Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

Jeg vil også shoppe!!! *vilvilvilvilvil* :sur::ler:

Kos deg og slapp av resten av dagen, handling (og vandring) er slitsomt som høygravid.

Og neste gang skal vi finne en kafé med bedre stoler. :fnise:

Endret av kaffedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en velfortjent hvil! Jeg skal prøve å hente frem redebyggervibbene og finne frem litt babytøy i kveld....

Den vogga var forresten bare helt RÅFIN! :)

Takk for skryt for vugga. Jeg er imponert selv! :)

Jeg vil også shoppe!!! *vilvilvilvilvil* :sur::ler:

Kos deg og slapp av resten av dagen, handling (og vandring) er slitsomt som høygravid.

Og neste gang skal vi finne en kafé med bedre stoler. :fnise:

Bedre stoler er nok et absoulutt must når man skal sitte og skravle så lenge! :fnise: Har merka det litt i dag også faktisk, men det begynner nok å gå over.

Nå er jo vugga ferdig malt med laken og det hele. Så jeg må nok få lagt ut et nytt "ferdig" bilde.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag. Ute snør det litt, og det skal komme mer! Og her inne brenner det i ovnen. Så koselig.

Jeg skal nå først scanne litt mer bilder, og så tenkte jeg å vaske litt babytøy fra jeg var lita. Også fikk jeg jo så lyst på skoleboller da jeg var innom Millas dagbok her om dagen. Så jeg håper jeg får til det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fyre i peisen! Det vil jeg også. :Nikke: Vask av babyklær og baking av skoleboller høres ut som en veldig bra plan for dagen. Kos deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som koselige planer for dagen! Og en fin ramme rundt det hele, med snø og fyr i peisen! :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
En ny dag. Ute snør det litt, og det skal komme mer! Og her inne brenner det i ovnen. Så koselig.

Jeg skal nå først scanne litt mer bilder, og så tenkte jeg å vaske litt babytøy fra jeg var lita. Også fikk jeg jo så lyst på skoleboller da jeg var innom Millas dagbok her om dagen. Så jeg håper jeg får til det også! :)

Koselig med snø ute :jepp:

Tar på meg skylden for fristing med skoleboller :ler:

*venter på magebilde og vuggebilde i bloggen :lur: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber med magebilde og vuggebilde til bloggen nå Milla, så du trenger ikke vente så veldig lenge! ;)

Tror jeg venter med å lage boller til i morgen (selv om smaken frister!), må ha energi til middagen også. Har fått vasket klær og scannet litt da. Så jeg er fornøyd med dagen hittil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Vogga blei virkelig nydelig. Jeg vil også ha en mann som kan snekre og en meg selv som kan sy! :ler:

Eller strengt tatt er jeg vel fornøyd med den mannen jeg har, men særlig praktisk anlagt er han ikke. :fnise:

Kos deg i helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiiiiiiiiine vuggen og flotte gravidmagen :rødme:

Signerer! :)

Vogga blei virkelig nydelig. Jeg vil også ha en mann som kan snekre og en meg selv som kan sy! :ler:

Eller strengt tatt er jeg vel fornøyd med den mannen jeg har, men særlig praktisk anlagt er han ikke. :fnise:

Kos deg i helga! :)

Takker! :)

Vi har tatt magebilde hver uke, så det blir artig å ha til senere å se hvordan den har vokst. Det er rart å se tilbake til hvordan magen var ved feks ultralyd i september.

Fikk brev fra nav i dag med innvilget foreldrepenger. Men det er skrevet feil start på permisjon, ser i papirene mine at jeg har skrevet feil, så må vel ringe for å rette det opp på mandag. Tror jeg har glemt å rette opp etter at jeg fikk ny termin ved UL, men skjønner ikke helt det heller.

Permisjonen skal jo være tre uker før termin. Ja ja... da har jeg noe å gjøre på mandag også. Har i alle fall fått penger på grunnlag av maks lønnen jeg hadde før jeg sluttet å jobbe, og det er jo bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står på arkene mine at første utbetaling for meg blir rundt 30. januar. Så du kan jo håpe på det!

Har sittet og spilt litt pc spill, så kvelden har bare forsvunnet. Sånt er farlig.

Nå er det på tide å lade batteriene til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer voggeskryteinnleggene! Kjempefin!

Jeg bør vel også legge meg snart... Lurer på om jeg skal ha PCen stående på nattbordet.... så har jeg noe å gjøre i natt når jeg våkner og ikke får sove igjen :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...