og kokos utenpå. Det blir litt klin, men godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. mai 2008 #1609 Del Skrevet 24. mai 2008 Oki takk for tipset. Skal få prøvd den når jeg blir frisk :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. mai 2008 #1610 Del Skrevet 30. mai 2008 God helg , hilsen nattevakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 30. mai 2008 #1611 Del Skrevet 30. mai 2008 Heihei, har du testet enda????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #1612 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har det ja, skriver mer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #1613 Del Skrevet 30. mai 2008 Våknet 1. mai av at tanterød var på tur. Grei dag å ha som første dag i syklusen. Bruker lady comp til å måle temperatur, og i forhold til de andre syklusene mine sa den at jeg hadde eggløsning den 11. mai. Jeg har merket eggløsningene godt før, bortsett fra i april da jeg mulig ikke hadde noen. Jeg merket stikking i magen 14. mai. Ukene etter det har gått sakte. Utrolig sakte. Tok en test torsdag 23. mai. Men den var negativ. Jeg har også tidligere hatt lange sykler, men det har variert noe. Så da var det bare å vente. :love: Siden jeg har følt forandringer i magen var jeg innerst inne rimelig sikker på at det var noe der, men siden jeg er 100% uerfaren, så ante jeg ingen ting. Min kjære kunne ikke annet enn å få meg ned på jorda. Noe han var veldig flink til. Da dagen endelig kom, den 30. mai så ble det hele rimelig skummelt. Men vi er da modige! Midt i matlagingen ble testen utført på rett vis. Tacokjøttet ble godt stekt, for å si det slik. Vi så samtidig på testen, som viste svakt, men tydelig et kryss. Sambo hoppet nærmest i taket, og har smilt fra øre til øre hele tiden etterpå. Dette var på en måte vårt første skikkelige forsøk. Den første skikkelige syklusen var i påska, og da var min kjære på en annen kant av landet enn meg. Og sist syklus var mulig uten egg. Men da ble det heldigvis klaff nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 30. mai 2008 #1614 Del Skrevet 30. mai 2008 Åhh, så moro.. Og gratulerer så masse, det ble virkelig full klaff med en gang her da Det blir jo veldig spennende å se fremover da, vet du sånn ca hvor langt du er på vei eller?!? Da er det enda en bok å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #1615 Del Skrevet 31. mai 2008 Takk! Jeg er vel 4 + 2 i dag. Koselig at du titter innom! Vi skal ut og seile sammen med foreldrene mine i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. mai 2008 #1616 Del Skrevet 31. mai 2008 Gratulerer så mye med lille spiren i magen, så spennende vennen Ohh jeg er så glad på deres vegne, har jo bare ventet på at det skulle skje noe på den fronten :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #1617 Del Skrevet 1. juni 2008 Takk Milla! Koselig at du synes det! Vi var på seiltur i går, og jeg merket godt at kvalmetoleransen min er lavere enn normal. Det er jo rimelig kjedelig, da jeg egentlig skal være med å seile færderen, men vi får vente å se hvordan det utvikler seg. Vi har funnet ut at vi skal fortelle nyheten til foreldrene til sambo når vi skal dit til neste uke, og at vi forteller det til foreldrene mine med en gang vi kommer tilbake igjen. Det er på bursdagen min, 9. juni. Den dagen skal desverre sambo reise videre for å ha møte i Frankrike, men jeg har invitert litt familie for litt grilling hos mamma og pappa. Så da blir det litt feiring. I dag skal vi bare slappe av. Min kjære er trolig blitt allergisk, for han nyser hele tiden. Vi har derfor tilbrakt natten på sovesoffan på stua. Den er heldigvis god å sove i. Soverommet må vaskes fra bunn til topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juni 2008 #1618 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er klart jeg synes, blir spennende å følge deg fremover i svangerskapet. Skal dagboken flyttes til gravid dagbøkene eller? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #1619 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg tar det litt etter hvert. Ingen hast! Det er så varmt i sola, så sitter litt inne nå. Men det er flott at himmelen er blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juni 2008 #1620 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja sitter inne her også nå, blir i varmeste laget ute. Voffen er helt i koma i skyggen på terrassen stakkar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå