Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Så utrolig moro at det er tid for å flytte inn! Da har dere sikkert nok å henge fingrene i om dagen ;) Kos deg!

PS Jeg overtok leiligheten min 9 april ifjor ;)

:klem: fra sommerfugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)

Ja det var herlig å sove i leiligheten i natt. Det ser fortsatt bomba ut, men det er fordi vi hentet et nytt lass etter at vi hadde ryddet inn det som lå og fløyt i går etter jobb. Vi trenger litt mer skap og skuffer, men det får bli neste uke.

Jeg overtok min leilighet den 8. november. Så vi har holdt på med oppussing akkurat 5 måneder! :)

I dag skal kjæresten på møter og middag og overnatting på Gardermoen, så da spiser jeg hos mamma i dag. Er en del til jeg må pakke der, jeg hadde jo litt mer stasj enn det kjæresten har. Bøker, fotoalbum og masse dvd'er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg har kommet i snakk med flere tidligere klassevenner igjennom www.facebook.com det er nesten utrolig, men omtrent 60% av personene klassene jeg har gått i har registrert seg der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jepp, det er hyggelig Bamsemums!

Merkelig å se hvem som kjenner hverandre, som jeg ikke viste om.

Hadde en koselig middag hos mamma i går, sunn middag! Scannet postkort og la ut noen flere på bloggen min. Sendte tre postkort, to nye og et som var blitt borte i posten.

Var innom kusina mi i naboblokka på vei til leiligheten. Koselig å ha et familiemedlem så nære. Hun vasket leiligheten sin siden hun skulle låne den bort til en onkel og tante på andre siden av familien til helga. Ei kusine av henne skal nemlig gifte seg i helga! :)

Jeg fylte også opp kjøleskapet mitt/vårt med mat som var vår fra kjøleskapet til mamma og pappa.

Jeg ringte også og snakket litt med fetteren min, han skal skilles. Jeg synes det er litt vanskelig å snakke om sånt no, men det var greit å snakke om helt andre ting også! :) Gleder meg til han og barna kan komme på besøk og titte på leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte alle hvitevarer samtidig. Så nå testes oppvaskmaskina for første gang. Spnenende å se om den virker ;)

Nå skal vi se Lost episoden fra i går! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jepp, den virka bra. Så nå blir det litt ryddigere på kjøkkenet. Har en del nye ting og masse som har stått og støvet ned siden desember, så var en del som måtte vaskes!

Snart helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trives veldig godt! Nå gleder jeg meg bare til helg! :)

Vi har ikke gjort så mye i leiligheten i løpet av uka, sambo bare malte døra til verandaen en gang til slik at vi kunne henge opp persiennene der. Ser også fram til å få opp gardinene på kjøkkenet, sambo får sol i øya hver dag til middag! Jeg var nok rimelig strategisk da jeg valgte plass! ;)

:rødme: Vi har det supert! Skal snart legge ut flere bilder, men det er fortsatt mye rot over alt! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy da, å stadig få på plass nye ting og se at det blir mer og mer hjemmekoselig for hver dag! :)

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk LT og Pusla! :)

Vi fikk handla litt mer på lørdag, og vi må få tatt en tur til Ikea i løpet av uka. Til helga reiser vi til Trøndelag. Vi skal på besøk til det nygiftede parret vi var i bryllup til. Det blir koselig å se på huset og se hvordan det er på Frøya for der har jeg aldri vært! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Der er det kjempefint! men veldig øde... (Frøya altså!)

Kjekt med tur da! :)

Er misunnelig på dere som har Ikea så nærme...vi har masse vi skulle handlet der, men må beregne overnatting når vi skal dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir spennende å se, håper på litt fint vær, i alle fall oppholdsvær!

Det blir ikea tur i dag ja, satser på å dra sent slik at det ikke er så masse folk.

Det blir hvite billy bokhyller med cdhyller mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at ting begynner å komme i orden! Også er det så kjekt med ikea, vi er heldig her som har ikea så lett tilgjengelig. Vi kan jo tilogmed velge hvilken vi vil dra til ;)

Håper du har en flott uke!

Kos dere på tur til helgen. (Jeg synes da du(dere) farter rundt hele tiden :ler: )

:klem: fra sommerfugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Sommerfugl! Det er flott å kunne velge hvilke Ikea man vil besøke! Vi foretrekker Furuset nå, siden det var ombygging i Sandvika sist vi var der, men det er kanskje ferdig nå? Det blir nok bra der når de er ferdige. Men jeg synes de burde holdt på grå farge på bygget og rød IKEA logo, ikke blått hus og gul ikea som nå!

Det ble bokhyller og cd/dvdhyller. Fikk plassert litt dvd'er der, men har de fleste bøkene hos mamma og pappa ennå.

Vi farter litt ja, men likevel synes ikke sambo at han er nok i Trøndelag. Ikke så lett, men det blir koselig å komme dit nå. Neste tur etter dette blir i juli, når vi skal være på gården i Leksvik i en uke. Da kommer også foreldrene mine på besøk, og forhåpentligvis klarer foreldrene til sambo og komme også da, slik at de kan hilse på hverandre! Vi har jo nå vært sammen i 3,5år uten at de har truffet hverandre.

I dag skal jeg til byen før jeg drar til mamma og pappa for å spise der. Satser på at pappa kjører meg opp til leiligheten med et lite boklass! :)

Ha en fin dag, dere som titter innom! :):klem:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skikkelig koselig at du titter innom Bamsemums! :)

Turen Oslo-Trondheim-Orkanger-Hitra-Frøya-Hitra-Frøya-Hitra-Orkanger-Trondheim-Leksvik-Trondheim-Oslo var fin.

Men som du/dere sikkert skjønner ble det en den kjøring. Det var veldig koselig å se hvordan M og R har det på Frøya. Til sommeren kommer de på besøk hos oss her i Oslo, det blir også koselig.

I går fikk vi satt sammen kommoden som mamma og pappa kjøpte på Ikea mens vi var bortreist, så i dag skal jeg rydde på plass litt ting og tang i den. Mest sengetøy og håndklær.

:) Supert med sol nå, for det var litt kjølig nordover på turen.

:) Jobbing.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...