Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror balkongen er rundt 8kvm. Også har vi to 1m balkongkasser hvor vi har en blomst i hver samt rundt 5 poteter i hver. :) Vi har hver vår, også er det konkurranse om hvem som får flest småpoteter til høsten! ;)

I går fikk jeg postkort fra Thailand. :) Moro!

Bli med på postcrossing du også Bamsemums, så har du noe spennende i postkassa et par ganger i uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i dagboken min :hallo:

Du hadde så mange sider i dagboken din så jeg orka ikke lese igjennom. Men kanskje visst jeg følger med fra nå så kanskje jeg lærer litt om deg. Jeg vet hvertfall at du er ca 27???

Du var hvertfall 22 i 2003 ;)

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei! Koselig at du stakk innom Amalie!

Jeg er nok 26. Ble det for to uker siden, så nære 27 er jeg nok heldigvis ikke ennå. ;)

Jobber på genetisk laboratorium, genetisk sykdom hos hund. Bor i Oslo (litt nord øst) sammen med samboer i nyoppusset leilighet (kjøpt november-06).

:) Nå vet du nok mer enn de fleste!

:)

Reiser til Trondheim på helgetur for å besøke foreldrene til samboeren min i dag. Det blir koselig. Spesielt koselig med togtur når en er to. Bok å lese, lydbok/musikk å høre på, og litt god mat (medbrakt). :) Vi har ikke så stor planer der oppe, bare nyte helga og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis på etterskudd da :)

Hørtes ut som en deilig helg egentlig.

Gleder meg til å ha ferie. Skal ha fri denne helgen da, men da må jeg jobbe to helger på rad. Det er ikke så gøy :ler:

Ha en fin dag :klem:

Jeg har kjøpt meg to postkort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga var fin den! Det kunne jo vært bedre vær, men det regnet mye mindre der oppe i Trøndelag enn det gjorde her i Oslo.

Vi var på markedet i tettstedet der gården til samboers foreldre bor. Kjøpte ikke så mye, men fikk meg en gul fin avlang rund stein (trollkvarts). :) Ble dårlig i magen (vondt) på lørsdagskvelden, så ville ikke drikke drinken foreldrene hans lagde og spiste ikke noe godis. Jeg var direkte kvalm, så orket ikke tanken på å putte noe søtt i munnen. Samoeren min ble litt sur utover søndagen, siden det ikke var futt og fart i meg. Sa jeg var så stille. Jeg hadde da alt sagt jeg ikke var i form, men det hørtes ikke ut som han hørte etter. Da var det ikke akkurat helt lystig stemning. Han sa da at jeg alltid var dårlig når vi var der oppe, og at jeg alltid var stille eller sa noe negativt. Det er ikke så lett, når snakken går om ting en ikke har greie på. Man kan jo ikke snakke om været hele tiden heller! :S

Nå er vi ialle fall nede igjen, til neste helg skal vi ut på båttur med foreldrene mine. Jeg skal i alle fall prøve å snakke om noe annet enn ting som bare angår meg selv og mine foreldre.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OG takk for hilsen Amalie! :klem: Det er koselig at du har kjøpt kort, koselig om du sier ifra når du får kort også, like gledelig som å få kort (nesten da ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sovnet S og jeg rett etter middag. Tror vi er litt utmattet etter reisingen Oslo-Trondheim og retur i helga. Vi skulle egentlig opp i skogen å hugge litt ved, men det får bli i dag i stedet. Håper det ikke blir øsende pøsende regn i dag.

Nå er det bare 1,5 uke til jeg skal ha min første ferie uke. Da skal jeg være på hytta sammen med mamma og de to eldste barna til kusine M. Hele slekta på pappa sin side er nå på Chios, vet ikke helt om jeg misunner dem i 40 graders varme. Hehe... ok, litt da!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ei uke igjen til ferie! :)

Fikk melding fra fetteren min på Chios i går, der hadde det vært oppe i 43 grader, litt for varmt!

I går fikk jeg postcrossingkort fra Mexico og Sverige. To land jeg ikke har mottatt fra tidligere, veldig gøy!

I helga skal vi på båttur, men får se ann hvor mye det plasker ned i morgen. Det blir uansett en helg med mye soving! :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:) Takk for god helg søndagsengel, :)

Vi hadde en fin helg sist helg. Vi var på båttur til Oscarsborg festning, der var det fyrverkerikonsert. Veldig artig å se på.

Kjæresten fisket masse makrell, noen av dem havnet i fryseren.

Den siste uka var preget av ferie tilstander på jobb, og jeg var rimelig sliten, og da blir det gjort kjedelige feil på jobb. Ikke noe gøy, men sånn er det jo bare noen ganger. Torsdag kveld fikk jeg vondt i nakken, noe som i løpet av natta utviklet seg til en skikkelig hodepine. Var ikke bra da jeg sto opp, og ble skikkelig kvalm. Kjæresten var kjempe god og passet på meg, sendte meg tilbake i seng og jeg sovnet litt etter at han var dratt.

Jeg ble bedre utover dagen, men det var nok ikke før i natt det ble helt borte igjen.

Nå er jeg på hytta i Nordmarka, og skal være her til torsdag. Det blir supert! Skal lese Harry Potter boka som kommer på kino nå, er kommet rundt 200 sider uti boka. Om noen dager får vi selskap her av datteren (11år) og sønnen (10år) til kusine M.

:) Jeg håper det blir slitt :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for hilsen Pusla! :)

Det har nok ikke blitt badevær, men vi koser oss masse på hytta.

Vi har i dag spilt monopol, vært ute og spilt fotball, skrevet postkort, hilst på geitene på nabo gården, spist markjordbær og laget kanelboller. Nam nam....

Nå har de to sovet (egentlig ligger de og visker og tisker!!) og jeg skal lese litt videre i Harry Potter. Er kommet langt etter at jeg lest over 140 sider i går. :)

I morgen kommer kjæresten på kvelden for å kjøre med og bilen ned til Oslo igjen. Fredag får vi besøk fra Frøya. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake i byen, etter nesten ei uke i skogen. Veldig deilig å være borte, selv om jeg bare så sola et par ganger.

Vi var litt ute på tur de siste dagene også, det ble mye spilling, lesing, titting på geitene og litt fotballspilling. Jeg fikk til og med de to små til å sende 2 postkort hver! ;)

Kjæresten tok toget opp i går, og så lånte vi bilen til mamma for å kjøre ned igjen. Skal låne den noen dager. I dag får vi besøk, så har fiksa og ordna litt i leiligheten. Støvet er nesten borte og forkullede matrester i stekeovnen er klare til å bli borte de også. Deilig å ha en dag bare hjemme.

Er ikke sikker på om jeg skrev det her sist uke, men i helga før barna kom på hytta så benyttet jeg tiden til å scanne bilder fra familien til pappa. Bildene er av oldemor og hennes familie. De er over 100år gamle, helt utrolig at de er i god "form" ennå. Tviler på at dagens bilder har så god kvalitet.

:) Det blir koselig med besøk. De første på besøk fra Trøndelag som overnatter her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til Bamsemums og LT! :)

Er på jobb for tredje dagen nå, ikke lenge igjen til litt mer ferie! Fredag setter vi oss på toget for å dra til Trøndelag. Det skal bli koselig å være der litt lengre enn en helg. Også å være sammen med kjæresten hele dagen lang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fyker det straks av sted til toget, for å ha ferie i en uke. Supert.

Vi skal være på gården til "svigers" fra lørdag til lørdag kan jeg tenke meg. Den første søndagen skal naustet få sitt torvtak, og i starten av uka kommer foreldrene mine på besøk. Det blir spennende å være sammen med mine og kjærestens foreldre. Det blir første gang de møtes.

:)

Denne uka med besøk fra Hitra/Frøya har gått fort.

De kom fredag, vi hentet dem med bil på Oslo s.

Lørdag: Vi tok bussen til Bygdøy og var først på Folkemuseet, deretter på Vikingskip-museet. Hadde planer om mer også, men det ble ikke mer tid. Dro over til rådhuset med båten og spiste god kinesisk mat. Det startet å regne da vi var ferdige på folkemuseet og da vi gikk siste stykke fra butikken og til leiligheten regnet det helt utrolig masse!

På kvelden fikk vi besøk av et vennepar til, som venter barn i september, koselig.

Søndag: Fint vær, ikke noe regn. Bra var det, for vi hadde planer om å dra på Tusenfryd. Det ble en fin dag, vi startet og avsluttet dagen med "huskene". Ellers er jeg litt pyse, men jeg tok Thundercoaster. Jeg er glad jeg gjorde det, selv om ikke kroppen følte seg særlig vel med å bli trykket fram og tilbake. De andre tre tok det meste. Vi spiste medbrakt matpakke i parken, og stakk innom peppes på vei hjem, og spiste god pizza.

Dro innom mamma og pappa på vei hjem, siden jeg skulle sykle hjem syklen min. Mamma og pappa tok med den ned fra hytta. Der var også kusina mi, som var kommet for å hente AL og JE som hadde vært med oss på hytta siste uka.

Mandag: Kjæresten og jeg jobbet, men vi var og så Harry Potter på kvelden. Jeg dro rett fra jobb og var utrolig sliten da jeg kom hjem. Tøft å jobbe etter en ferieuke!

Resten av uka har gått utrolig fort. Vi har spist noen gode middager sammen, ellers har det jo vært sightsing på dem og jobbing på oss.

De har sovet på sovesofan på stua, og sier de har sovet godt! :)

Godt det er en ferie uke til nå!

Sommer :klem: til kjente som er innom og leser!

ps. orker ikke lese igjennom, men det er sikkert noen trykkleif innimellom! ;) Håper dere klarer å overse dem! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Tilbake fra ferie, og ferdig med en dag på jobb. Skriver litt mer senere! :)

:hoppe: for ny signatur! ;)

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...