Gjest Nuni Skrevet 30. januar 2009 #2581 Del Skrevet 30. januar 2009 Oi, det var ikke lenge til her nei. Jeg tipper 9.feb definitivt Må være stas å bestille tøybleier og vite at du sannsynligvis har fått ei som skal bruke dem når de kommer fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. januar 2009 #2582 Del Skrevet 30. januar 2009 Må innom og sjekke ståa hos deg! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. januar 2009 #2583 Del Skrevet 30. januar 2009 Blitt lite kg de siste dagene, men nå er jeg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #2584 Del Skrevet 31. januar 2009 25.jan Mamma1 28.jan Milla 01.feb Milla 04.feb itla 04.feb liv 05.feb Søndagsengel 06.feb La Traviata 06.feb Cloudberry 07.feb Revenka 08.feb Lille Katt 09.feb Sambo og jeg er begge født den 9. 09.feb Nuni 10.feb Sandra 11.feb Min kjære tantes bursdag (så hun håper på denne dato) 13.feb liv Oi, det var ikke lenge til her nei. Jeg tipper 9.feb definitivt Må være stas å bestille tøybleier og vite at du sannsynligvis har fått ei som skal bruke dem når de kommer fram! Det er artig å snart kunne bruke dem ja! Får bare håpe vi ikke går lei med en gang! Må innom og sjekke ståa hos deg! Ha en fin helg! Koselig det! Takk! Blitt lite kg de siste dagene, men nå er jeg tilbake Har skjønt det. Håper formen er bedre! Natta har vært litt middels. Men er i alle fall våken nå! Frokost tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. januar 2009 #2585 Del Skrevet 31. januar 2009 Håper du har en fin lørdag Ellers... ingen tegn til fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. januar 2009 #2586 Del Skrevet 31. januar 2009 Må forresten legge til................................ HURRRRRAAAAAA for 40uker Nå kan vel lillejenta bare komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #2587 Del Skrevet 31. januar 2009 Ingen spesielle tegn nei! Skal ut og handle litt! Har sovet litt på dagen nå, det var behagelig! for 40 uker! Tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 31. januar 2009 #2588 Del Skrevet 31. januar 2009 Oi, nå er det ikke lenge igjen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #2589 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Det er ikke lenge igjen nå nei, Lille Katt! Vi har hatt en fin kveld. Spiste middag på kjøkkenet med lys og sider i vinglass. Vi har tittet på Bambi, koselig men trist. S rev ned lavalampa mi for en del uker siden (før jul??) og da gikk pæra. Så i dag var han flink og kjøpte ny pære. Men den stakars lavalampa blir ikke varm nok, så vi må nok ha sterkere pære enn 25 watt. Krysser fingrene for en god natt. OG nå er det 100% sikkert. Lille jenta blir et februarbarn! Endret 31. januar 2009 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 31. januar 2009 #2590 Del Skrevet 31. januar 2009 OG nå er det 100% sikkert. Lille jenta blir et februarbarn! Næ, si ikke det. Kvelden er enda ung . Har hørt om styrtfødsler som går unna på halvannen time, så du rekker et januarbarn. Men - jeg unner deg ikke en slik fødsel... så vi satser på et rolig og kontrollert februarbarn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 31. januar 2009 #2591 Del Skrevet 31. januar 2009 Har hørt om styrtfødsler som går unna på halvannen time, så du rekker et januarbarn. Men - jeg unner deg ikke en slik fødsel... så vi satser på et rolig og kontrollert februarbarn . Enig. Lavalamper er kule, men vi har i dag (i forbindelse med kontorrydding) innsett at vi må kaste vår. Den har slutta å funke, tror den har blitt for gammel og "guffa" vil ikke smelte ordentlig. Men hvordan kvitter man seg med en sånn? Kanskje ikke bare å hive den i søpla? Det står "do not drink" på væskebeholderen, vet ikke helt hva som er oppi, men det er kanskje spesialavfall? Har du noen ideer? (Regner ikke med du har vært innom lavalampevæske i utdannelsen din, men kanskje noe som ligner? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #2592 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg tror det er flest flergangs mødre som har styrtfødsler, men jeg kan jo ta feil. Uansett, nå er det februar og lille jenta er fortsatt i magen! Ang lavalampe så er min teori at det blanke er olje og det som smelter er voks. Men aner ikke hvordan det skal kastes. Det meste kan jo leveres inn, så jeg ville kanskje tatt den med til en lampebutikk og spørt der. Min begynner også å bli noen år, men den virker bra fortsatt. Broren min ristet skikkelig på den en gang, da trodde jeg den var ødelagt, men det gikk bra da også! Merkelig. Samboeren min er på jobb i dag, og jobbet hjemme i går. Måtte få noe ferdig til i morgen. Han gleder seg til to ukers permisjon! Jeg skal skanne litt (har startet på et album fra jeg ble født til jeg er ca et år) og vaske ulltøy som jeg hadde da jeg var lita. Tror det er nok aktivitet for dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #2593 Del Skrevet 1. februar 2009 Da har jeg faktisk fått gjort litt i dag også. Ordnet litt på kjøkkenet Vasket ulltøyet som måtte vasket for hånd Skannet litt bilder Var nettopp innlogget på: -www.album2.com -www.geni.com -www.facebook.com SAMTIDIG! Wow! Hehe.... Kanskje påtide med middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 1. februar 2009 #2594 Del Skrevet 1. februar 2009 Takk for lavalamperåd. Litt morsomt å diskutere lavalamper i innlegget etter en bruker som heter lavalampe. Hva blei det til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #2595 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, tenkte på det! Det blir torsk med saus inni. Stekt i ovnen. Servert med ris. S har ordnet slik at vi har grønnsaker til, ellers måtte jeg ordne det andre. S har jobbet hele helga, så man kan si det har vært en artig helg. Ser fram til neste forhåpentligvis med ei lita tulle i vugga her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 1. februar 2009 #2596 Del Skrevet 1. februar 2009 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2009 #2597 Del Skrevet 1. februar 2009 Spennende! Ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 1. februar 2009 #2598 Del Skrevet 1. februar 2009 Ser fram til neste forhåpentligvis med ei lita tulle i vugga her! Ja, tenk det! Og i morgen er det termin! Jeg må forresten av og til minne meg selv om at jeg ikke er gravid lengre.... tror det har noe med at jeg liksom ikke har kommet til termin enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #2599 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, litt for spennende! Har legetime i morgen 11.15. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2600 Del Skrevet 2. februar 2009 Da var termindatoen her. Litt snodig! Har ikke akkurat hatt forventninger om at noe skjer akkurat i dag, men det er jo merkelig siden det er denne datoen vi har snakket om siden 10. september. Merker at enkelte venner ikke er helt oppdatert med når babyer faktisk kommer i forhold til termin! Ikke helt å forvente heller da! Gleder meg til å kunne sende en mms med bilde av nurket, for da har vi nurket på magen, i stedet for inni magen. Jeg merket godt at hun jobber seg nedover, særlig etter kl 15, særlig når jeg spiser middag. I går var hun også veldig aktiv etter at jeg hadde lagt meg. Da jeg lå på min høyre side merket jeg at hun stanget veldig. Får bare håpe det har noen nytte! Jeg tusler mot legen om omtrent en time og går til mamma etterpå. Spiser nok middag der også, siste gang uten nurk (sansynligvis). Gleder meg til våren når jeg kan ta vogna og trille ned dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå