iingvild Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #1321 Del Skrevet 3. februar 2007 Vi har ikke rukket å se så mye ennå, men det er tilbud på bla Living til 8. februar, så da må vi ut og titte i starten av kommende uke. I dag er jeg bare super forkjøla og sitter inne. Titter på One Tree Hill og scanner litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #1322 Del Skrevet 6. februar 2007 I går ble det bestilt en sofa fra Living. Håper det blir bra. Kjøkkenet kommer i morgen. Listene ble satt på plass der i dag, så der er det helt klart. Pappa holder på å legge mørkegrå steiner bak vedovnen. Kjæresten hjalp til med å fuge litt i dag. Det blir skikkelig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1323 Del Skrevet 9. februar 2007 Da blir det kjøkkenmontering på mandag! Det blir supert. Nå er stua overfylt av alt mulig, så kommer ikke videre i oppussinga av den. Men fra Tirsdag kan vi fortsette på stua mens kjøkkenet gjøres helt ferdig. Jeg har bla noen esker med en oppvaskmaskin, vifte, komfyr og platetopp som jeg ikke får plassert noe sted. Skjønner ikke hvor jeg skal ha det. Derfor blir det bare avslapping i helga. Lete etter fintøy til et bryllup jeg skal i den 2. februar, gå på skitur og 70års bursdag til tante. Lagde et album til henne med bilder fra hun selv var bitteliten, fra når barna hennes var små og et bilde av hver av barnebarna. Hentet det i går, og det ble super fint. Gleder meg til å gi det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. februar 2007 #1324 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå er stua overfylt av alt mulig, så kommer ikke videre i oppussinga av den. Men fra Tirsdag kan vi fortsette på stua mens kjøkkenet gjøres helt ferdig. Da har dere motsatt problem av det vi har ; her er stua helt tom fram til vi får møblene vi har bestilt. Ha en fin avslapningshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. februar 2007 #1325 Del Skrevet 9. februar 2007 Vi har Livingsofa og er KJEMPEfornøyde! Hvilken farve & stoff har dere valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #1326 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei Madden, koselig at du er innom! Det er en Rozzi sovesofa i stoff (type??) i olivenfarge. Det blir spennende å få den om tja..... 7 uker. Må vel ha et bord etter hvert også, men det haster ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 10. februar 2007 #1327 Del Skrevet 10. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #1328 Del Skrevet 10. februar 2007 Bamsemums! Jeg driver nok mye med postcrossing for tiden. Det er spennende å få noe annet i posten enn kjedelige regninger (de kommer jo ikke de heller, siden de kommer rett til nettbanken). Har sendt omtrent 10 kort siste tre ukene, så da er det masse kort på vei tilbake til meg, nå som disse kortene har kommet fram. Det blir spennende å se hvor de kommer fra. I dag fikk jeg kort fra ei veninne som bor på Frøya (hun som skal gifte seg), det var koselig å få kort fra henne. Jeg har aldri vært der de bor. Jeg fikk også kort fra Sofia (Bulgaria). Koselig å lese. Var på en kort skitur i dag, og møtte veninne I som hadde bursdag denne uka. Hun var ute på en liten skitur med samboeren sin og et "lånt" barn. Vi spiste litt bolle og drakk kakao med de på stua på Linderudkollen. I dag har vi spist pizza laget av restene av middelhavspanna fra i går, og skal slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 16. februar 2007 #1329 Del Skrevet 16. februar 2007 Innom med den berømte fredags . Også måtte jeg høre litt om hvordan det går med leiligheten? Når er innflytningsfesten!? :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #1330 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei! til bamsemums som titter innom!! Innflyttningsfesten er nok et stykke unna ennå. Vi hadde fest da vi flyttet inn i leiligheten til broren min, så det blir kanskje noe litt mindre nå. Men det er jo vår første egne leilighet, så jeg vet ikke. Kjøkkenet er oppe på plass, men det mangler litt vann og litt strøm, samt lys. Håper både elektriker og rørlegger er på plass til uka. Ellers var kjæresten og jeg ute og spiste I GÅR. Også var vi og så Mars & Venus etter på. Må nok vente ennå et par år før jeg tar med kjæresten på en sånn film igjen. Han er alergisk mot romantiske komedier. Kjæresten skal være i Trondheim i helga og på mandag, så jeg skal nyte helga i ro hjemme. Må i leiligheten for å skjekke postkassa. Har fått noe som det ikke var plass til i postkassa. Lurer på hva det kan være. til kjente som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. februar 2007 #1331 Del Skrevet 16. februar 2007 Takk for hilsen. Jeg har snust på postcrossing før, men vært litt skeptisk til om det faktisk fungerer, men etter at jeg kom over en tråd om det her så tenkte jeg at jeg skulle kaste meg uti det. Så får vi se om jeg får noe spennende i posten etterhvert. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #1332 Del Skrevet 16. februar 2007 Du kan ta en titt på kortene jeg har fått til nå! http://www.flickr.com/photos/iingvild/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 18. februar 2007 #1333 Del Skrevet 18. februar 2007 Innom med en fastelavensklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #1334 Del Skrevet 18. februar 2007 Koselig Bamsemums, nå er det bare 5 sek til jeg putter fastelavensbollene i ovnen. Det skal smake godt. Kjærestens havner i fryseren slik at han kan spise dem på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. februar 2007 #1335 Del Skrevet 18. februar 2007 Fine kort. Nå har jeg sendt mine fem første, til fem vidt forskjellige land. Så da kan jeg vente i spenning på hva jeg får igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 19. februar 2007 #1336 Del Skrevet 19. februar 2007 Har sendt deg en pm :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1337 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg fikk to nye kort i går også. Ikke så vanlig å få post på en søndag, men orket ikke gå opp i leiligheten og sjekke post på lørdag. Men m og p var der en snartur i går. I kveld kommer kjæresten igjen, veldig sent, men det er ok, det betyr bare at jeg rekker å se en eller to episoder med Gilmore Girls først! Har startet å titte på gardiner til leiligheten. Kjæresten vil gjerne flytte inn så fort som mulig når kjøkkenet er ferdig, og da trengs gardiner. Tips trengs!! Har blå vegger på soverom og stue, nærmest hvitevegger på kjøkken og eikedører på kjøkkenet. Grå benkeplate og grå fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 19. februar 2007 #1338 Del Skrevet 19. februar 2007 Åhh så moro å høre om oppussingen av leiligheten deres! Det høres ut som om det blir knallfint! Håper du har en fin kveld fra sommerfugl som skal være litt på kg fremover igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 20. februar 2007 #1339 Del Skrevet 20. februar 2007 Heihei, takk for praten igår Godt å ha kjæresten hjemme igjen!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #1340 Del Skrevet 20. februar 2007 Takk det samme! Veldig koselig. Det var bra å få kjæresten hjem ja. Snakket med han da han satt på flybussen kl 22. Stakk en tur i dusjen og så var han hjemme innen jeg hadde lest 4 sider i boka jeg leser. Nå er det full jobbing på jobb, også blir det jobbing i leiligheten senere i dag. Rørleggeren var innom i dag for å ordne slik at rørene på kjøkkenet passer til kjøkkenet. Neste på programmet er at snekkeren gjør seg ferdig. Puh.. det er mye jobbing som skal til for å pusse opp. tirsdags til alle kjente. Mamma sa på telefonen at jeg hadde fått to nye kort som kom med posten i går. Et fra USA og et fra Canada. Det blir spennende å lese når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå