Mamma1 Skrevet 23. januar 2009 #2501 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva er det med nav?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. januar 2009 #2502 Del Skrevet 23. januar 2009 Så irriterende med nav, ikke bare det påståelige er det og, vil ikke høre etter. Mamma driver og krangler og er frem og tilbake med nav nå, og som hun også sier det er håpløst. Men uansett.... God helg Har dere noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 23. januar 2009 #2503 Del Skrevet 23. januar 2009 Argh! Jeg blir så irritert på NAV på dine vegne! Jeg har for øvrig ikke hørt noe fra dem ennå. Vet at papirene er inne, men har ikke fått brev tilbake med informasjon. Irriterende! Tror de at vi LUKTER hva slags regler de han eller?! Bortsett fra den lille utblåsningen der, håper jeg du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 23. januar 2009 #2504 Del Skrevet 23. januar 2009 Argh! Jeg blir så irritert på NAV på dine vegne! Jeg har for øvrig ikke hørt noe fra dem ennå. Vet at papirene er inne, men har ikke fått brev tilbake med informasjon. Irriterende! Tror de at vi LUKTER hva slags regler de han eller?! Bortsett fra den lille utblåsningen der, håper jeg du får en fin dag! Aimee sa liksom alt jeg skulle si (samme greia her, jeg har sendt inn alle papirer og sjekka at de har fått dem, men ikke fått mer info), så da bare nikker jeg litt og tar en dans for deg. Forresten bra plan med innlagt hvilepause på senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #2505 Del Skrevet 23. januar 2009 Mamma1: Ja, si det. Det skal liksom ikke være lett. Milla: Mamma venter også på avklaring fra NAV. Det er ikke noe moro. Planer for helga? Tja.. Vi får besøk på kvelden lørdag av et vennepar, ellers skal vi bare slappe av. Kanskje se film? aimee: Ja, dagen blir heldigvis bedre igjen etter telefonsamtalen! Hehe.... Takk! -------------- Har vært i butikken, og steker nå rundstykker til lunsj. Skal sette på vask av stoffene til vognposen, slik at de vaskes mens jeg sover litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #2506 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke meningen å glemme deg Kaffedama! Men mamma ringte mens jeg skrev innlegget, så da ble skrivetiden litt for lang, så da rakk du å smette innimellom! (Mamma ringer stort sett hver dag, men det er bare koselig!) Ja, påtide med en hvil nå! Henta posten, og der var lappen for gratis babypakke hos Rimi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 23. januar 2009 #2507 Del Skrevet 23. januar 2009 Heldige du da.. Jge fikk hentelappen for noen dager siden...To dager etter at Rimi hadde lagt ned her.. SÅ nå er det 1.5timers kjøring til neste.. Det tror jeg ikke pakken er verdt, men du får oppdatere meg på hva som er i den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 23. januar 2009 #2508 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke meningen å glemme deg Kaffedama! Men mamma ringte mens jeg skrev innlegget, så da ble skrivetiden litt for lang, så da rakk du å smette innimellom! (Mamma ringer stort sett hver dag, men det er bare koselig!) Ja, påtide med en hvil nå! Henta posten, og der var lappen for gratis babypakke hos Rimi! Mamma ringer også rimelig ofte her no, og eg må heile tida ha mobilen med, ellers blir det kriiiise! Var på kino forrige veke, og ho prøvde både min og sambo sin telefon uten svar. Då var dei vel omtrent på vei til sjukehuset... Har du lagt inn ny "bestilling" på Rimipakken? Eg la inn info for 2-3 månadar sidan, men har jo ikkje fått hentelapp. Lurer på om eg må legge inn ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #2509 Del Skrevet 23. januar 2009 Heldige du da.. Jge fikk hentelappen for noen dager siden...To dager etter at Rimi hadde lagt ned her.. SÅ nå er det 1.5timers kjøring til neste.. Det tror jeg ikke pakken er verdt, men du får oppdatere meg på hva som er i den:) Du kan kanskje hente den senere? Eller sende lappen til noen som bor nærmere en Rimibutikk? Skal oppdatere deg jeg! Mamma ringer også rimelig ofte her no, og eg må heile tida ha mobilen med, ellers blir det kriiiise! Var på kino forrige veke, og ho prøvde både min og sambo sin telefon uten svar. Då var dei vel omtrent på vei til sjukehuset... Har du lagt inn ny "bestilling" på Rimipakken? Eg la inn info for 2-3 månadar sidan, men har jo ikkje fått hentelapp. Lurer på om eg må legge inn ny? Jeg la det inn i sommer tror jeg Så det er lenge siden! Sov godt en halv time, så kom søppelbilen (tror jeg), den rygger inn til naboblokka så da peip det i ryggesensoren. hehe.... Men det var godt å hvile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 23. januar 2009 #2510 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg la det inn i sommer tror jeg Så det er lenge siden! Hehe, snakkar om sola Henta nett posten, og jammen var det ein hentelapp der :gjeiper: Lurer på kva som er i den. Du får oppdatere du, om du hentar først. Eg hentar min på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #2511 Del Skrevet 23. januar 2009 Det var bra *Frida*! Kanskje de sender ut lapper til alle med termin samme uke samtidig? Bra du fikk den! Jeg får samboeren min til å hente den, ellers så henter vi den nok i morgen. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. januar 2009 #2512 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er mye fint i den rimipakken. Så den hos en veninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 23. januar 2009 #2513 Del Skrevet 23. januar 2009 Får vel somle meg til å bestille Rimipakke jeg også, om jeg ikke er for sent ute! Ha en strålende helg, iingvild . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 23. januar 2009 #2514 Del Skrevet 23. januar 2009 Bare innom for å ønske deg en god helg! Hva er denne Rimipakken for noe? *google* Aah, så artig Får notere meg alt sånt til det er min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 23. januar 2009 #2515 Del Skrevet 23. januar 2009 Oppdatering på innholdet i Rimipakken i dagboka mi. God helg, iingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #2516 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er mye fint i den rimipakken. Så den hos en veninne Gleder meg til å hente den. Får vel somle meg til å bestille Rimipakke jeg også, om jeg ikke er for sent ute! Ha en strålende helg, iingvild . Det er sikkert ikke for sent! Bare innom for å ønske deg en god helg! Hva er denne Rimipakken for noe? *google* Aah, så artig Får notere meg alt sånt til det er min tur Koselig at du titter innom! Oppdatering på innholdet i Rimipakken i dagboka mi. God helg, iingvild! Takk! Håper på mye avslapping i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #2517 Del Skrevet 24. januar 2009 Uke 39 i dag! Tiden flyr litt..... Har ryddet i bokhylla på stua i dag, noe jeg har utsatt lenge. Nå er det lunsjtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2009 #2518 Del Skrevet 24. januar 2009 Huuurrra for 39uker Jeg har begynt på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #2519 Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe.... du må ikke forspise deg da. Tror det evt går med en del kg med før nurket er kommet til verden! Nå skal vi straks ut og titte på snøen som er kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2009 #2520 Del Skrevet 24. januar 2009 Neida hun kommer snaaaaart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå